Θεσσαλονίκη: Μαθήτρια καταγγέλλει απόπειρα αρπαγής από άγνωστο
«Μπες μέσα να σε πάω εγώ στο σχολείο»: 16χρονη μαθήτρια της Α' Λυκείου καταγγέλλει ότι άγνωστος άνδρας την ακολούθησε με το αυτοκίνητό του ζητώντας της να επιβιβαστεί - Μήνυση κατέθεσε ο πατέρας της κοπέλας

Απόπειρα αρπαγής της από άγνωστο καταγγέλλει μαθήτρια από τις Συκιές Θεσσαλονίκης, η οποία, κατευθυνόταν στο σχολείο της, το πρωί της Δευτέρας,.

Συγκεκριμένα, ένας άγνωστος άντρας προσπάθησε να την πείσει να μπει στο αυτοκίνητό του. Για το περιστατικό βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα της Αστυνομίας, καθώς ο πατέρας της νεαρής κατέθεσε μήνυση.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του thestival.gr, η 16χρονη μαθήτρια της Α' Λυκείου στο Επαγγελματικό Λύκειο της Νεάπολης πήρε το λεωφορείο για να πάει από το σπίτι στο σχολείο. Συνήθως παίρνει το λεωφορείο της γραμμής 18 όμως σήμερα δεν το πρόλαβε και πήρε το λεωφορείο της γραμμής 28. Η πλησιέστερη στάση στο σχολείο της είναι η στάση «Κόκορα», στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου, στην περιοχή των Συκεών.

Κατέβηκε από το λεωφορείο και κινήθηκε προς ένα καφέ για να ρωτήσει πώς θα πάει προς το σχολείο της. Απευθυνόμενη σε έναν μεσήλικα άντρα ρώτησε ποιον δρόμο πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει στο Επαγγελματικό Λύκειο της Νεάπολης. Εκείνος της πρότεινε να την πάει με το αμάξι. Η μαθήτρια αρνήθηκε όμως εκείνος επέμεινε λέγοντας: «Είσαι ωραία κοπέλα να σε πάω εγώ». Η κοπέλα αποχώρησε χωρίς να συνεχίσει την κουβέντα.

Μόλις μπήκε σε κάποιο στενό, κινούμενη για το σχολείο της, διαπίστωσε ότι την ακολουθεί με το αυτοκίνητό του ο άντρας που συνάντησε νωρίτερα στο καφέ. Την πλησίασε και από το ανοιχτό παράθυρο του οχήματός του της είπε: «Μπες μέσα να σε πάω εγώ στο σχολείο σου». Η κοπέλα έντρομη επέστρεψε στο καφέ που είχε πρωτοσυναντήσει τον άγνωστο άντρα και από εκεί τηλεφώνησε στον πατέρα της.

Ο πατέρας της 16χρονης μετέβη στο σημείο και στη συνέχεια πήγε στο Τμήμα Ασφαλείας Νεάπολης – Συκεών, όπου υπέβαλε μήνυση κατά αγνώστου για το περιστατικό. Οι αστυνομικοί που ανέλαβαν την έρευνα έχουν στα χέρια τους υλικό από κάμερες ασφαλείας που δείχνει το πρόσωπο του άγνωστου άντρα. Προσπαθούν να ανακαλύψουν την ταυτότητά του. Στιγμιότυπο από κάμερες ασφαλείας δημοσίευσε στο προφίλ του στο facebook και ο πατέρας της μαθήτριας.

agnwstos-antras

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
Μετά το “μαχαίρι” που επέβαλλαν σε δύο δημοτικά σχολεία στη λειτουργία του ολοήμερου οι τρεις παράγοντες της εκπαίδευσης αποχώρησαν από την πίσω...
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
πινακας
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
Επισημαίνουμε ότι εκκρεμεί η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα Ιδιωτικά...
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
mathitis_6.jpg
Στο κυνήγι των γνώσεων
Εκμάθηση περισσότερων των δύο ξένων γλωσσών, πτυχίο, μεταπτυχιακό (κάποιες φορές και παραπάνω του ενός) ,ψηφιακές δεξιότητες και η λίστα ολοένα και...
Στο κυνήγι των γνώσεων
synodos
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών
Σύνοδος Πρυτάνεων: Ερχεται και νέο «ξήλωμα» του νόμου Κεραμέως για τη λειτουργία των πανεπιστημίων
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών