Κεφαλίδου: Ερωτήσεις για μεταθέσεις και καθηγητές γερμανικών πρωτοβάθμιας
Δύο ερωτήσεις προς τη Νίκη Κεραμέως, αναφορικά με τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (ΠΕ02) και τους αναπληρωτές Γερμανικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατέθεσε στη Βουλή η Χαρά Κεφαλίδου

Δύο ερωτήσεις αναφορικά με τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (ΠΕ02) κατά παρέκκλιση του αρθρ. 48 του ν. 4692/2020 και την αδικία για τους αναπληρωτές καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατέθεσε η τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος ΑλλαγήςΧαρά Κεφαλίδου, προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στη Βουλή.

Πιο αναλυτικά:

Η ερώτηση για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (ΠΕ02) κατά παρέκκλιση του αρθρ. 48 του ν. 4692/2020

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (ΠΕ02) κατά παρέκκλιση του αρθρ. 48 του ν. 4692/2020

Μετά τη δημοσίευση του ν.4692/12.06.2020 πραγματοποιήθηκαν, κατά παρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων και παρά τη ρητή διάταξη του άρθρου 48 του παρόντος νόμου, μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, σε κενές οργανικές θέσεις των Τμημάτων Ένταξης Ειδικής Αγωγής, αφήνοντας ταυτόχρονα οργανικά κενά στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε..

Η ενέργεια αυτή είναι αντίθετη με τις διατάξεις του άρθρου 48 του ν. 4692/12-06-2020, όπου προβλέπεται ότι:  στο άρθρο 16 του  ν. 3699/2008 (Α΄ 199), μετά από την παρ. 3 προστίθεται παρ. 3Α ως εξής: "3Α. Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης. Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση".

Στην από 02.07.2020 εξώδικη διαμαρτυρία που υπέβαλε ο σύλλογος εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής προς το ΠΥΣΔΕ Δ' Αθήνας, για το μη σύννομο των μεταθέσεων, έλαβε ως απάντηση το υπ.αριθμ. 16767/20-7-2020 έγγραφο (επισυνάπτεται) και την αιτιολογία ότι το ΠΥΣΔΕ στη συνεδρίασή του στις 23-6-2020 αποφάσισε να προβεί στις εν λόγω μεταθέσεις, με προγενέστερες διατάξεις, ελλείψει σχετικών γραπτών οδηγιών από το ΥΠΑΙΘ για τον νέο νόμο!

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι το ίδιο το ΠΥΣΔΕ, με σχετικό έγγραφό του (υπ. αριθ. 15854/22-6-2020, επισυνάπτεται) κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν μέσα σε μία (1) μόνο ημέρα αιτήσεις μετάθεσης και τους ενημέρωσε - κατά συνέπεια δεσμεύθηκε - ότι οι τοποθετήσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του αρθρ. 48 του ν. 4692/2020, κάτι το οποίο στη συνέχεια δεν έπραξε, ως όφειλε.

Επειδή, μετά τη δημοσίευση του ως άνω νόμου, παρατηρήθηκαν παράνομες τοποθετήσεις μετατιθέμενων κατά προτεραιότητα σε τμήματα ένταξης, αφήνοντας κενά στη Σ.Μ.Ε.Α.Ε.,

Επειδή, ο νόμος ρητά ορίζει ότι πρέπει πρώτα να εξαντλούνται οι θέσεις στη Σ.Μ.Ε.Α.Ε., και μετά να τοποθετούνται εκπαιδευτικοί στα διάφορα Τμήματα Ένταξης,

Επειδή, παρά την σαφήνεια της διατύπωσης της διάταξης παραβιάζονται οι εφαρμοζόμενες διατάξεις, για λόγους προφανούς πολιτικής σκοπιμότητας,

Επειδή, η αρχή της νομιμότητας επιτάσσει την υποταγή των πράξεων της διοίκησης στον τυπικό νόμο.

Επειδή, ως Δημόσια Αρχή υπέχετε υποχρέωση τήρησης της νομιμότητας, η οποία αποτελεί δημοκρατικό καθήκον κάθε δημόσιου λειτουργού,

ερωτάται η Υπουργός:

  1. Πώς αντιμετωπίζει το Υπουργείο σας τις αδικίες (παρανομίες) που πραγματοποιήθηκαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ;
  2. Τι προτίθεστε να κάνετε για την αποκατάσταση της νομιμότητας;
  3. Έχετε ελέγξει αν υπάρχουν αντίστοιχες παράνομες αποφάσεις και στα υπόλοιπα ΠΥΣΔΕ της χώρας;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Η ερώτηση για τους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Αδικία για τους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΓΕΠΕ) έχει εκφράσει έντονα τη διαμαρτυρία της στο υπουργείο Παιδείας, γιατί φέτος για ενδέκατη συνεχή χρονιά εμφανίστηκαν και πάλι τα κενά για τις προσλήψεις Αναπληρωτών ΠΕ07 στις Πρωτοβάθμιες Διευθύνσεις με Μειωμένο Ωράριο.

Οι προσλήψεις γίνονται με Μειωμένο Ωράριο (το ανώτερο 15 ώρες), το οποίο δεν τροποποιείται σε Πλήρες Ωράριο (24 ώρες), ακόμα κι αν υπάρχουν κενά στη γερμανική Γλώσσα σε άλλα σχολεία ή στο Ολοήμερο και στην Ευέλικτη Ζώνη στα σχολεία, όπου εργάζονται οι Αναπληρωτές Μειωμένου Ωραρίου και θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους και αυτό συμβαίνει μάλιστα από την πρώτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Επειδή όλες οι υπόλοιπες ειδικότητες στο Δημοτικό προσλαμβάνονται και εργάζονται με Πλήρες Ωράριο, διδάσκοντας τα μαθήματα της ειδικότητάς τους αλλά και συμπληρώνοντας το ωράριό τους με ώρες στο Ολοήμερο και στην Ευέλικτη Ζώνη, εκτός από τους ΠΕ07 – Γερμανικής και ΠΕ05 – Γαλλικής.

Επειδή επισημαίνουν ότι πολλές περιοχές μένουν κενές από Γερμανικά, καθώς οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία λόγω του κόστους ζωής, αν δεν αναβαθμιστούν σε Πλήρους Ωραρίου και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται δυσμενείς συνθήκες για την διδασκαλία του μαθήματος στους μαθητές, που έχουν επιλέξει τα Γερμανικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα.

Ζητούν λοιπόν ίσες ευκαιρίες για όλες τις ειδικότητες και υπενθυμίζουν ότι λόγω του μειωμένου μηνιαίου μισθού, που ανάγεται στο διδακτικό τους ωράριο, οι εκπαιδευτικοί ΑΜΩ (π.χ. ΑΜΩ με 15 ώρες έχει μηνιαίο μισθό 530 ευρώ) δεν μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς και αδυνατούν να αναλάβουν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η υπουργός:

  1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για την άρση της αδικίας στους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. που καταγγέλλεται από την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΓΕΠΕ) και την ισότιμη και ισόνομη μεταχείρισή τους με τους λοιπούς συναδέλφους τους ώστε να εργάζονται και αυτοί με Πλήρες Ωράριο;
  2. Θα ληφθούν οι απαραίτητες και αναγκαίες πρόνοιες και προβλέψεις ούτως ώστε τη νέα σχολική χρονιά 2021-2022 να μην επαναληφθεί η αδικία αυτή στους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας και να μπορούν να εργάζονται και αυτοί με Πλήρες Ωράριο;
  3. Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις και οι κατάλληλες συνθήκες για τη διδασκαλία του μαθήματος Γερμανικών στους μαθητές που τα έχουν επιλέξει ως δεύτερη ξένη γλώσσα;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εσώρουχα
Ποια γυναικεία εσώρουχα έχουν απαγορευτεί σε 3 χώρες αλλά οι γυναίκες τα... λατρεύουν;
Αυτά είναι τα επικίνδυνα εσώρουχα που αγαπούν οι γυναίκες: Έχουν απαγορευθεί σε 3 χώρες
Ποια γυναικεία εσώρουχα έχουν απαγορευτεί σε 3 χώρες αλλά οι γυναίκες τα... λατρεύουν;
εμβόλιο
Ερευνητές ετοιμάζουν εμβόλιο για την καταπολέμηση της αντοχής στα αντιβιοτικά
Η προκλινική σύνθεση του εμβολίου που ανέπτυξε η ομάδα προσέφερε, όπως αναφέρεται στη δημοσίευση, υψηλά επίπεδα ανοσίας από θανατηφόρα επίπεδα...
Ερευνητές ετοιμάζουν εμβόλιο για την καταπολέμηση της αντοχής στα αντιβιοτικά