Μεταπτυχιακό χωρίς συνάφεια με την Ειδική Αγωγή λόγω ακύρωσης πρακτικής
«Έχουμε έναν τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου χωρίς να μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε στις δομές της ειδικής αγωγής, αφού λόγω της νομοθεσίας, εάν δεν εκπληρώσουμε την πρακτική μας άσκηση, ο τίτλος σπουδών μας είναι άχρηστος και δεν μπορεί να έχει καμία συνάφεια με την ΕΑΕ», σημειώνουν οι απόφοιτοι του μεταπτυχιακού «Ειδικής (Ενιαίας) Εκπαίδευσης»

Επιστολή προς τον υφυπουργό Παιδείας, Άγγελο Συρίγο, αποστέλλουν 96 απόφοιτοι του μεταπτυχιακού προγράμματος «Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση» του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Όπως καταγγέλλουν, λόγω ακύρωσης της πρακτικής άσκησης δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον τίτλο σπουδών τους, προκειμένου να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής, καθώς δεν υπάρχει πλέον συνάφεια.

«Έχουμε έναν τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου αυτή τη στιγμή στα χέρια μας, όπου είναι συνυφασμένο με την ειδική αγωγή, χωρίς όμως να μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε στις δομές της ειδικής αγωγής, αφού λόγω της νομοθεσίας, εάν δεν εκπληρώσουμε την πρακτική μας άσκησης, ο τίτλος σπουδών μας είναι άχρηστος και δεν μπορεί να έχει καμία συνάφεια με την ΕΑΕ», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η επιστολή προς τον Άγγελο Συρίγο:

Απόφοιτοι ‘‘Ειδικής (Ενιαίας) Εκπαίδευσης’’ του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου

Θέμα: «Αδυναμία πραγματοποίησης πρακτικής άσκησης μεταπτυχιακών φοιτητών»

Αξιότιμε κ. Συρίγο,

παρά το γεγονός ότι ως τελειόφοιτοι φοιτητές (Ιούνιος 2020) του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, πήραμε έγκριση για να κάνουμε την πρακτική μας άσκηση στις 22/01/2012 με αρ. πρωτ. 7457/Δ3, σε απάντηση εγγράφου με αρ. πρωτ. ΥΠΑΙΘ 142686/Δ3/20-10-2020 προς το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, ουσιαστικά η πρακτική μας άσκηση δεν ξεκίνησε ποτέ. Στο έγγραφο αναφέρεται αυτολεξεί: ‘‘προκειμένου να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 κατά τη διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου από εγκρίσεως έως τη λήξη του’’.

Έχουμε έναν τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου αυτή τη στιγμή στα χέρια μας, όπου είναι συνυφασμένο με την ειδική αγωγή, χωρίς όμως να μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε στις δομές τις ειδικής αγωγής, αφού λόγω της νομοθεσίας, εάν δεν εκπληρώσουμε την πρακτική μας άσκησης, ο τίτλος σπουδών μας είναι άχρηστος και δεν μπορεί να έχει καμία συνάφεια με την ΕΑΕ.

Έτσι, προς μεγάλη μας απογοήτευση, μόλις χάσαμε ένα ολόκληρο τετράμηνο, χωρίς να έχει ληφθεί κάποια μέριμνα από το Υπουργείο, ώστε να λυθεί το πρόβλημα, παρόλο που έχει συζητηθεί στη Βουλή των Ελλήνων και αναδεικνύεται συνεχώς από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Επιπλέον, στην εγκριτική απόφαση του ΥΠΑΙΘ για την εισδοχή μας στις σχολικές μονάδες με αρ. πρωτ. 7457/Δ3/22-01-2012, αναφέρεται αυτολεξεί στις προϋποθέσεις Νο7:«Ως προς την άδεια εισόδου τρίτων ενηλίκων στα σχολεία εκτός εκπαιδευτικών και εργαζομένων σε αυτά, επιτρέπεται η είσοδος σε 2 άτομα το ανώτερο σε κάθε τμήμα πλέον του εκπαιδευτικού σε όλες τις περιπτώσεις όπως: για πρακτική άσκηση, για ερευνητική εργασία, για ακαδημαϊκούς λόγους, για ιατρική ενημέρωση των μαθητών/εκπαιδευτικών» (σύμφωνα με το απόσπασμα του Πρακτικού της 147ης Συνεδρίασης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19, με ημερομηνία 2-11-2020), όμως με κάθε ΦΕΚ που βγάζει η γενική κυβέρνηση εβδομαδιαία, για τον περιορισμό  διασποράς της πανδημίας, δεν μπορούμε να εισέλθουμε στις τάξεις. Τι ισχύει τελικά;

Επίσης θέλουμε να αναφέρουμε ότι ανησυχούμε για το μέλλον μας και συμπάσχουμε με τους 471 μεταπτυχιακούς φοιτητές του κοινού ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση». 

Τέλος, θα θέλαμε πραγματικά να σκύψετε πάνω από το πρόβλημα μας και τις αγωνίες μας, ώστε να μην πάει χαμένος τόσος κόπος και χρόνος που διέθεσε ο καθένας από μας για να σπουδάσει και να μάθει τόσα πολλά πράγματα για μια ομάδα μαθητών που έχει πραγματικές καθημερινές ανάγκες στο σχολείο και που έχουμε τη διάθεση από μέρος μας να προσφέρουμε σε αυτά τα παιδιά.

Κλείνοντας, σας παρακαλούμε να δοθεί μια άμεση λύση, για να μην χαθεί και το τετράμηνο που μόλις ξεκίνησε.

Με εκτίμηση,

Οι 96 απόφοιτοι ‘‘Ειδικής (Ενιαίας) Εκπαίδευσης’’ του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Self tests: Κρούσματα σε 359 μαθητές και 254 εκπαιδευτικούς

Λύκεια - Λινού: Μοριακά τεστ στους μαθητές που βγήκαν αρνητικοί

Ευτράπελες ιστορίες από το μάθημα με webex

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

ΟΛΜΕ: Συναντίληψη με ΣΥΡΙΖΑ για την αντιμετώπιση της κατάστασης στα σχολεία
ΟΛΜΕ: Συναντίληψη με ΣΥΡΙΖΑ για την αντιμετώπιση της κατάστασης στα σχολεία
Συνάντηση Τσίπρα, Φίλη, Τζούφη με το ΔΣ της ΟΛΜΕ για το άνοιγμα των σχολείων και τις θέσεις της ΟΛΜΕ για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση
ΟΛΜΕ: Συναντίληψη με ΣΥΡΙΖΑ για την αντιμετώπιση της κατάστασης στα σχολεία
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
"...άνοιξαν τα λύκεια με τη διεξαγωγή των self tests, μεταφέροντας για μια ακόμα φορά την ευθύνη στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς"...
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων