Για τους μαθητές που χάσανε τους γονείς τους κατά την πανδημία
Καλώ όποιον έχει στο σχολικό του περιβάλλον μαθητές που έχασαν τους γονείς τους στη διάρκεια της πανδημίας να με ενημερώσει ώστε να συγκεντρώσουμε το πλήθος αυτών και να το παραδώσουμε στους αρμόδιους ώστε να υπάρξει μια τροπολογία σχετικά με την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ

Για τους μαθητές που χάσανε τους γονείς τους στην διάρκεια της πανδημίας - Γράφει ο Γιώργος Τριανταφύλλου, μαθητής της Γ' Λυκείου

Είχα αποφασίσει να απέχω απ’ την αρθρογραφία το τελευταίο διάστημα λόγω του ότι είμαι Γ’ λυκείου και συγγράφω και ένα βιβλίο.

Στο κείμενο αυτό όμως θα σας κάνω μια έκκληση.

Υπάρχουν παιδιά τα οποία την φετινή χρονιά 2020-21, προετοιμάζονται για πανελλήνιες και η πανδημία τους έχει χτυπήσει. Έχουν νοσήσει από covid και έχασαν το κουράγιο τους, νόσησαν οι δικοί τους, δεν θα σταθώ αποκλειστικά σε αυτό όμως.

Υπάρχουνε παιδιά τα οποία έχασαν τον έναν ή και τους δύο γονείς τους στην διάρκεια αυτού του έτους, γίνονται αδύναμα σε μια «άγρια δύση». Καλούνται να παλέψουν με την απώλεια. Να παλέψουνε με τις ψυχολογικές επιπτώσεις που αυτήν αφήνει και εννοείται με την εισαγωγή τους σε μια Α’ σχολή. Αν αποτύχουν, θα στιγματιστούν εκ νέου. Δεν έχουν το κουράγιο να δουλέψουνε όσο εμείς και για αυτό χρειάζονται μια ώθηση.

Αν πάρουν την κατάλληλη ώθηση απ’ το σχολείο και τις ρυθμίσεις του υπουργείου παιδείας θα μπορούν να προσηλωθούν πιο εύκολα σε έναν στόχο. Θα καταφέρουν χωρίς να λοξοδρομήσουν - η απώλεια μαζί με την αποτυχία εισαγωγής σε ένα ΑΕΙ που σε αυτό μπορούν να δούνε νέες παραστάσεις αλλά και να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο τους, θα τους καταβάλλουν ακόμα παραπάνω- να έχουν λόγο για το μέλλον τους.

Το σχολείο πάλι, δεν μπορεί να τους παρέχει όσα χρειάζονται. Ένας διευθυντής ή ένας εκπαιδευτικός σύλλογος δεν είναι σούπερ ήρωες αλλά απλοί άνθρωποι. Δεν είναι σε θέση τα άτομα αυτά να κρατήσουν όρθιο τον εαυτό τους και για αυτό χρειάζεται από την πολιτεία να τους δώσει κίνητρα να ορθοποδήσουν.

Για αυτό καλώ όποιον έχει στο σχολικό του περιβάλλον μαθητές σε παρόμοια κατάσταση, να μου στείλει στο παρακάτω e-mail την περίπτωση ώστε να συγκεντρώσουμε πλήθος αυτών και να το παραδώσουμε στους αρμόδιους ώστε να υπάρξει μια τροπολογία.

Μια τροπολογία που θα διευκολύνει την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ αλλά και θα τους στηρίξει όσο χρειάζονται. Όσο χρειάζονται ώστε να μην παραιτηθούν. Πρέπει να τους βοηθήσουμε να ξεκινήσουν από μια νέα αφετηρία. Ας μην τους αφήσουμε στην τύχη τους. Μας χρειάζονται.

[email protected]

 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Self tests: Κρούσματα σε 359 μαθητές και 254 εκπαιδευτικούς

Λύκεια - Λινού: Μοριακά τεστ στους μαθητές που βγήκαν αρνητικοί

Ευτράπελες ιστορίες από το μάθημα με webex

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Μαθητές-Θεοδωρίδου: Πρόωρη η συζήτηση για εμβολιασμό πριν το Σεπτέμβριο
Μαθητές-Θεοδωρίδου: Πρόωρη η συζήτηση για εμβολιασμό πριν το Σεπτέμβριο
«Το θεωρώ μάλλον πρόωρο να συζητάμε για εμβολιασμό παιδιών ή εφήβων», σημείωσε η Μαρία Θεοδωρίδου, αναφορικά με το ενδεχόμενο εμβολιασμού των μαθητών...
Μαθητές-Θεοδωρίδου: Πρόωρη η συζήτηση για εμβολιασμό πριν το Σεπτέμβριο
Υπουργείο Παιδείας: Άγνοια ΣΥΡΙΖΑ για εμβολιασμό, self-test, αξιοκρατία
Υπουργείο Παιδείας: Άγνοια ΣΥΡΙΖΑ για εμβολιασμό, self-test, αξιοκρατία
Ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, κατά τη συνάντηση με το Δ.Σ της ΟΛΜΕ
Υπουργείο Παιδείας: Άγνοια ΣΥΡΙΖΑ για εμβολιασμό, self-test, αξιοκρατία