Για τους μαθητές που χάσανε τους γονείς τους κατά την πανδημία
Καλώ όποιον έχει στο σχολικό του περιβάλλον μαθητές που έχασαν τους γονείς τους στη διάρκεια της πανδημίας να με ενημερώσει ώστε να συγκεντρώσουμε το πλήθος αυτών και να το παραδώσουμε στους αρμόδιους ώστε να υπάρξει μια τροπολογία σχετικά με την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ

Για τους μαθητές που χάσανε τους γονείς τους στην διάρκεια της πανδημίας - Γράφει ο Γιώργος Τριανταφύλλου, μαθητής της Γ' Λυκείου

Είχα αποφασίσει να απέχω απ’ την αρθρογραφία το τελευταίο διάστημα λόγω του ότι είμαι Γ’ λυκείου και συγγράφω και ένα βιβλίο.

Στο κείμενο αυτό όμως θα σας κάνω μια έκκληση.

Υπάρχουν παιδιά τα οποία την φετινή χρονιά 2020-21, προετοιμάζονται για πανελλήνιες και η πανδημία τους έχει χτυπήσει. Έχουν νοσήσει από covid και έχασαν το κουράγιο τους, νόσησαν οι δικοί τους, δεν θα σταθώ αποκλειστικά σε αυτό όμως.

Υπάρχουνε παιδιά τα οποία έχασαν τον έναν ή και τους δύο γονείς τους στην διάρκεια αυτού του έτους, γίνονται αδύναμα σε μια «άγρια δύση». Καλούνται να παλέψουν με την απώλεια. Να παλέψουνε με τις ψυχολογικές επιπτώσεις που αυτήν αφήνει και εννοείται με την εισαγωγή τους σε μια Α’ σχολή. Αν αποτύχουν, θα στιγματιστούν εκ νέου. Δεν έχουν το κουράγιο να δουλέψουνε όσο εμείς και για αυτό χρειάζονται μια ώθηση.

Αν πάρουν την κατάλληλη ώθηση απ’ το σχολείο και τις ρυθμίσεις του υπουργείου παιδείας θα μπορούν να προσηλωθούν πιο εύκολα σε έναν στόχο. Θα καταφέρουν χωρίς να λοξοδρομήσουν - η απώλεια μαζί με την αποτυχία εισαγωγής σε ένα ΑΕΙ που σε αυτό μπορούν να δούνε νέες παραστάσεις αλλά και να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο τους, θα τους καταβάλλουν ακόμα παραπάνω- να έχουν λόγο για το μέλλον τους.

Το σχολείο πάλι, δεν μπορεί να τους παρέχει όσα χρειάζονται. Ένας διευθυντής ή ένας εκπαιδευτικός σύλλογος δεν είναι σούπερ ήρωες αλλά απλοί άνθρωποι. Δεν είναι σε θέση τα άτομα αυτά να κρατήσουν όρθιο τον εαυτό τους και για αυτό χρειάζεται από την πολιτεία να τους δώσει κίνητρα να ορθοποδήσουν.

Για αυτό καλώ όποιον έχει στο σχολικό του περιβάλλον μαθητές σε παρόμοια κατάσταση, να μου στείλει στο παρακάτω e-mail την περίπτωση ώστε να συγκεντρώσουμε πλήθος αυτών και να το παραδώσουμε στους αρμόδιους ώστε να υπάρξει μια τροπολογία.

Μια τροπολογία που θα διευκολύνει την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ αλλά και θα τους στηρίξει όσο χρειάζονται. Όσο χρειάζονται ώστε να μην παραιτηθούν. Πρέπει να τους βοηθήσουμε να ξεκινήσουν από μια νέα αφετηρία. Ας μην τους αφήσουμε στην τύχη τους. Μας χρειάζονται.

[email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βοσκοτόπια και πρόβατα
«Ήταν οικογένειά μου»: Συγκινεί ο 80χρονος κτηνοτρόφος που έχασε το κοπάδι του από ευλογιά
Η θανάτωση 110 ζώων της αυτόχθονης φυλής Σερρών αφήνει πίσω κενό, πόνο και ανησυχία για το μέλλον της ελληνικής κτηνοτροφίας
«Ήταν οικογένειά μου»: Συγκινεί ο 80χρονος κτηνοτρόφος που έχασε το κοπάδι του από ευλογιά
ΑΠΘ
ΑΠΘ: Κατασκευή επεξεργαστή Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μεγαλύτερη παγκοσμίως υπολογιστική ισχύ
Tο Τμήμα Πληροφορικής του Αριστοτελείου κατασκευάζει φωτονικό επεξεργαστή Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μεγαλύτερη παγκοσμίως Υπολογιστική Ισχύ 
ΑΠΘ: Κατασκευή επεξεργαστή Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μεγαλύτερη παγκοσμίως υπολογιστική ισχύ
Ακαδημία Αθηνών
Ακαδημία Αθηνών: Νέος Ξένος Εταίρος ο καθηγητής Ευρωπαϊκού Δικαίου κ. Koen Lenaerts
Η Ακαδημία Αθηνών εξέλεξε ως Ξένο Εταίρο της τον Προέδρο του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Καθηγητή Ευρωπαϊκού Δικαίου κ. Koen Lenaerts
Ακαδημία Αθηνών: Νέος Ξένος Εταίρος ο καθηγητής Ευρωπαϊκού Δικαίου κ. Koen Lenaerts
Τεχνητή νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Δανειζόμαστε χρόνο, χρωστάμε σκέψη; Το φαινόμενο του "Γνωστικού Χρέους".
Η ΤΝ πρέπει να αντιμετωπίζεται όπως το κομπιουτεράκι στα μαθηματικά: πρώτα μαθαίνεις την πράξη με το μυαλό για να χτίσεις τη νευρωνική υποδομή, και...
Τεχνητή Νοημοσύνη: Δανειζόμαστε χρόνο, χρωστάμε σκέψη; Το φαινόμενο του "Γνωστικού Χρέους".