To alfavita.gr στη Βουλή: Ερώτηση για την πρακτική άσκηση φοιτητών
Στη Βουλή έφερε ανάρτηση του alfavita.gr η βουλευτής του ΜέΡΑ25 κ.Φωτεινή Μπακαδήμα. 

Στην ανάρτηση (11 Ιανουαρίου) με τίτλο "Άνοιξαν τα σχολεία, ξέχασαν τους φοιτητές που κάνουν πρακτική σε αυτά" το alfavita.gr δημοσιοποίησε επιστολή διαμαρτυρίας φοιτητών, στην οποία αναφέρουν ότι φοιτητές που υλοποιούν την πρακτική τους άσκηση σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που άνοιξαν, δεν μπορούν να την πραγματοποιήσουν λόγω της αναστολής των πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία.

Το πρόβλημα  αφορά στα μεταπτυχιακά με συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τη Σχολική Ψυχολογία όπου οι φοιτητές καλούνται (βάσει σχετικής Υπουργικής Απόφασης που αφορά στα εν λόγω μεταπτυχιακά) να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 60% της πρακτικής τους άσκησης στις δομές όπου αυτή υλοποιείται

Η κ.Μπακαδήμα στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, ζητά από την υπουργό Παιδείας να πληροφορηθεί για ποιο λόγο δεν προβλέφθηκε να ξεκινήσει η υλοποίηση της πρακτικής των φοιτητών επί πτυχίω εδικής αγωγής κι Εκπαίδευσης και Σχολικής Ψυχολογίας στα σχολεία που έχουν ήδη ανοίξει, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, καθώς και ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν ώστε να μπορέσουν οι φοιτητές επί πτυχίω να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στα σχολεία που έχουν ανοίξει;

H ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: «Φοιτητές εμποδίζονται να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση σε ανοιχτά σχολεία»

Μεταπτυχιακοί φοιτητές Ειδική Αγωγής και Εκπαίδευσης καθώς και Σχολικής Ψυχολογίας οι οποίοι καλούνται (βάσει σχετικής Υπουργικής Απόφασης) να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 60% της πρακτικής τους άσκησης σε Ειδικά σχολεία και σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας στο alfavita.gr στην οποία αναφέρουν πως δεν μπορούν να την πραγματοποιήσουν στα σχολεία που άνοιξαν, λόγω της αναστολής των πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία.

Ειδικότερα, αναφέρουν στην επιστολή τους:

«Τα σχολεία της Α΄θμιας εκπαίδευσης και τα ειδικά σχολεία όλων των βαθμίδων ξεκίνησαν τη λειτουργία τους με φυσική παρουσία, αλλά φοιτητές που υλοποιούν την πρακτική τους άσκηση σε αυτά δεν μπορούν να την πραγματοποιήσουν λόγω της αναστολής των πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία. Το εν λόγω μέτρο έχει επιβληθεί από τις 7/11/2020 και μέχρι σήμερα ανανεώνεται συνεχώς.

Το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση αφορά στα μεταπτυχιακά με συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τη Σχολική Ψυχολογία όπου οι φοιτητές καλούνται (βάσει σχετικής Υπουργικής Απόφασης που αφορά στα εν λόγω μεταπτυχιακά) να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 60% της πρακτικής τους άσκησης στις δομές όπου αυτή υλοποιείται.

Οι αρμόδιοι του ΥΠΑΙΘ πρέπει να επιλύσουν επειγόντως το θέμα της πραγματοποίησης πρακτικής άσκησης των εν λόγω φοιτητών! Ήδη έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος και το εξάμηνο οδεύει στο τέλος του.»

Κατόπιν των ανωτέρω και με δεδομένα πως αφενός η καθυστέρηση επηρεάζει τα σχέδια των φοιτητών για περαιτέρω σπουδές και εύρεση εργασίας και αφετέρου, σε πολλές περιπτώσεις, παρατείνονται και τα έξοδα διαμονής,

Ερωτάται η κα Υπουργός:

  1. Για ποιο λόγο δεν προβλέφθηκε να ξεκινήσει η υλοποίηση της πρακτικής των φοιτητών επί πτυχίω εδικής αγωγής κι Εκπαίδευσης και Σχολικής Ψυχολογίας στα σχολεία που έχουν ήδη ανοίξει, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας;

  2. Ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν ώστε να μπορέσουν οι φοιτητές επί πτυχίω να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στα σχολεία που έχουν ανοίξει;

  3. Δεδομένου πως έχει δοθεί η δυνατότητα της εξ αποστάσεως πρακτικής, όπου αυτή είναι εφικτή και με τη σύμφωνη γνώμη καθηγητών, φορέων και φοιτητών, εξετάζεται η προοπτική, αν και εφόσον κριθεί πως είναι εφικτό λόγω των έκτακτων συνθηκών, να υλοποιηθεί εξ αποστάσεως η πρακτική των συγκεκριμένων φοιτητών ώστε αφενός να μην υπάρξει συγχρωτισμός στα σχολεία και αφετέρου να ολοκληρώσουν και εκείνοι την πρακτική τους;

Η ερωτώσα βουλευτής

Φωτεινή Μπακαδήμα

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Φροντιστήρια: Στον "αέρα" το άνοιγμά τους

Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Πότε θα γίνουν προσλήψεις, πόσες αναμένονται

Σχολεία: Self-test, τηλεκπαίδευση και άνοιγμα φροντιστηρίων στον ορίζοντα

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Τηλεκπαίδευση-Αρσένης: Η κυβέρνηση διέκοψε δωρεάν ίντερνετ για μαθητές
Τηλεκπαίδευση-Αρσένης: Η κυβέρνηση διέκοψε δωρεάν ίντερνετ για μαθητές
«Πολίτες επικοινώνησαν με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών τους, και τους απάντησαν ότι η κυβέρνηση δεν ανανέωσε τη δωρεάν χρήση της πλατφόρμας για το...
Τηλεκπαίδευση-Αρσένης: Η κυβέρνηση διέκοψε δωρεάν ίντερνετ για μαθητές
Εμβόλιο Johnson & Johnson: Προσωρινή αναστολή εμβολιασμών στην Ελλάδα
Εμβόλιο Johnson & Johnson: Προσωρινή αναστολή εμβολιασμών στην Ελλάδα
Δεν θα γίνουν εμβολιασμοί με το εμβόλιο Johnson & Johnson στην Ελλάδα μέχρι την ενημέρωση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων την Τρίτη
Εμβόλιο Johnson & Johnson: Προσωρινή αναστολή εμβολιασμών στην Ελλάδα
Η Ζέττα Μακρή στο 6ο Συμπόσιο Γυμνασίων του Δικτύου UNESCO
Η Ζέττα Μακρή στο 6ο Συμπόσιο Γυμνασίων του Δικτύου UNESCO
6ο Μαθητικό Συμπόσιο Γυμνασίων Αττικής του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων με την UNESCO με θέμα «Η ανάδυση της Τεχνητής Νοημοσύνης» - «Αυτή είναι...
Η Ζέττα Μακρή στο 6ο Συμπόσιο Γυμνασίων του Δικτύου UNESCO
ΣΥΡΙΖΑ: Ανισότητες και κυβερνητική αποτυχία στο «σχολείο της πανδημίας»
ΣΥΡΙΖΑ: Ανισότητες και κυβερνητική αποτυχία στο «σχολείο της πανδημίας»
Ερώτηση 59 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τα κλειστά σχολεία, τη μεγέθυνση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων και την «αποτυχία της κυβέρνησης στο "σχολείο...
ΣΥΡΙΖΑ: Ανισότητες και κυβερνητική αποτυχία στο «σχολείο της πανδημίας»