Συνάντηση με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, θα έχει αύριο, Τρίτη 19 Ιανουαρίου, στις 10 πμ, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
Η κα Κεραμέως θα ενημερώσει την Πρόεδρο για το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών εν μέσω πανδημίας.