Κλειστά σχολεία: Σχέδιο πρακτικού για απουσίες-βαθμολογία μαθητών
Σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων που αφορά την καταχώρηση απουσιών, το προχώρημα της ύλης, την αξιολόγηση και βαθμολόγηση των μαθητών με κλειστά σχολεία δημιούργησαν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δυτικής Αθήνας

Ενδεικτικό σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων, για τη μη καταχώρηση απουσιών, το προχώρημα της διδαχθείσας ύλης, την αξιολόγηση και τη μη κατάθεση βαθμολογίας των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με κλειστά σχολεία, «ώστε να έχουμε μια συλλογική, αξιοπρεπή, παιδαγωγική στάση», όπως σημειώνουν, δημιούργησαν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δυτικής Αθήνας.

Πιο αναλυτικά:

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Συναδέλφισσες/οι, σας αποστέλλουμε

α) Ενδεικτικό σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων, για τα ζητήματα που αφορούν την καταχώρηση των απουσιών, το προχώρημα της διδαχθείσας ύλης, την αξιολόγηση και βαθμολόγηση των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με κλειστά σχολεία, ώστε να έχουμε μια συλλογική, αξιοπρεπή, παιδαγωγική στάση, παίρνοντας υπόψη και την ισχύουσα νομοθεσία (Ν.4610/2019 αρθ.103 παρ. 1, 4,7, ΥΑ 3245/Δ2 ΦΕΚ 47/ 13-1-2021, Π.Δ 126/2016 άρθρο 12). β) Σχέδιο αιτιολόγησης μη κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου

-----------------------------------------------------

α] Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ______________________,  συνεδρίασε σήμερα _________________ με θέματα

  1. Απουσίες μαθητών από τα διαδικτυακά μαθήματα  2. Αξιολόγηση μαθητών για το 1ο τετράμηνο  3. Διδαχθείσα ύλη

Ο Σύλλογος Διδασκόντων αφού έλαβε υπόψη του α) Τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς αρκετοί μαθητές του σχολείου μας είτε αδυνατούν πλήρως να ανταποκριθούν για αντικειμενικούς λόγους ή η συμμετοχή τους γίνεται με ελλιπή τρόπο και εξοπλισμό γεγονός που βάζει εμπόδια στην ισότιμη πρόσβασή τους στην εκπαίδευση, β) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να ικανοποιήσει και να αντικαταστήσει το πολυσύνθετο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο της ζωντανής εκπαιδευτικής πράξης που συντελείται στη σχολική αίθουσα. γ) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καθιστά δυνατή την αντικειμενική και ισότιμη αξιολόγηση των μαθητών. δ) Ότι με βάση την κείμενη νομοθεσία (Ν.4610/2019  αρθ.103 παρ. 1, 4,7, ΥΑ 3245/Δ2 ΦΕΚ 47/ 13-1-2021, Π.Δ 126/2016 άρθρο 12), μπορούμε να μεταφέρουμε τα διαγωνίσματα του 1ου Τετραμήνου στο 2ο Τετράμηνο και να μην καταθέσουμε βαθμολογία, με αιτιολογημένο σημείωμά μας, ενεργώντας με γνώμονα την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη που φέρουμε απέναντι σε όλους τους μαθητές/μαθήτριες συζήτησε και αποφάσισε α) Να μην προχωρήσει στην καταχώρηση των απουσιών κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο mySchool. β) Να μην προχωρήσει στην αξιολόγηση των μαθητών και τη βαθμολόγησή τους για το Α΄ Τετράμηνο. γ) Σε ότι αφορά την ύλη, να μην την θεωρήσει «διδαχθείσα» και να την επαναλάβει δια ζώσης με την επαναλειτουργία του Σχολείου. Τότε μόνο να καταχωρηθεί στο Βιβλίο Ύλης και να υπογραφεί. Ο σύλλογος Διδασκόντων θα συνέλθει εκ νέου μετά την άρση της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων, για να συζητήσει τα παραπάνω ζητήματα,  να διαπιστώσει τα προβλήματα που αφορούν  τις ελλείψεις και τα γνωστικά κενά που προέκυψαν στους μαθητές και να αναζητήσει τρόπους επίλυσης τους.

Ο/Η

Δ/ντης/τρια

Οι

Εκπαιδευτικοί

---------------------------------

β] Αιτιολόγηση μη κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι: α) Ο χρόνος κατά τον οποίο το σχολείο λειτούργησε δια ζώσης ήταν λιγότερος από δύο μήνες. β) Τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δεδομένου ότι αρκετοί μαθητές του σχολείου μας είτε αδυνατούν πλήρως να ανταποκριθούν για αντικειμενικούς λόγους ή η συμμετοχή τους γίνεται με ελλιπή τρόπο και εξοπλισμό, γεγονός που βάζει εμπόδια στην ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή τους στην εκπαίδευση. γ) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να ικανοποιήσει και να αντικαταστήσει το πολυσύνθετο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο της ζωντανής εκπαιδευτικής πράξης που συντελείται στη σχολική αίθουσα. δ) Το ότι λόγω των ειδικών συνθηκών της τηλεκπαίδευσης δεν είναι δυνατό να διεξαχθούν γραπτές δοκιμασίες εξ αποστάσεως και ούτε να σχηματιστεί ικανοποιητική εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον των μαθητών του τμήματος, Δεν κατατίθεται βαθμολογία Α΄ τετραμήνου για το τμήμα  .…

--------------------

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

ΠΕΜΠΤΗ 21/1/2020, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ 12.00

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολική αίθουσα
Κατάρρευση πόρτας στα 2ο–7ο Δημοτικά Αλίμου: Τεράστια η ανάγκη για ασφαλή σχολεία
Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν τις ελλείψεις στη συντήρηση και ζητούν άμεσα μέτρα για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών
Κατάρρευση πόρτας στα 2ο–7ο Δημοτικά Αλίμου: Τεράστια η ανάγκη για ασφαλή σχολεία
ξυλοδαρμός
Σοκαριστικό βίντεο: Τέσσερα κορίτσια ξυλοκοπούν άγρια συνομήλική τους – Κλωτσιές ακόμη και στο κεφάλι
Νέο περιστατικό ανηλικης βίας προκαλεί βαθύ προβληματισμό – Καρέ-καρέ η επίθεση
Σοκαριστικό βίντεο: Τέσσερα κορίτσια ξυλοκοπούν άγρια συνομήλική τους – Κλωτσιές ακόμη και στο κεφάλι
τεχνολογια
Εκτεταμένο διαδικτυακό blackout: Όταν ένα αρχείο «γκρέμισε» το X, την ChatGPT και χιλιάδες ιστοσελίδες
Ο αόρατος πόλεμος του 21ου αιώνα-Όταν τα δεδομένα γίνονται ο νέος χρυσός
Εκτεταμένο διαδικτυακό blackout: Όταν ένα αρχείο «γκρέμισε» το X, την ChatGPT και χιλιάδες ιστοσελίδες
διδακρι
Διδακτορικά στην Ελλάδα: Το 1/4 των υποψηφίων χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη
Νέα έκθεση του ΕΚΤ αποκαλύπτει το προφίλ, την απασχόληση, τα επιστημονικά πεδία και τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης από 2.042 νέους διδάκτορες
Διδακτορικά στην Ελλάδα: Το 1/4 των υποψηφίων χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη