ΑΣΕΠ: Έναρξη υποβολής δικαιολογητικών στην προκήρυξη 4Κ/2020
Αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου

Το αργότερο μέχρι το τέλος του μήνα αν όχι νωρίτερα, αναμένεται κατά πληροφορίες του alfavita.gr να ανακοινώσει το υπουργείο Παιδείας νέες προσλήψεις αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, για την Ενισχυτική Διδασκαλία των Ειδικών Μαθημάτων, για τις οποίες θα διατεθεί κονδύλι ύψους 1.505.052,00 ευρώ από το ΕΣΠΑ.

Όπως είναι γνωστό, την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση της υφυπουργού κ.Ζέττας Μακρή, για την οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2020-2021.

Η απόφαση προβλέπει ειδικό ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης στα εξεταζόμενα στις Πανελλαδικές εξετάσεις ειδικά μαθήματα: Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση και ίδρυση Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (ΣΚΑΕ) στα οποία θα γίνεται η διδασκαλία

Το υπουργείο Παιδείας επιθυμεί να ξεκινήσει η Ενισχυτική Διδασκαλία με το που θα ανοίξουν και πάλι τα Λύκεια, και γιαυτό  κατά τις πληροφορίες οι προσλήψεις των αναπληρωτών αναμένονται άμεσα, καθώς η επαν΄'εναρξη των μαθημάτων αναμένεται να γίνει -εκτός απροόπτου-  περί τα τέλη Ιανουαρίου

Το σχετικό ΦΕΚ αναφέρει ότι στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων διδάσκουν κατά προτεραιότητα μόνιμοι εκπαιδευτικοί για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Όμως, προβλέπεται επίσης:

Πότε θα προσληφθούν αναπληρωτές

Στις περιπτώσεις που τα τμήματα δεν καλύπτονται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς,  προσλαμβάνονται αναπληρωτές/τριες μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης και με βάση την κείμενη νομοθεσία για την απασχόληση εκπαιδευτικών, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των αναπληρωτών/τριών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, με χρήση των μορίων τους στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες.

Ποιοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής στην Ενισχυτική Διδασκαλία έχουν οι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται:

- στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α’ υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης [με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13)] των υπό στοιχείων 1ΓΕ/2019 (45/2019 τ.προκ. ΑΣΕΠ) και 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. και

- στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) της υπό στοιχεία 3ΕΑ/2019 (12 τ.ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης ΑΣΕΠ, των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ79.01, ΠΕ08 (Α’ ανάθεση) και ΠΕ81- με προτεραιότητα πρώην ΠΕ12.02 (Β’ ανάθεση) για το Ελεύθερο Σχέδιο, ΠΕ81- με προτεραιότητα πρώην ΠΕ12.01, ΠΕ12.02, ΠΕ17.01, ΠΕ17.05 (Α’ Ανάθεση) και ΠΕ08 (Β’ ανάθεση) για το Γραμμικό Σχέδιο (προηγούνται οι Α’ Αναθέσεις), καθώς και οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ16 (σε περίπτωση εξάντλησης των υποψηφίων κλάδου ΠΕ79.01) που περιλαμβάνονται στον αξιολογικό πίνακα Α’ της Μουσικής Ειδίκευσης «Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής» της υπό στοιχεία 1ΓΤ/2020 (ΑΣΕΠ 3/2020) προκ. του ΑΣΕΠ [με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13)].

Πως θα υποβληθούν οι αιτήσεις

Οι ως άνω εκπαιδευτικοί, εφόσον το επιθυμούν, υποβάλλουν ηλεκτρονικά, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.), αίτηση συμμετοχής για πρόσληψη σε Σ.Κ.Α.Ε. μίας (1) μόνο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται κατόπιν σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. κάθε σχολικό έτος. Οι διδάσκοντες/ ουσες στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων προσλαμβάνονται με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης και με βάση την κείμενη νομοθεσία για την απασχόληση εκπαιδευτικών, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των αναπληρωτών/ τριών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών.

Η διαφορά ΓΕΛ-ΕΠΑΛ

Στην περίπτωση που η πλειοψηφία των μαθητών/τριών προέρχεται από την Γ’ τάξη Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, προσλαμβάνονται υποψήφιοι από τους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α’ Γενικής Εκπαίδευσης, ενώ, αν προέρχεται από Λύκεια Ειδικής Αγωγής και Εκ- παίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και από την τέταρτη Δ’ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) προσλαμβάνονται υποψήφιοι από τους αξιολογικούς πίνακες Β Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Ελλείψει, δε, υποψηφίων από τους αξιολογικούς πίνακες Β (ΕΑΕ) προσλαμβάνονται υποψήφιοι από τους αξιολογικούς πίνακες Α (Γενικής Εκπαίδευσης).
Οι τοποθετήσεις διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικεί- ας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης Σ.Κ.Α.Ε.

Σε περίπτωση που επιλεγεί ο υποψήφιος σε μια Δ.Δ.Ε., ανεξάρτητα αν αναλάβει υπηρεσία ή όχι, παραμένει υποψήφιος για πρόσληψη στην Γενική Εκπαίδευση ή στις Δομές της Ειδικής Αγωγής, εφόσον έχει υποβάλει σχετική αίτηση και αυτή παραμένει ενεργή.

Αν παραιτηθεί εκπαιδευτικός

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν παρουσιαστεί ή παραιτηθεί, μετακινείται στο τέλος του πίνακα που έχει καταρτίσει η Δ.Δ.Ε για το πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα.

Σε περίπτωση παραίτησης διδάσκοντος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων, το κενό καλύπτεται με πρόσληψη του επόμενου υποψηφίου που δεν έχει προσληφθεί από τον πίνακα κατάταξης Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σε περίπτωση που ο/η διδάσκων/ουσα απουσιάσει με δικαιολογημένη μακροχρόνια άδεια (αναρρωτική,κύησης, λοχείας κ.λπ.), για την εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος και προς όφελος των μαθητών, το κενό καλύπτεται για το απαιτούμενο χρονικό διάστημα, με πρόσληψη αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου ή ωρομισθίου του οποίου η σύμβαση λύεται με την επάνοδο στα διδακτικά καθήκοντα του/της διδάσκοντα/ουσας που απουσίαζε. Η επιλογή γίνεται σύμφωνα με τον πίνακα κατάταξης που έχει καταρτίσει η οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων.

Πληρωμή από ΕΣΠΑ

 Η δαπάνη για την αμοιβή: α) των διδασκόντων/ουσών που θα προσληφθούν για να διδάξουν στα Σ.Κ.Α.Ε. και β) των Υπευθύνων Σ.Κ.Α.Ε. ή των αντικαταστατών τους θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της συγχρηματοδοτούμενης από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) πράξης σύμφωνα με την Πρόσκληση του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 με τίτλο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ) των Γ.Ε.Λ. και Ε.Π.Α.Λ.», με υπ’ αρ. 96/13.01.2021 (Κωδικός Πρόσκλησης: ΕΔΒΜ141 Α/Α ΟΠΣ ΕΣΠΑ: 4748) και προϋπολογισμό 1.505.052,00 ευρώ.

Το ύψος των αμοιβών για την περίπτωση α) προβλέπεται στις διατάξεις της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4368/2016 (Α’ 21). Το ύψος των αμοιβών για την περίπτωση β) προβλέπεται στις διατάξεις της παρ. 12 του άρθρου 26 του ν. 4368/2016 (Α’ 21), όπως ισχύουν.

Δείτε εδώ αναλυτικά την απόφαση όπως δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ.

Ποια μαθήματα αφορά

1) Ελεύθερο Σχέδιο,

 2) Γραμμικό Σχέδιο,

3) Γαλλικά,

4) Γερμανικά,

 5) Ιταλικά,

6) Ισπανικά,

7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα