8ο νηπιαγωγείο Γαλατσίου
Την λήψη αποτελεσματικών μέτρων έναντι του κορονοϊού ζητά για το άνοιγμα των σχολείων ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας

Την διαμαρτυρία για την έλλειψη αποτελεσματικών μέτρων έναντι της διάδοσης του κορονοϊού εκφράζει ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας, ενόψει επαναλειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων στις 11 Ιανουαρίου.

Αναλυτικά:

Την Παρασκευή στις 8 Ιανουαρίου καλούνται οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να ανοίξουν τα σχολεία μετά από δυο μήνες που είναι κλειστά. Την επόμενη Δευτέρα στις 11 του μηνός θα υποδεχτούν και τους μαθητές τους.

Θα περίμενε κανείς ότι κατά το δίμηνο αποκλεισμό η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας θα προετοίμαζε τις σχολικές μονάδες με τον κατάλληλο επιτελικό σχεδιασμό, τα μέτρα και τις υποδομές να ανοίξει τα σχολεία και να μείνουν ανοιχτά αυτή τη φορά.

Τον Σεπτέμβριο το άνοιγμα των σχολείων συνοδεύτηκε απο απίστευτες καταστάσεις. Μάσκες-αλεξίπτωτα και παγουρίνα ανέλαβαν την προστασία!! Κάθε μέτρο λήφθηκε με γνώμονα το ελάχιστο ή το μηδενικό κόστος. Η εκπαιδευτική κοινότητα επεσήμανε από την αρχή τους κινδύνους που ενείχε αυτή η πολιτική. Κατέθεσε προτάσεις για το ασφαλές άνοιγμα των σχολικών μονάδων και περίμενε την αντίδραση της πολιτείας. Η μόνη αντίδραση, οι ανακοινώσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και των συναρμόδιων παραγόντων που επαναλάμβαναν ότι τα σχολεία είναι τα τελευταία που θα κλείσουν.

Δυστυχώς οι φόβοι έγιναν πραγματικότητα. Το δεύτερο κύμα ήταν εδώ. Η κοινωνία έφτασε να θρηνεί εκατόμβη νεκρών καθημερινά. Τα σχολεία έκλεισαν, μαθητές και γονείς ανέλαβαν να βγάλουν το webex από την τρύπα. (που είναι τελικά εκείνα τα τάμπλετ που διατυμπάνιζαν ;) Πέρασαν δυο μήνες και ακόμη περιμένουμε την αποτίμηση των εκπαιδευτικών – παιδαγωγικών αποτελεσμάτων από τους επαΐοντες. Τι άραγε προσέφερε η τηλεκπαίδευση σε μαθητές νηπιαγωγείων και δημοτικών; Σιωπή…

Σήμερα όμως, που οι μαθητές, τελικά, κολλάνε και είναι ασυμπτωματικοί φορείς. Τώρα που η Κυβέρνηση έχει σωρεύσει μια επιπλέον εμπειρία δύο μηνών, θα περίμενε κανείς να υπάρχει βούληση να ανοίξουν τα σχολεία με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Φευ!!!!

Την στιγμή που θρηνούμε άδικα χαμένους συναδέλφους, το Υπουργείο επιλέγει να χειριστεί επικοινωνιακά πανδημία και άνοιγμα σχολείων. Αγνοεί τις ανησυχίες των ειδικών και προτείνει ως επιπλέον μέτρα προστασίας την κλιμακωτή προσέλευση των μαθητών, το άνοιγμα μιας επιπλέον πόρτας στον αύλειο χώρο και εθελοντικά τέστ!!!!

Δικαιολογημένα ανησυχούν εκπαιδευτικοί και γονείς, καθώς τα ανέξοδα μέτρα δεν αγγίζουν τα πραγματικά προβλήματα, τους 25 μαθητές ανά τάξη, το μάθημα με ανοιχτά παράθυρα μες στο χειμώνα και τα χρόνια προβλήματα υγείας.

Επειδή τα ψέματα κάποια στιγμή τελειώνουν. Επειδή η εκπαιδευτική πολιτική γράφεται με κόπο, αγωνία και αγάπη από τον κάθε εκπαιδευτικό, μέχρι το τελευταίο σχολείο στις εσχατιές της πατρίδας μας και όχι στα κανάλια της τηλεόρασης. Επειδή ο εκπαιδευτικός δεν είναι εχθρός του Υπουργείου, αλλά συνεργάτης. Επειδή έχει οικογένεια, είναι πατέρας, μητέρα, γιος και κόρη, η απάντηση στον εμπαιγμό σας, θα είναι ο θυμός μας.

Πάρτε μέτρα πριν είναι αργά.

Απαιτούμε ΑΜΕΣΑ :

Α) Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων διασφάλισης της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών, με μέγιστο αριθμό τους 15 μαθητές ανά τμήμα και έναν μαθητή ανά θρανίο, προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας και πλήρη κάλυψη υγειονομικών–καθαριστικών μέσων, αραίωση των μαθητών στα μέσα μεταφοράς στο 50% πληρότητας, με δωρεάν και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Προτεραιότητα στον προαιρετικό εμβολιασμό (όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η UNESCO) πρέπει να έχουν οι ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και έπειτα να ακολουθήσει η υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα. Ειδική μέριμνα για τα σχολεία ειδικής αγωγής που έμειναν ανοικτά και ανοχύρωτα.

Β) Αύξηση δαπανών, μέσω της ενίσχυσης του τακτικού προϋπολογισμού, για τη δημόσια εκπαίδευση.

Γ) Κάλυψη όλων των αναγκών σε τεχνολογικό εξοπλισμό των εκπαιδευτικών και μαθητών. Προσαρμογή των εκπαιδευτικών αντικειμένων και μαθημάτων για ουσιαστική εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εφόσον απαιτηθεί ξανά. Αναπροσαρμογή της ύλης και σχεδιασμός κάλυψής της τους επόμενους μήνες.

Δ) Να δοθούν όλα τα στοιχεία στη δημοσιότητα, από την επιτροπή των λοιμωξιολόγων και την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, για την εικόνα της διασποράς του ιού στα σχολεία της χώρας και των δεδομένων καταγραφής κρουσμάτων σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Ε) Σε περίπτωση αδράνειας τόσο της επιτροπής, όσο και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, η ΔΟΕ να ζητήσει εισαγγελική παραγγελία για την ανάκτηση των στοιχείων και απόδοση τυχόν ευθυνών.

ΣΤ) Την αξιοποίηση κάθε ένδικου μέσου προάσπισης της υγείας των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας από τη ΔΟΕ.

Ζ) Άμεσα η ΔΟΕ να θέσει τον κλάδο σε κινηματική εγρήγορση, απαιτώντας μαζικά τη διασφάλιση της υγείας εκπαιδευτικών και μαθητών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
Πανελλήνιες ΓΕΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
Οδηγίες για την έκδοση του Δελτίου Εξεταζομένου των Πανελλαδικών ΓΕΛ 2024 - Τι ισχύει για τους υποψήφιους με το 10%
Πανελλήνιες ΓΕΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση