Βαθμολογία μαθητών: Η εκπαίδευση δεν είναι τηλεπαιχνίδι
Βαθμολογία μαθητών: Τηλε –απουσίες, Τηλε- ύλη, Τηλε –διαγωνίσματα, Τηλε-βαθμοί. Η εκπαίδευση δεν είναι τηλεπαιχνίδι

Βαθμολογία μαθητών.

Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Να σταματήσει το καταστροφικό κυβερνητικό έργο ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς!

Παράσταση διαμαρτυρίας 15-12, 12μμ στο ΥΜΑΘ (στάση εργασίας 11-2μμ)

Η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ παρατείνει το δεύτερο lockdown, δεν λαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για τον έλεγχο και την ανάσχεση της πανδημίας και έχει καταφέρει με την  εγκληματική πολιτική της ,που τσακίζει τη Δημόσια Υγεία, η ελληνική κοινωνία να θρηνεί καθημερινά αυξημένα θύματα από την πανδημία. Παρατείνει το κλείσιμο των σχολείων ως τις 7 Ιανουαρίου, δεν ανακοινώνει από τώρα κανένα μέτρο για την ασφαλή επαναλειτουργία τους  και χωρίς αιδώ θριαμβολογεί και εκθειάζει την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση».

Όπως στην κοινωνία προκρίνει ως τη «μαγική λύση» το γενικευμένο μεν επιλεκτικό δε lockdown  της επιτάχυνσης των αντιλαϊκών μέτρων, των απαγορεύσεων και της άγρια καταστολής, έτσι και στην εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας φαίνεται να έχει βρει τη μαγική συνταγή: παρατεταμένο κλείσιμο  των σχολείων – ανοιγοκλείσιμο στην καλύτερη των περιπτώσεων- και νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της ΕΞΑΕ.

 Ξεκίνησαν με  πιέσεις για την καταχώριση των απουσιών του διαστήματος της καραντίνας στο my school –κι ας  κατέρρευσε την πρώτη βδομάδα το ίδιο το σύστημα , συνέχισαν με την απαίτηση του προχωρήματος της ύλης , χωρίς καμία ανακοίνωση περικοπής της και εμμένοντας  στην εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και στις 9-12 εξέδωσαν νέα εγκύκλιο για την  e-βαθμολόγηση και e-εξετάσεις των έγκλειστων μαθητών! ξεπερνώντας κάθε όριο.

 Με αυτήν την  ισοπεδωτική βαθύτατα ταξική και αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση των μαθητών συμπληρώνουν το παζλ του βασικού τους στόχου: να καθιερωθεί με πρόσχημα την πανδημία  πάση θυσία η ΕΞΑΕ ως ισότιμη με τη δια ζώσης  εκπαιδευτική διαδικασία   με τα όλα της : πλήρες ωρολόγιο πρόγραμμα ,απουσίες, ύλη, βαθμοί, τεστ, διαγωνίσματα, ενημέρωση γονέων., σε βάρος των μορφωτικών αναγκών και δικαιωμάτων των μαθητών μας.

ταμπλετ, μάθηση, εξέταση, βαθμολογία

Το συνεχιζόμενο αντίδοτο της “τηλεκπαίδευσης” απέναντι στην πανδημία μετράει ήδη  ολέθρια αποτελέσματα στη μόρφωση και την ψυχοκοινωνική υγεία των μαθητών/τριων μας.

Όλο αυτό το διάστημα ως εκπαιδευτικοί, με προσωπικό κόστος, μεγάλη σωματική και ψυχική καταπόνηση, στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές τους με όποιο τρόπο μπορούμε, ανταποκρινόμενοι στις μορφωτικές και ψυχοσυναισθηματικές ανάγκες τους.

Αντίθετα,  κυβέρνηση  και υπουργείο  μας περιπαίζουν  όταν μας λένε ότι παρέχεται μόρφωση, ότι βγαίνει ύλη με το σταθερό ή το κινητό τηλέφωνο, ότι πρέπει να αγνοήσουμε πως  υπάρχουν αποκλεισμοί και οξύνονται οι ανισότητες  (μεγάλη μερίδα των μαθητών δεν έχει τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό ή και  καθόλου πρόσβαση ), πως  τα παιδιά βρίσκονται καθηλωμένα γύρω στις 8-10 ώρες μπροστά σε μια οθόνη, πως στερούνται την οποιαδήποτε κοινωνική ζωή πως  βιώνουν τον εγκλεισμό της καραντίνας , κάποια και την  αρρώστια ή το  πένθος , πολλά  τη φτώχεια και τις στερήσεις.

Θίγουν την αξιοπρέπεια μας, και προσβάλουν την κοινή λογική όλων όταν μας ζητούν να βάλουμε διαγωνίσματα, βαθμούς, απουσίες ,να αποδεχτούμε  την ΕΞΑΕ ως κανονική εκπαίδευση  ως   απλοί διεκπεραιωτές και να ξεχάσουμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο.

Η εμπειρία μας και η  πράξη έχει αποδείξει περίτρανα ότι η ΕΞΑΕ  δεν  είναι εκπαίδευση , είναι τουλάχιστον αντιπαιδαγωγική και αναποτελεσματική διαδικασία   και σε καμία περίπτωση καθολική και ισότιμη για τους μαθητές .

Καταργεί τις βασικές προϋποθέσεις της μάθησης ως ζωντανής διαδικασίας αφομοίωσης των εννοιών και ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών σε όλα τα διδασκόμενα αντικείμενα και επιστημονικά πεδία. Συνιστά μέτρο βαθύτατα αντιπαιδαγωγικό, αφού ακυρώνει τη ζωντανή σχέση μαθητών-εκπαιδευτικών και τη λειτουργία του διαλόγου στο φυσικό χώρο της μάθησης που το σχολείο. Παράλληλα, απονεκρώνει βασικές ψυχοκινητικές λειτουργίες, επικοινωνιακές ανάγκες, ενώ καταργεί τις πολύμορφες πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες που αναπτύσσουν ολόπλευρα την προσωπικότητα των παιδιών.

Είναι λοιπόν εύλογο ότι στις συνθήκες της «Τηλε-εκπαίδευσης» παιδεία δεν παρέχεται, ενώ καταργούνται όλες οι προϋποθέσεις οποιασδήποτε ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών.

Στη βάση αυτή,  ΔΕΝ είναι ΔΥΝΑΤΗ οποιασδήποτε μορφής «αξιολόγηση» των μαθητών

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

-Να αποσυρθεί τώρα η σχετική εγκύκλιος. Κανείς εκπαιδευτικός να μην υποχρεωθεί να παραδώσει βαθμολογία όσο διαρκεί η εξ αποστάσεως διδασκαλία.

-Καμία αξιολόγηση των μαθητών  με κλειστά σχολεία,  σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης

Δε δεχόμαστε τον εξευτελισμό των e- διαγωνισμάτων, δε  βάζουμε τηλεδιαγωνίσματα και βαθμούς σ΄αυτές τις συνθήκες.

-Αξιολόγηση και βαθμοί, μόνο στη  δια ζώσης εκπαίδευση. Αν χρειαστεί, να μετρήσουν οι βαθμοί του β΄τετραμήνου και για το α΄τετράμηνο.

- Δεν καταχωρίζουμε απουσίες μαθητών στο my school σ’ αυτές τις συνθήκες.

-Η διαδικασία της τηλε-διδασκαλίας δεν μπορεί να καταγραφεί ως διδαχθείσα ύλη ,επιβάλλεται η επανάληψή της μετά το άνοιγμα των σχολείων.

- Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων. Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.

-Άμεση κατάργηση του θεσμικού πλαισίου για τηλε-«εκπαίδευση» και κάμερες

- Κάτω τα χέρια από το εργασιακό μας ωράριο. Δε θα ανεχθούμε καμία παραβίαση του.

  • Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων , κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσα να  σταθούν με αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης απέναντι στους μαθητές μας  και  πάρουν ανάλογες αποφάσεις.
  • Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει αντίστοιχες αποφάσεις για όλα αυτά τα ζητήματα .Να  απαιτήσει από το υπουργείο την άμεση απόσυρση της σχετικής εγκυκλίου,  να μην αποδεχτεί την απαξιωτική  διαδικασία της τηλεαξιόλόγησης - τηλεβαθμολόγίας ,παίρνοντας  όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτραπεί , να μην εφαρμοστεί στην πράξη η απαράδεκτη αυτή διαδικασία.
  • Καλούμε τους συλλόγους γονέων και τα μαθητικά συμβούλια να απαιτήσουν να μην προχωρήσει καμία  e-βαθμολόγηση και e-εξετάσεις .Να διεκδικήσουμε από κοινού  ανοιχτά και ασφαλή σχολεία για όλους, με όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας. 

ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΡΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας  και το δημόσιο σχολειό για όλα τα παιδιά  Γι΄αυτό και ενόψει του λεγόμενου «τρίτου κύματος”  απαιτούμε πιο αποφασιστικά  :

- ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, με μικρά τμήματα, το πολύ 15 μαθητών, έστω εκ περιτροπής, πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού των εκπαιδευτικών και των καθαριστριών, μαζικά test , ιχνηλάτηση, σε συνδυασμό με την ενίσχυση  του ΕΣΥ.

 Για να μην υπάρξει μια ακόμα Χαμένη χρονιά για την πλειοψηφία των μαθητών και των μαθητριών. Να μην υπάρξει μια γενιά σακατεμένη από το άγχος και τον φόβο που προκαλεί ο εγκλεισμός.

Την Τρίτη 15-12  κλείνουμε τις οθόνες  και απαιτούμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας

Δε  θα  δεχτούμε να γίνουμε αναλώσιμη ύλη, εμείς και τα παιδιά μας.

Θα είμαστε για άλλη μια φορά οι «δάσκαλοι που θα «θυμούνται» οι μαθητές μας...

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                        ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Ο ΟΟΣΑ προτείνει την άρση της μονιμότητας, το ΥΠΑΙΘ μεθοδεύει

Κεραμέως: Υπο συζήτηση οι προαγωγικές εξετάσεις στα Λύκεια

Τέλος τα δωρεάν σχολικά βιβλία; Από την υπουργό της φωτοτυπίας στην υπουργό της κάμερας!

Πότε ανοίγουν Γυμνάσια, Δημοτικά, Νηπιαγωγεία - Η πιθανή ημερομηνία

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Κεραμέως: Κεντρική προτεραιότητα η εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων
Κεραμέως: Κεντρική προτεραιότητα η εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων
Στη διαδικτυακή παρουσία του νέου Αγγλόφωνου Προπτυχιακού Προγράμματος του Τμήματος Ιατρικής του ΑΠΘ συμμετείχε η Νίκη Κεραμέως
Κεραμέως: Κεντρική προτεραιότητα η εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων