Τάμπλετ στα σχολεία: Υποχρεωμένος να το πληρώσει ο μαθητής αν το σπάσει...
Προβλέπεται (και) σε νέα εγκύκλιο με 5 οδηγίες για την παράδοση/παραλαβή ηλεκτρονικών συσκευών στις σχολικές μονάδες μέσω του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Σε νέα εγκύκλιο για την διανομή τάμπλετ στα σχολεία που δημοσιοποιήθηκε σήμερα, επαναλαμβάνεται ρητώς ότι ο μαθητής που δανείζεται τάμπλετ οφείλει να το επιστρέψει, ενώ ο γονέας του αναλαμβάνει υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης στο Ελληνικό Δημόσιο ή αντικατάστασης της ηλεκτρονικής συσκευής σε περίπτωση απώλειας, καταστροφής ή βλάβης.

Η εγκύκλιος της γ.γ. του υπουργείου Παιδείας κ.Αν.Γκίκα αναφέρει τα εξής: 

Στο πλαίσιο της αποτελεσματικότερης αξιοποίησης δωρεών ηλεκτρονικού εξοπλισμού προς τις σχολικές μονάδες και ιδίως των σχετιζόμενων με ηλεκτρονικό εξοπλισμό πληροφορικής (tablet, Η/Υ, laptop), και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ΠΝΠ (ΦΕΚ 68/τ Α’/20.03.2020), σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

* Το Ελληνικό Δημόσιο αποδέχεται τη δωρεά του εν λόγω εξοπλισμού με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ή με σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, εκπροσωπούμενου από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, και του δωρητή. Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις ορίζονται με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων οι σχολικές μονάδες, στις οποίες κατανέμεται ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός, τον οποίο ακολούθως θα παραλάβει κάθε σχολική μονάδα.

* Η σχετική απόφαση κατανομής του ηλεκτρονικού εξοπλισμού γνωστοποιείται με επιμέλεια της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) στον δωρητή, στον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας, καθώς και στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

* Μετά την παράδοση-παραλαβή του εν λόγω ηλεκτρονικού εξοπλισμού από τη σχολική μονάδα, ακολουθούν οι παρακάτω διαδικασίες:

Οι 5 οδηγίες

1. Ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας προβαίνει άμεσα στη συγκρότηση τριμελούς επιτροπής παραλαβής, αποτελούμενης από τον ίδιο ως πρόεδρο και τον αναπληρωτή του, και από δύο εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας με τους αναπληρωτές τους, ως μέλη, στους οποίους και αποδεδειγμένα γνωστοποιεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο την απόφασή του, η οποία καταγράφεται στο Βιβλίο Πράξεων του Διευθυντή του σχολείου σύμφωνα με το συνημμένο 1. Με την ίδια απόφαση καθορίζει αναλυτικά τις αρμοδιότητες της επιτροπής (παραλαβή των δωριζομένων, σύνταξη του πρωτοκόλλου παραλαβής).

2. Η ανωτέρω τριμελής επιτροπή παραλαμβάνει τον εν λόγω ηλεκτρονικό εξοπλισμό και συντάσσει το πρωτόκολλο παραλαβής (συνημμένο 2) σε δύο (2) πρωτότυπα. Η επιτροπή φυλάσσει τα παραστατικά παραλαβής (π.χ. δελτίο αποστολής ή τη λιανική απόδειξη/τιμολόγιο), τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του πρωτοκόλλου παραλαβής, για τους σκοπούς της εγγύησης.

3. Με επιμέλεια του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας, ένα από τα πρωτότυπα πρωτόκολλα παραλαβής αποστέλλεται στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Υ.ΠΑΙ.Θ. και το δεύτερο διατηρείται στη σχολική μονάδα.

4. Ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας, μετά από συνεννόηση με τον οικείο Σύλλογο των Διδασκόντων, τα μέλη του οποίου μπορούν να εκφράσουν τη γνώμη τους καθ’ οιονδήποτε τρόπο, ακόμη και ηλεκτρονικά, αποφαίνεται σε ποιον, κατά προτεραιότητα μαθητή/τρια ή εκπαιδευτικό της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΥΑ αποδοχής της δωρεάς ή στη σύμβαση μεταξύ του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του δωρητή ή στην ΥΑ κατανομής των δωρηθέντων λαμβάνοντας υπόψη και την τυχόν επιθυμία του εκάστοτε δωρητή, δύναται να διατεθεί κάθε ηλεκτρονική συσκευή για προσωρινή χρήση, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Τα κριτήρια

Η απόφαση θα λαμβάνεται με βάση κοινωνικά και άλλα κριτήρια, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ιδίως το χαμηλό εισόδημα, η ανεργία γονέων/κηδεμόνων, η ιδιότητα μέλους μονογονεϊκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας, οι ειδικές δυσκολίες μάθησης ή οι εξαιρετικές επιδόσεις μαθητή/τριας.

5. Κατά την παράδοση της ηλεκτρονικής συσκευής από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας, ο παραλήπτης (γονέας/κηδεμόνας ή εκπαιδευτικός) υπογράφει Υπεύθυνη Δήλωση (συνημμένο 3), στην οποίαν αναφέρει ρητά ότι παρέλαβε τη συγκεκριμένη συσκευή (αναλυτική περιγραφή), αναλαμβάνει την υποχρέωση αφενός μεν επιστροφής της ανωτέρω συσκευής στη σχολική μονάδα, όταν εκλείψουν οι λόγοι, για τους οποίους του παραχωρήθηκε η χρήση της (π.χ. όταν λήξει η αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων) ή οποτεδήποτε του ζητηθεί από τη Διεύθυνση της σχολικής μονάδας και αφετέρου καταβολής αποζημίωσης στο Ελληνικό Δημόσιο ή αντικατάστασης της ηλεκτρονικής συσκευής σε περίπτωση απώλειας, καταστροφής ή βλάβης, η οποία υπερβαίνει την αναμενόμενη από τη συνήθη χρήση της και δεν οφείλεται σε ελάττωμα της συσκευής, καθώς και σε περίπτωση που απλώς αρνηθεί την επιστροφή της στη σχολική μονάδα, από την οποία την παρέλαβε.

Δείτε την εγκύκλιο

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Τα πρόσωπα του Σωκράτη, του Επίκουρου, του Περικλή, του Δημοσθένη και άλλων μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» χάρη στη 3D τεχνολογία
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή, πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας τοποθετείται ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο ρόλος της γενιάς μας
Ο ρόλος της γενιάς μας
«Τον καιρό της πανδημίας δεν ζήτησε την εύκολη λύση της κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς γνωρίζει ότι θα υπήρχε πρόβλημα. Καταθέτει...
Ο ρόλος της γενιάς μας