Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ
Ενημέρωση των ΣΥΝΕΚ για την παράσταση διαμαρτυρίας του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λάρισας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας

Χωρίς απαντήσεις για καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα έληξε η παράσταση διαμαρτυρίας του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λάρισας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας

Σύμφωνα με τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ), τέθηκαν τα παρακάτω ερωτήματα:

Πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, με ποιες προϋποθέσεις θα γίνει αυτό, αν θα σπάσουν τα τμήματα, αν θα μειωθεί η ύλη, τι θα γίνει με τη βαθμολόγηση των μαθητών, πότε θα ξεκινήσει η ενισχυτική, τι εικόνα υπάρχει από τα τμήματα ένταξης και τα σχολεία ειδικής αγωγής, καθώς και τι θα γίνει εν τέλει με την παροχή μέσων σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, ώστε όλοι/ες ισότιμα να έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ:

Στην παράσταση διαμαρτυρίας του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ την Πέμπτη 3/12/20 θέσαμε στον ΠΔΕ Θεσσαλίας τα παρακάτω φλέγοντα ζητήματα, που αφορούν τόσο στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όσο και το άνοιγμα των σχολείων. Ρωτήσαμε συγκεκριμένα πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, με ποιες προϋποθέσεις θα γίνει αυτό, αν θα σπάσουν τα τμήματα, αν θα μειωθεί η ύλη, τι θα γίνει με τη βαθμολόγηση των μαθητών, πότε θα ξεκινήσει η ενισχυτική, τι εικόνα υπάρχει από τα τμήματα ένταξης και τα σχολεία ειδικής αγωγής, καθώς και τι θα γίνει εν τέλει με την παροχή μέσων σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, ώστε όλοι/ες ισότιμα να έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Δυστυχώς, δεν πήραμε απαντήσεις για κανένα από τα παραπάνω ζητήματα.

Κάναμε ιδιαίτερη αναφορά επίσης στο ότι το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι (Ρατσιστικών εγκλημάτων) προχώρησε σε μηνυτήρια αναφορά κατά της υπουργού Παιδείας κ. Κεραμέως και της υφυπουργού κ. Ζαχαράκη για τον αποκλεισμό των παιδιών Ρομά από την τηλεκπαίδευση.

Σε ερώτησή μας προς τον ΠΔΕ για την κατάσταση στο νομό Λάρισας δεν πήραμε κάποια απάντηση, μας δόθηκε αντί αυτής παράδειγμα άλλου θεσσαλικού νομού, το οποίο καταδεικνύει το συντριπτικό ποσοστό των παιδιών Ρομά που δεν έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση.

Καταθέσαμε τέλος την αντίθεση της Ομοσπονδίας μας στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

η κ. Κεραμέως αρνήθηκε να συναντηθεί με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τον αντιδημοκρατικό κατήφορο που έχει πάρει η ίδια και η κυβέρνηση της Ν.Δ.

Το Δημόσιο Σχολείο έχει αφεθεί στην τύχη του. Οι καθ’ ύλην αρμόδιοι αδιαφορούν πλήρως. Εσκεμμένα. Βήμα- βήμα διαλύουν τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Είναι αδύνατο να αποδεχθεί οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος πως μετά την πρώτη καραντίνα και μεσούσης της δεύτερης δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός. Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει σχέδιο για το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία και ποια μέτρα προστασίας θα ληφθούν για την προστασία της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.

Τα αιτήματά μας παραμένουν σε ισχύ:

  • 15 μαθητές στα τμήματα, προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστριών.

  • Μείωση της ύλης, παροχή των απαραίτητων μέσων σε όλους όσοι έχουν ανάγκη.

  • Η ενισχυτική διδασκαλία πολύ περισσότερο φέτος έπρεπε να έχει ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς.

  • Κανένα παιδί, καμιά οικογένεια να μη μείνουν μόνοι τους.

Οι μαθητές μας στα τμήματα ένταξης και στα σχολεία Ειδικής Αγωγής χρειάζονται επιπλέον φροντίδα. Και το μόνο που βλέπουν είναι η αναλγησία των κυβερνώντων.

Το νομοσχέδιο για την ΤΕΕ είναι αποκρουστικό. Αφορά όλους, όχι μόνο τους καθηγητές ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ. Πολύ σύντομα, αν περάσει, συνάδελφοι γενικής παιδείας και ειδικοτήτων θα βρεθούν χωρίς ωράριο. Η πρόσδεση της ΤΕΕ με τις ανάγκες των επιχειρήσεων θα οδηγήσει σε κλείσιμο τομείς και ειδικότητες. Και θα δημιουργήσει αυριανούς/ές εργαζόμενους/ες μιας χρήσης, χωρίς δικαιώματα, σύγχρονους σκλάβους. Και μιλάμε για τους μαθητές μας, τις μαθήτριές μας. Για τα παιδιά μας.

Να μην τους αφήσουμε. Να μην επιτρέψουμε να πραγματοποιήσουν τα αντιλαϊκά και αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολικό
«Μην τραγουδάς, μην μιλάς, μην κουνιέσαι»: Καταγγελίες για αυταρχική συμπεριφορά σε σχολικό λεωφορείο ιδιωτικού σχολείου
Γονείς καταγγέλλουν αντιπαιδαγωγική στάση οδηγού και συνοδού – Ανεπαρκής η αντίδραση της διεύθυνσης
«Μην τραγουδάς, μην μιλάς, μην κουνιέσαι»: Καταγγελίες για αυταρχική συμπεριφορά σε σχολικό λεωφορείο ιδιωτικού σχολείου
cinema
Ξεκινά η μαγεία του θερινού σινεμά στον κήπο του Ζαππείου – Η ΑΙΓΛΗ ανοίγει και πάλι τις πόρτες της
Η ΑΙΓΛΗ επιστρέφει την Πρωτομαγιά στον κήπο του Ζαππείου, προσφέροντας κινηματογραφικές βραδιές με άρωμα καλοκαιριού, ρετρό ατμόσφαιρα και τεχνολογία...
Ξεκινά η μαγεία του θερινού σινεμά στον κήπο του Ζαππείου – Η ΑΙΓΛΗ ανοίγει και πάλι τις πόρτες της
universitry
Καταρρέουν ιστορικά πανεπιστήμια στις ΗΠΑ: Εγκατάλειψη από το κράτος, αδιαφορία από δωρητές
Η ανώτατη εκπαίδευση οδηγείται σε οικονομικό αδιέξοδο – Το κύμα των «λουκέτων» και η αλήθεια πίσω από τα νούμερα
Καταρρέουν ιστορικά πανεπιστήμια στις ΗΠΑ: Εγκατάλειψη από το κράτος, αδιαφορία από δωρητές
mitsotakis
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα
Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, ο πρωθυπουργός επέλεξε την πλατφόρμα του TikTok για να συνοψίσει τις κυβερνητικές παρεμβάσεις – Στο επίκεντρο η αύξηση...
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα