Διαμαρτυρία μεταπτυχιακών φοιτητών - Διαγραφή 182 επιτυχόντων προγράμματος του Διεθνούς Πανεπιστημίου
Έντονη διαμαρτυρία μεταπτυχιακών φοιτητών που ενημερώθηκαν πως διαγράφονται λόγω... λάθους

Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν με επιστολή τους μεταπτυχιακοί φοιτητές που είχαν εισαχθεί στο πρόγραμμα «Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, καθώς ενημερώθηκαν εκ των υστέρων για λάθος υπολογισμό μορίων. Μάλιστα, είχαν ήδη καταθέσει την πρώτη δόση των διδάκτρων τους.

Οι επιτυχόντες του προγράμματος διαμαρτύρονται για τη βίαιη μεταβολή του προγραμματισμού τους, ενώ καταλογίζουν στη διοίκηση του οργανισμού έλλειψη διάθεσης για εξεύρεση αμοιβαία δίκαιης και επωφελούς λύσης.

Αναλυτικά:

Το άρθρο συντάχθηκε μετά από την άδικη και μη πανεπιστημιακού επιπέδου απόφαση κατάργησης της προκήρυξης μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο «Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» από το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος με έδρα την Σίνδο Θεσσαλονίκης. Στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα εισήχθησαν 182 επιτυχόντες οι οποίοι διαγράφηκαν αντίθετα με το νομικό πλαίσιο και το περιεχόμενο της εν λόγω προκήρυξης, αφού πρώτα ακολούθησαν οι ίδιοι τις νόμιμες και προκαθορισμένες διαδικασίες και πραγματοποίησαν την εγγραφή τους στο πρόγραμμα. Πρόκειται, λοιπόν, για μια ακύρωση μιας νόμιμης προκήρυξης και μια διαγραφή των ήδη νομίμως εγγραφέντων επιτυχόντων.

Η προκήρυξη δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 και καλούσε τους υποψηφίους για υποβολή αιτήσεων με ηλεκτρονική μορφή (μέσω πλατφόρμας google). Αφού ανακοινώθηκαν τα τελικά αποτελέσματα των επιτυχόντων και ολοκληρώθηκε η διαδικασία εγγραφής τους και καταβολής της πρώτης δόσης του χρηματικού ποσού, το Πανεπιστήμιο ενημέρωσε τους επιτυχόντες (με email καθώς δεν έχει δημοσιευθεί πουθενά κάποια επίσημη ανακοίνωση) για την ακύρωση της προκήρυξης τους Σεπτεμβρίου και της επακόλουθης διαγραφής των επιτυχόντων φοιτητών! Η ενημέρωση αυτή μάλιστα πραγματοποιήθηκε μετά το περάς τριών εβδομάδων από την ολοκλήρωση της εγγραφής και ενώ οι επιτυχόντες υποψήφιοι περίμεναν την ανακοίνωση του προγράμματος μαθημάτων. Ο λόγος της ακύρωσης, όπως ενημερώθηκαν οι επιτυχόντες, ήταν η λάθος καταμέτρηση των μορίων των συστατικών επιστολών κάποιων υποψηφίων από την πλατφόρμα της google. Άξια αναρωτιέται κανείς πώς έγινε αυτό αντιληπτό, καθώς με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ήταν διακριτή μονάχα η συνολική βαθμολογία του κάθε υποψηφίου από όλη τη διαδικασία της αξιολόγησης και όχι η βαθμολογία για το εκάστοτε προσόν.

Το πανεπιστήμιο, λοιπόν, έκρινε ως «σωστή» και «δίκαιη» αυτή την απόφαση, αντιβαίνοντας το υψηλό κύρος του, και εκθέτοντας επαγγελματικά τους επιτυχόντες οι οποίοι το εμπιστεύτηκαν, κατέθεσαν το ποσό της πρώτης δόσης, προγραμμάτισαν το μέλλον τους και την καθημερινότητά τους με βάση αυτό. Οι περισσότεροι από αυτούς αρνήθηκαν θέσεις εργασίας και θέσεις σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα στα οποία έγιναν δεκτοί, εφόσον πραγματοποίησαν την εγγραφή τους στο συγκεκριμένο ΠΜΣ.

Ύστερα από πολλές διαμαρτυρίες, το θέμα προωθήθηκε στη Γενική Συνέλευση του Τμήματος (16/11/2020). Από το απόσπασμα πρακτικών που τους εστάλη, οι επιτυχόντες υποψήφιοι ενημερώθηκαν πως η μόνη λύση η οποία δίνει το Τμήμα είναι η διατήρηση του φακέλου τους για την επόμενη προκήρυξη που θα βγει, χωρίς να αναφέρεται ο χρόνος έκδοσης της προκήρυξης ούτε να εξασφαλίζεται η επιτυχής συμμετοχή των υποψηφίων σε αυτή. Μάλιστα χρησιμοποιήθηκε το επιχείρημα πως δεν υπήρχε ο απαραίτητος χρόνος για να διορθωθεί το τεχνικό πρόβλημα και να επαναληφθεί η διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων. Σημειώνουμε εδώ πως τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου για τους φοιτητές που εισήχθησαν στο πρόγραμμα με την αντίστοιχη προκήρυξη του Μαΐου 2020 ξεκίνησαν μόλις την προηγούμενη εβδομάδα (10/11/2020). Είναι άξιον απορίας για ποιο λόγο μέσα στο διάστημα του ενός μήνα που μεσολάβησε δεν κατάφερε το Τμήμα να διορθώσει το τεχνικό πρόβλημα της πλατφόρμας και να καταμετρήσει εκ νέου τα μόρια των αιτήσεων.

Εμφανής είναι, λοιπόν, η απουσία πρόθεσης του πανεπιστημίου να αποζημιώσει ουσιαστικά τους υποψηφίους με την εύρεση μιας λύσης εναλλακτικής και δίκαιης για όλους. Τέτοιες λύσεις θα ήταν η εκ νέου «σωστή» καταμέτρηση των μορίων, η έναρξη του εξαμήνου με μια μικρή καθυστέρηση ίσως, η εισαγωγή των επιτυχόντων στο εαρινό εξάμηνο κ.α. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των επιτυχόντων (και των τυχόν επόμενων ενδιαφερόντων για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα) αλλά και την υπόληψη και φήμη του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος. Τέλος, δεδομένου του νέου συστήματος προσλήψεων και διορισμών των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, διαφαίνεται το ανεπανόρθωτο της βλάβης που έχουν υποστεί οι εν λόγω υποψήφιοι φοιτητές, οι οποίοι πλέον αδυνατούν να δηλώσουν συμμετοχή και να ολοκληρώσουν εγκαίρως τις σπουδές τους σε κάποιο άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών εξαιτίας του χρονικού περιορισμού που τους τίθεται.

Παρακάτω ακολουθεί η επιστολή διαμαρτυρίας των επιτυχόντων υποψηφίων που στάλθηκε επισήμως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Πανεπιστήμιο, στην Γραμματεία του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οργάνωση και διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων», στον υπεύθυνο Καθηγητή και Κοσμήτορα της Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας του Διεθνές Πανεπιστημίου Ελλάδος, Χρήστου Ευάγγελο και στον τακτικό καθηγητή στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος στο Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ & Τουρισμού, Δρ. Κιλιπίρη Φώτη.

 

Οι επιτυχόντες υποψήφιοι

της Προκήρυξης Σεπτεμβρίου 2020

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
«Την ίδια στιγμή, οι γονείς είτε αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά για το θέμα της σεξουαλικότητας είτε αδυνατούν να παρέχουν σωστή ενημέρωση και...
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ