Τηλεκπαίδευση και μαθητές με ειδικές ανάγκες: Οδηγός υποστήριξης
Χρήσιμος οδηγός για την εξ αποστάσεως Εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Εναν πολύ χρήσιμο οδηγό για την τηλεκπαίδευση σε μαθητές με ειδικές ανάγκες, συνέταξε ο Δρ. Δημήτριος Ζησιμόπουλος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Δυτ. Ελλάδας και Αναπληρωτής Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας.

Ο οδηγός δημοσιεύθηκε χθες στην ιστοσελίδα του "Η Eιδική Αγωγή & η Ενταξιακή Εκπαίδευση στη Δυτική Ελλάδα" και περιλαμβάνει τη νομοθεσία καθώς και οδηγίες και προτάσεις για την εφαρμογή της σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην ειδική  αγωγή αλλά και στα γενικά σχολεία

Δείτε τον εδώ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η ελληνική συνταγή που ξετρέλανε το TikTok – Με μόνο 3 υλικά

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τζέισον Άρντεϊ
Μια διδακτική ιστορία: Στα 11 δεν μιλούσε, στα 17 δεν διάβαζε, στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ
Ως παιδί, περνούσε τον περισσότερο χρόνο του με τη μητέρα του και σε λογοθεραπεία. Διαγνώστηκε με αυτισμό και η κατάσταση άλλαξε στα 18 του.
Μια διδακτική ιστορία: Στα 11 δεν μιλούσε, στα 17 δεν διάβαζε, στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ
Αλφαβητάρι
Το να είσαι δάσκαλος είναι τρόπος και στόχος ζωής: Όταν η Θάλεια γνώρισε τον Φάνη
Ο ίδιος μαθητής που κλειδωνόταν στο δωμάτιο για να αποφύγει το μάθημα, τώρα της ζητούσε να μείνει λίγο παραπάνω…
Το να είσαι δάσκαλος είναι τρόπος και στόχος ζωής: Όταν η Θάλεια γνώρισε τον Φάνη
platon
Τα σχολεία του «πάμε κι όπου βγει»: Μια αλληγορική ιστορία για εκπαιδευτικούς και μαθητές
«Λίγο πριν αρχίσετε να την διαβάζετε, σας ενημερώνω πως οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, τόπους και περιστατικά είναι συμπτωματική· ή μήπως όχι;»
Τα σχολεία του «πάμε κι όπου βγει»: Μια αλληγορική ιστορία για εκπαιδευτικούς και μαθητές