Σίριαλ με το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης - Καταγγελίες για εξωσχολικούς ότι μπαίνουν στο σύστημα
Η τηλεκπαίδευση αναιρεί ευθέως στο συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές, ενώ οδηγεί και στην περιθωριοποίηση των πιο αδύναμων μαθητών.

Τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση συνεχίζονται διαψεύδοντας την ίδια την υπουργό Νίκη Κεραμέως και την κυβέρνηση για την ωραιοποιημένη εικόνα.

Η υπουργός Παιδείας ότι πριν από λίγες μέρες δήλωσε: «είμαστε καθ' όλα έτοιμοι για τη μεταφορά της μαθησιακής διαδικασίας στην εξ αποστάσεως μορφή της», ωστόσο όλοι στα σχολεία γνωρίζουν ότι δεν έγινε καμιά ουσιαστική προετοιμασία.

Συνεχίζονται να Καταγράφονται και σήμερα καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους και δημιουργείται αναστάτωση στα μαθήματα. Στην περίπτωση αυτή προφανώς το link έχει διαρρεύσει και σε «εξωσχολικούς».

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το  documentonews.gr σύμφωνα με καταγγελίες που έγιναν στο Κόκκινο 105,5, σε μαθήματα τηλεκπαίδευσης του 6ου Γυμνασίου και του 2ου Λυκείου Νέας Σμύρνης, άτομα που δεν έπρεπε να βρίσκονται στην ηλεκτρονική τάξη, παρεισέφρησαν βρίσκοντας τους κωδικούς.

Στη συνέχεια, οι καθηγητές αφού εντόπισαν εκείνους οι οποίοι χρησιμοποιούσαν ψευδώνυμα, τους έθεσαν εκτός της e-τάξης.

Για το εν λόγω περιστατικό η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Καθηγητών του γυμνασίου της Νέας Σμύρνης, σύμφωνα με ανάρτηση στο facebook του σχολείου, κατήγγειλαν το γεγονός στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ενώ ενημέρωσαν και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Αγαπητοί γονείς. Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Καθηγητών λυπάται για τα συμβάντα σήμερα στα μαθήματα webex του Α1. Ζήτησα την βοήθεια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και έγινε και καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Από τώρα και ύστερα όλοι μας θα ελέγχουμε περισσότερο τα στοιχεία εισόδου των μαθητών μας ώστε να μην εμφανιστεί παρόμοιο πρόβλημα. Θέλουμε την συνεργασία όλων σας. Θα ήθελα οι γονείς του Α1 που έχουν περισσότερα στοιχεία να απευθυνθούν και οι ίδιοι στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος».

Όλα αυτά τα τεχνικά και όχι μόνο προβλήματα είναι ι η κορφή του παγόβουνου. Γιατί το παγόβουνο είναι η κολεγιά ΥΠΑΙΘ και Cisco-Webex και το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘ μετέτρεψε την πανδημία σε χρυσή ευκαιρία διείσδυσης των πολυεθνικών εταιριών στο δημόσιο σχολείο και τον πλήρη εξευτελισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Αλήθεια, ποια είναι τα ανταλλάγματα της «ευγενικής» προσφοράς της CISCO προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ;

Αναδεικνύεται πολύ καθαρά για μια ακόμα φορά ότι η τηλεκπαίδευση βαθαίνει το χάσμα μεταξύ πλούσιων και φτωχών όσον αφορά στην ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της εκπαίδευσης, καθώς στα ιδιωτικά σχολεία δεν εμφανίστηκαν τα τεχνικά προβλήματα που εμφανίστηκαν στα δημόσια. Είτε γιατί είχαν συνάψει συμβάσεις με άλλες πλατφόρμες από αυτήν που έπεσε, είτε γιατί είχαν προβλέψει και διέθεταν και άλλες εναλλακτικές επιλογές, το σύστημα στα ιδιωτικά σχολεία πάντως λειτούργησε χωρίς προβλήματα.

Η τηλεκπαίδευση αναιρεί ευθέως στο συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές, ενώ οδηγεί και στην περιθωριοποίηση των πιο αδύναμων μαθητών. Εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες. Χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι, βρίσκονται σε συνεχή ψυχοσυναισθηματικό κίνδυνο σε συνθήκες απομόνωσης.

Μεταλλάσσεται η εκπαιδευτική διαδικασία και γίνεται ακόμα πιο έντονα αποξενωτική, αλλοτριωτική.  Οι εκπαιδευτικοί αντικαθίστανται με «τηλεργαζόμενους. Η αναζήτηση και εμπέδωση της γνώσης αλλοτριώνεται με την εστίαση στην πληροφορία, την ποσοτικοποίηση της γνώσης και τις «νέες δεξιότητες».

Μόνη λύση είναι η άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων του εκπαιδευτικού κινήματος, για 15 μαθητές ανά τμήμα, προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστών/καθαριστριών, συνεχείς ελέγχους με δωρεάν τεστ στα σχολεία, ασφαλείς μετακινήσεις, αύξηση των κονδυλίων προς τις σχολικές επιτροπές.

Όποιο και αν είναι το κόστος, αφού μόνο έτσι εξασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία των σχολείων.

 

Γιώργος Κ. Καββαδίας – drepani.gr (argyrades.gr)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ρούλα Πισπιρίγκου
Ρούλα Πισπιρίγκου: Ποινή ισόβιας κάθειρξης για τη δολοφονία της Τζωρτζίνας
Η Ρούλα Πισπιρίγκου κρίθηκε ομόφωνα ένοχη από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο για την ανθρωποκτονία και την απόπειρα ανθρωποκτονίας της κόρης της...
Ρούλα Πισπιρίγκου: Ποινή ισόβιας κάθειρξης για τη δολοφονία της Τζωρτζίνας
εκπαιδευτικος
Απίστευτο: Νεοδιόριστη εκπαιδευτικός κλειδώθηκε με τους μαθητές σε τάξη για να αξιολογηθεί! Έκαναν… άσκηση σεισμού για να τους βγάλουν
Απίστευτο περιστατικό σε γυμνάσιο των Χανίων
Απίστευτο: Νεοδιόριστη εκπαιδευτικός κλειδώθηκε με τους μαθητές σε τάξη για να αξιολογηθεί! Έκαναν… άσκηση σεισμού για να τους βγάλουν
Εφετείο
Κυψέλη: Στον ανακριτή ο 18χρονος που μπήκε σε σχολείο και τραυμάτισε με μαχαίρι μαθητή και διευθυντή
Βαριές κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συρροή, διατάραξη οικιακής ειρήνης, αλλά και παράβαση του νόμου περί όπλων...
Κυψέλη: Στον ανακριτή ο 18χρονος που μπήκε σε σχολείο και τραυμάτισε με μαχαίρι μαθητή και διευθυντή