Σίριαλ με το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης - Καταγγελίες για εξωσχολικούς ότι μπαίνουν στο σύστημα
Η τηλεκπαίδευση αναιρεί ευθέως στο συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές, ενώ οδηγεί και στην περιθωριοποίηση των πιο αδύναμων μαθητών.

Τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση συνεχίζονται διαψεύδοντας την ίδια την υπουργό Νίκη Κεραμέως και την κυβέρνηση για την ωραιοποιημένη εικόνα.

Η υπουργός Παιδείας ότι πριν από λίγες μέρες δήλωσε: «είμαστε καθ' όλα έτοιμοι για τη μεταφορά της μαθησιακής διαδικασίας στην εξ αποστάσεως μορφή της», ωστόσο όλοι στα σχολεία γνωρίζουν ότι δεν έγινε καμιά ουσιαστική προετοιμασία.

Συνεχίζονται να Καταγράφονται και σήμερα καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους και δημιουργείται αναστάτωση στα μαθήματα. Στην περίπτωση αυτή προφανώς το link έχει διαρρεύσει και σε «εξωσχολικούς».

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το  documentonews.gr σύμφωνα με καταγγελίες που έγιναν στο Κόκκινο 105,5, σε μαθήματα τηλεκπαίδευσης του 6ου Γυμνασίου και του 2ου Λυκείου Νέας Σμύρνης, άτομα που δεν έπρεπε να βρίσκονται στην ηλεκτρονική τάξη, παρεισέφρησαν βρίσκοντας τους κωδικούς.

Στη συνέχεια, οι καθηγητές αφού εντόπισαν εκείνους οι οποίοι χρησιμοποιούσαν ψευδώνυμα, τους έθεσαν εκτός της e-τάξης.

Για το εν λόγω περιστατικό η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Καθηγητών του γυμνασίου της Νέας Σμύρνης, σύμφωνα με ανάρτηση στο facebook του σχολείου, κατήγγειλαν το γεγονός στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ενώ ενημέρωσαν και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Αγαπητοί γονείς. Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Καθηγητών λυπάται για τα συμβάντα σήμερα στα μαθήματα webex του Α1. Ζήτησα την βοήθεια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και έγινε και καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Από τώρα και ύστερα όλοι μας θα ελέγχουμε περισσότερο τα στοιχεία εισόδου των μαθητών μας ώστε να μην εμφανιστεί παρόμοιο πρόβλημα. Θέλουμε την συνεργασία όλων σας. Θα ήθελα οι γονείς του Α1 που έχουν περισσότερα στοιχεία να απευθυνθούν και οι ίδιοι στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος».

Όλα αυτά τα τεχνικά και όχι μόνο προβλήματα είναι ι η κορφή του παγόβουνου. Γιατί το παγόβουνο είναι η κολεγιά ΥΠΑΙΘ και Cisco-Webex και το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘ μετέτρεψε την πανδημία σε χρυσή ευκαιρία διείσδυσης των πολυεθνικών εταιριών στο δημόσιο σχολείο και τον πλήρη εξευτελισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Αλήθεια, ποια είναι τα ανταλλάγματα της «ευγενικής» προσφοράς της CISCO προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ;

Αναδεικνύεται πολύ καθαρά για μια ακόμα φορά ότι η τηλεκπαίδευση βαθαίνει το χάσμα μεταξύ πλούσιων και φτωχών όσον αφορά στην ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της εκπαίδευσης, καθώς στα ιδιωτικά σχολεία δεν εμφανίστηκαν τα τεχνικά προβλήματα που εμφανίστηκαν στα δημόσια. Είτε γιατί είχαν συνάψει συμβάσεις με άλλες πλατφόρμες από αυτήν που έπεσε, είτε γιατί είχαν προβλέψει και διέθεταν και άλλες εναλλακτικές επιλογές, το σύστημα στα ιδιωτικά σχολεία πάντως λειτούργησε χωρίς προβλήματα.

Η τηλεκπαίδευση αναιρεί ευθέως στο συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές, ενώ οδηγεί και στην περιθωριοποίηση των πιο αδύναμων μαθητών. Εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες. Χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι, βρίσκονται σε συνεχή ψυχοσυναισθηματικό κίνδυνο σε συνθήκες απομόνωσης.

Μεταλλάσσεται η εκπαιδευτική διαδικασία και γίνεται ακόμα πιο έντονα αποξενωτική, αλλοτριωτική.  Οι εκπαιδευτικοί αντικαθίστανται με «τηλεργαζόμενους. Η αναζήτηση και εμπέδωση της γνώσης αλλοτριώνεται με την εστίαση στην πληροφορία, την ποσοτικοποίηση της γνώσης και τις «νέες δεξιότητες».

Μόνη λύση είναι η άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων του εκπαιδευτικού κινήματος, για 15 μαθητές ανά τμήμα, προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστών/καθαριστριών, συνεχείς ελέγχους με δωρεάν τεστ στα σχολεία, ασφαλείς μετακινήσεις, αύξηση των κονδυλίων προς τις σχολικές επιτροπές.

Όποιο και αν είναι το κόστος, αφού μόνο έτσι εξασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία των σχολείων.

 

Γιώργος Κ. Καββαδίας – drepani.gr (argyrades.gr)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γάτα και σκύλος
Σκύλος ή γάτα; Η επιλογή που αποκαλύπτει την προσωπικότητά σου
Η προτίμησή μας για τον πιο πιστό ή τον πιο ανεξάρτητο σύντροφο δεν είναι τυχαία — μιλάει για τον τρόπο που σχετιζόμαστε, ζούμε και εκφραζόμαστε
Σκύλος ή γάτα; Η επιλογή που αποκαλύπτει την προσωπικότητά σου
thrania
ΕΛΜΕ Φθιώτιδας: Αντιπαράθεση με τη Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας μετά από προσφυγή της στην Αστυνομία για «συκοφαντία»
ΕΛΜΕ Φθιώτιδας: «Η φωνή των εκπαιδευτικών δεν θα φιμωθεί»
ΕΛΜΕ Φθιώτιδας: Αντιπαράθεση με τη Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας μετά από προσφυγή της στην Αστυνομία για «συκοφαντία»