Η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης με κείμενό της ρίχνει την ευθύνη για το "κρασάρισμα" του webex στο υπουργείο Παιδείας
Το κείμενο της ΕΛΜΕ ΚΙ
Η ετοιμότητα του επιτελικού κράτους και του Υπουργείου Παιδείας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε Γυμνάσια και Λύκεια κράτησε μόλις 2 ώρες την πρώτη μέρα εφαρμογής της σε όλη την Ελλάδα, μετά το «κρασάρισμα» τόσο του Webex όσο και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
Επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά η πλήρης ανυπαρξία ουσιαστικής κρατικής τεχνολογικής υποδομής, για τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως ακριβώς έγινε και την Άνοιξη. Όλους αυτούς τους μήνες η κυβέρνηση της Ν.Δ., δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά, για να βελτιωθούν οι υποδομές του Δικτύου. Δεν προχώρησε καν στην προμήθεια εξοπλισμού σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, όπως υποσχόταν. Τα περίφημα tablet ακόμα έρχονται... !
Τις συνέπειες αυτές πληρώνουν τα παιδιά από τα πιο φτωχά λαϊκά στρώματα, όπως οικογένειες που δεν έχουν καθόλου, ή έχουν μετά βίας έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι...
Τη συνολική ευθύνη για το σημερινό φιάσκο της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας την έχει συνολικά η κυβέρνηση της ΝΔ, που χωρίς να συναισθάνεται την κατάσταση, δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη. Είναι απαράδεκτο να αφήνει τα ιδιωτικά σχολεία να χρησιμοποιούν όποια πλατφόρμα και μέσο θέλουν και να επιβάλλει στα δημόσια σχολεία το Webex που καταρρέει αφήνοντας χιλιάδες παιδιά πίσω. Tόσα εκατομμύρια για την δήθεν περιβόητη ψηφιακή-τεχνολογική αναβάθμιση των υποδομών, που ακούμε εδώ και χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις, δεν πήγαν τελικά για τις ανάγκες των σχολείων αλλά στις τσέπες εργοδοτών και μεγάλων επιχειρήσεων!
Είναι τώρα η ώρα να καταλάβουν όλοι, ότι την έλλειψη κρατικής υποδομής δεν μπορούν να την αντικαταστήσουν οι πολυδιαφημιζόμενες χορηγίες πολυεθνικών, που αξιοποιούν την πολιτική των κυβερνήσεων για να "σπρώξουν την πραμάτεια" τους. Η ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του Κράτους. Ο Λαός μας έχει χρυσοπληρώσει δις όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη ληστρική φορολογία, αλλά δεν απολαμβάνει τίποτα.
Απαιτούμε εδώ και τώρα:
- Καμία επιβολή στον τρόπο (σύγχρονη ή ασύγχρονη) ή του μέσου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αξιοποίηση όλων των τεχνολογικών μέσων ώστε κανένα παιδί να μη μείνει πίσω. Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που θα επιλεγούν πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών.
- Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων.
- Μείωση – προσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις που κλείνουν και ειδικά για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Να επαναδιδαχθεί η ύλη που «προχώρησε» στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.
- Μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών εφόσον δεν εξασφαλίζονται καθολικά τα τεχνολογικά μέσα. Ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.)
Όταν στήνει η κ.Κεραμέως τηλε-εκλογές ακυρώνονται από την αποχή και όταν
οργανώνει τηλεκπαίδευση ακυρώνεται από τη συμμετοχή.
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ 9/11/2020 Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/10
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη