Η χώρα μας προτού βρεθεί αντιμέτωπη με το δεύτερο κύμα του Covid-19 είχε στην διάθεσή της 4 περίπου μήνες, ώστε να προετοιμαστεί καταλλήλως για αυτά που ερχόντουσαν. Βέβαια αντί να ακούσει την συμβουλή των κομμάτων της αντιπολίτευσης (ως προς το άνοιγμα της χώρας, των σχολείων και όχι μόνο), η κυβέρνηση αποφάσισε να βάλει το κέρδος πάνω από την δημόσια υγεία ανοίγοντας διάπλατα τις πόρτες στους τουρίστες, ενώ επικρατούσε η αίσθηση της χαλαρότητας στην κοινωνία. Βέβαια το άρθρο αυτό δεν θα κρίνει ολοκληρωτικά την κυβέρνηση αλλά την υπουργό παιδείας, η οποία έχει τεράστιες ευθύνες αλλά και μεγάλες αποτυχίες.
Η πιο μεγάλη ευθύνη του υπουργείου παιδείας είναι πως δεν υπήρξε μείωση των παιδιών στα τμήματα αλλά έμειναν στα 25. Οι βουλευτές και οι υπουργοί της κυβέρνησης μας λένε ότι δεν πρέπει να ζητάμε να έχουμε 15 παιδιά σε κάθε τμήμα “επειδή υπάρχουν πιο πλούσιες χώρες σαν την Ελβετία που έχουν 25 παιδιά σε κάθε τμήμα και θα το κάνουμε εμείς;’’. Βέβαια ξεχνάνε ότι αν θέλουμε να μειωθούν τα κρούσματα πρέπει να παίρνουμε όσο πιο αποτελεσματικά μέτρα μπορούμε.
Το υπουργείο παιδείας παίρνοντας αυτά τα μετρά που πήρε είναι υπεύθυνο για την μετάδοση του ιού στα σχολεία, διότι ενώ είχαμε κρούσει τον κώδωνα του κίνδυνου, μας έλεγαν ότι “στα σχολεία δεν υπάρχει θέμα διασποράς του Covid-19’’ με αποτέλεσμα μέχρι και την Παρασκευή να ήταν κλειστά πάνω από 560 τμήματα και σχολεία, σε όλη την χώρα δημιουργώντας τεράστια ζητήματα για την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά περισσότερο στους μαθητές.
Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που υπάρχουν είναι σχετικά με την Γ λυκείου, η οποία δώσει φέτος πανελλήνιες και λόγο της καραντίνας ανησυχεί κατά πολύ για τις εξετάσεις. Συγκεκριμένα “νιώθει” ότι δεν μπορεί να προετοιμαστεί μέσω των μαθημάτων που γίνονται μέσω διαδικτύου και αυτό επειδή ούτε έχουν καταφέρει να βγάλουν για μια φορά την ύλη ούτε θεωρούν ότι είναι ίδιο το κλίμα με τα δια ζώσης μαθήματα, ενώ επιπλέον υπάρχουν παιδιά τα οποία δεν έχουν ίντερνετ ή υπολογιστή, ώστε να καταφέρουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους, με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην μπορούν να συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και την ίδια ώρα να παίρνουν απουσίες, λόγο ότι δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα των συμμαθητών τους.
Όλο αυτό μας φέρνει στο αποτέλεσμα ότι οι νέοι πλέον δεν μπορούν βλέπουν το μέλλον με αισιοδοξία, όχι μόνο επειδή εμφανίζονται εμπόδια στον δρόμο τους αλλά και η ίδια η κυβέρνηση έχει αποτύχει ώστε να βοηθήσει για ένα καλύτερο μέλλον, όταν δεν δέχεται την συζήτηση με τα κόμματα της αντιπολίτευσης και την εκπαιδευτική κοινότητα. Οι μαθητές γνωρίζουν ότι η καραντίνα δεν θα κρατήσει μόνο ένα μήνα και ζητάνε να υπάρξει τουλάχιστον μια μείωση στην ύλη τους, αλλιώς φοβούνται ότι δεν θα καταφέρουν να γράψουν καλά στις πανελλήνιες και με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να διεκδικήσουν τα όνειρά τους. Οπότε καλό θα ήταν η υπουργός παιδείας να κατέβει απ' το συννεφάκι στο οποίο κάθεται και να δει την πραγματικότητα.
*Φοιτητής, Μέλος της Γραμματείας του τομέα παιδείας και της Νέας Γενιάς του Κινήματος Αλλαγήw
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη