Thumbnail
Το άδικο φέτος είναι ότι με την βάση μεταγραφής (που ως ένα σημείο είναι σωστό αλλά  άδικο και συνάμα οριζόντιο) δεν μπορούν να πάρουν μετεγγραφή οι έχοντες αδελφό/ή που να φοιτά σε μία άλλη πόλη και μάλιστα για λίγα μόρια διαφορά

Το alfavita δημοσιεύσει μια ακόμα επιστολή γονέα και -μάλιστα πολύτεκνου- προς την υπουργό Παιδείας αναφορικά με τις μετεγγραφές αδελφών φοιτητών αναφορικά με τις μετεγγραφές πρωτοετών φοιτητών και ειδικότερα μεταξύ αδελφών. 

Ακολουθεί η επιστολή:

Έχω στείλει επιστολές στο Υπουργείο, στο γραφείο της Υπουργού, στην ΑΣΠΕ (ως πολύτεκνος) και όπου αλλού μπορούσα ώστε να βρεθεί μια λογική λύση, αλλά δυστυχώς δεν έγινε τίποτα.

Το άδικο φέτος είναι ότι με την βάση μεταγραφής (που ως ένα σημείο είναι σωστό αλλά  άδικο και συνάμα οριζόντιο) δεν μπορούν να πάρουν μεταγραφή οι έχοντες αδελφό/ή που να φοιτά σε μία άλλη πόλη και μάλιστα για λίγα μόρια διαφορά (10-120).

Σε μια χρονιά πολύ πιο δύσκολη από την προηγούμενη λόγω covid και lock down αντιμετωπίζουμε και αυτό τώρα που θα πρέπει δυο πράγματα:

α. Να στείλουμε τα παιδιά μας στην πόλη επιτυχίας τους νοικιάζοντας ακόμη ένα σπίτι αυξάνοντας κατακόρυφα τα έξοδα της οικογένειας

β. Να πείσουμε τα παιδιά μας εν μέσω πανδημίας και πάλι που δεν ξέρουμε το αποτέλεσμα της να διαβάσουν ξανά ώστε να δώσουν πανελλαδικές με την ευχή να γράψουν καλύτερα και να περάσουν στην ίδια σχολή αλλά στην πόλη που φοιτά αδελφός/ή.

Διερωτώμαι, άραγε μπορεί η Ελληνική οικογένεια και πόσο μάλλον η πολύτεκνη, σήμερα να έχει δύο φοιτητικά σπίτια συν το κυρίως σπίτι της υπόλοιπης οικογένειας;

Πόσο ηθικό είναι σαν γονείς να λέμε στα παιδιά μας ότι δεν μπορούμε να σας στείλουμε για σπουδές επειδή δεν τα επιτρέπουν τα οικονομικά για μια οικία ακόμα;

Πόσο ηθικό είναι τα ακυρώνουμε την προσπάθεια τους και τον αγώνα τους να περάσουν στην σχολή επιθυμίας τους εν μέσω πανδημίας με κλειστά σχολεία και φροντιστήρια για κάποια λίγα μόρια από την βάση μεταγραφής;;

Δεν είναι άδικο για πχ .να δικαιούνται μετεγγραφή όσοι δεν έχουν αδελφό αλλά έχουν μόνο την βάση; (άρα δεν υπάρχει λόγος μετεγγραφής) και να μην δικαιούνται όσοι έχουν;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arthrwseis
Ανοσολογική γήρανση: Πρόωρος δείκτης κινδύνου για ρευματοειδή αρθρίτιδα
Η μελέτη περιέλαβε 224 συμμετέχοντες σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης της νόσου, χωρίς προηγούμενη θεραπεία
Ανοσολογική γήρανση: Πρόωρος δείκτης κινδύνου για ρευματοειδή αρθρίτιδα
ΒΑΛΑΤΣΟΥ.jpg
Αθέατες πλευρές και συνέπειες της πληθωρικής βαθμολογίας των μαθητών μας
Οι καθηγητές πιέζονται να ανεβάσουν βαθμούς, οι γονείς απαιτούν “αντικειμενικότητα” που συνήθως σημαίνει βαθμό πάνω από 19 αν όχι και 20 σε κάποια...
Αθέατες πλευρές και συνέπειες της πληθωρικής βαθμολογίας των μαθητών μας
28η Οκτωβρίου
28η Οκτωβρίου: Σχολική ιστορία, ιστορική μνήμη και ο κανιβαλισμός εναντίον μαθητών και εκπαιδευτικών
Τα παιδιά μαθαίνουν την ιστορία ως μια αδιάσπαστη γραμμή πλήθους γεγονότων, ημερομηνιών, προσώπων, μαχών, χωρίς σοβαρή ανάλυση, χωρίς παρουσίαση...
28η Οκτωβρίου: Σχολική ιστορία, ιστορική μνήμη και ο κανιβαλισμός εναντίον μαθητών και εκπαιδευτικών
ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ
Η άλλη όψη του «ΟΧΙ»: Οι ήρωες που βρέθηκαν πίσω από τα σίδερα
Η ελληνική ιστορία διατηρεί ακόμη πολλές σιωπές. Η λήθη είναι απειλητική, όμως όχι ανίκητη. Η μελέτη και η ανάδειξη αυτών των γεγονότων αποτελούν...
Η άλλη όψη του «ΟΧΙ»: Οι ήρωες που βρέθηκαν πίσω από τα σίδερα