Έρευνα-κορονοϊός: Υπήρχε δυνατότητα το 40% των μαθητών να είναι εκτός πολυπληθών τμημάτων
Έρευνα του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ: Με την αξιοποίηση των άδειων αιθουσών το πρόβλημα του συγχρωτισμού θα αντιμετωπιζόταν κατά 40% - Τι ισχύει με το κόστος του διδακτικού προσωπικού και τον μέσο όρο μαθητών ανά τάξη

Περισσότεροι από έξι στους δέκα μαθητές (63% του συνόλου) φοιτούν σε τμήματα των 22-27 μαθητών, με το συγκεκριμένο ποσοστό να ανέρχεται σε 67% στην Αττική. Μάλιστα, το 23% των μαθητών (σχεδόν το 1/4) φοιτά σε τμήματα των 25-27 μαθητών,  σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ.

Η ομοσπονδία τονίζει ότι το στοιχείο ότι ο μέσος αριθμός μαθητών ανά τμήμα είναι 17 είναι έωλο, ενώ η πραγματική εικόνα της κατάστασης απεικονίζεται από τη διάμεσο (αυτή που είναι  μεγαλύτερη ή ίση από το 50% των παρατηρήσεων και μικρότερη ή ίση από το υπόλοιπο 50%) των 22 μαθητών.

Επιπλέον, 23% των μαθητών (σχεδόν το 1/4) φοιτούν σε τμήματα των 25-27 μαθητών.

Το κόστος για το διδακτικό προσωπικό

Παράλληλα, περί τα 800.000 ευρώ υπολογίζεται το ημερήσιο κόστος για τη συγκρότηση ολιγομελών τμημάτων (μέχρι 15 μαθητές) στα σχολεία της χώρας, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της διασποράς του κορονοϊού,Το συγκεκριμένο ποσό, τονίζει η ΟΛΜΕ, απέχει πολύ από τις αναφορές της ηγεσίας του υπ. Παιδείας για ημερήσιο κόστος 10.000.000 ευρώ ημερησίως.

Η εξεύρεση αιθουσών (και μόνο) θα έλυνε το πρόβλημα σε βαθμό 40%

Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα η έγκαιρη αξιοποίηση των κενών αιθουσών και μόνο θα μπορούσε να μειώσει την ένταση του προβλήματος του συγχρωτισμού κατά 41%, ενώ μέρος των κτιριακών αναγκών θα μπορούσαν να λυθούν με τις εγκαταστάσεις σχολείων που έκλεισαν κατά την προηγούμενη δεκαετία, με τον αριθμό τους να ξεπερνά τα 2.000.

Συμπερασματικά, τονίζεται πως αν το ΥΠΑΙΘ είχε εκπονήσει ένα σχέδιο ώστε να αξιοποιήσει και μόνο τις κενές αίθουσες  που υπάρχουν στα σχολεία, 4 στους 10 μαθητές δεν θα φοιτούσαν πλέον σε πολυπληθή και κυρίως σε υπερμεγέθη  τμήματα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΡΕΥΝΑ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΠΘ
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
Η Διεθνής Έκθεση ανοίγει τις πύλες της σήμερα (25/04) στους χώρους της ΔΕΘ μέχρι και το Σάββατο (27/04) 
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
paidiki_pornografia.jpg
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»
«Σε ένα σχολείο της δυτικής Θεσσαλονίκης, ένας ανήλικος βιντεοσκόπησε δύο παιδιά να ερωτοτροπούν και το έστειλε σε φίλους του, χωρίς να καταλαβαίνει...
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»