Κρούσματα σε σχολεία: Θετικοί στον κορονοϊό εργαζόμενοι στη ΔΠΕ Λάρισας και στην ΠΔΕ Θεσσαλίας
Αυξάνονται ραγδαία τα κρούσματα στη χώρα - Θετικοί στον κορονοϊό εργαζόμενοι στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας

Βαρύ είναι το επιδημιολογικό φορτίο στη Λάρισα, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, καλώντας τους κατοίκους της πόλης να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Παράλληλα, αριθμός-ρεκόρ σημειώνεται σήμερα Τρίτη, καθώς ανακοινώθηκαν 1259 κρούσματα κορονοϊού.

Σύμφωνα με ενημέρωση του εκπαιδευτικού Δημήτρη Παπαδόπουλου, μέλους του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λάρισας, θετικοί στον κορονοϊό εντοπίστηκαν δύο εργαζόμενοι στη Διεύθυνση   Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Λάρισας  αλλά  και  στην  Περιφερειακή  Διεύθυνση  Εκπαίδευσης  Θεσσαλίας. Και για τις δύο περιπτώσεις, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε όλους τους εργαζόμενους των υπηρεσιών.

Αναλυτικά η ενημέρωση:

Προκαλεί  πραγματικά  απορίες  η  αντιμετώπιση  των  κρουσμάτων  κορωνοϊού  στην εκπαιδευτική  κοινότητα, η οποία  δημιουργεί  πολίτες  δύο  ταχυτήτων  με  ευθύνη  προφανώς  των  Υπουργείων  Παιδείας  και   Υγείας.

Συγκεκριμένα,  ενώ  ορθώς  η  εμφάνιση  κρούσματος  κορωνοϊού  σε  εργαζόμενο  στην  Διεύθυνση  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Λάρισας  αλλά  και  στην  Περιφερειακή  Διεύθυνση  Εκπαίδευσης   Θεσσαλίας   οδήγησε  τις  εν  λόγω  υπηρεσίες  να  προχωρήσουν σε ιχνηλάτηση  στο  σύνολο   του  προσωπικού  τους  μέσω  δωρεάν  τεστ  ώστε  να  εντοπιστούν τυχόν  φορείς  του  ιού και  να  αποτραπεί  η  διασπορά  του, δεν  συμβαίνει  το  ίδιο  με  τα  σχολεία  όπου  εμφανίζονται  κρούσματα.

Με  βάση  τις μέχρι  τώρα  αποφάσεις  της  διοίκησης  τοπικά  και  τις  οδηγίες  που  δόθηκαν  κεντρικά  από  το  υπουργείο, στις  περιπτώσεις  κρουσμάτων  στα   σχολεία απλώς  κλείνει  το   τμήμα  όπου  εμφανίστηκε  το  κρούσμα  και  οι  μαθητές  παραμένουν  στο  σπίτι  για 14  ημέρες, όπως  και  ένας  αριθμός  εκπαιδευτικών.  Προκύπτουν  όμως  τα  εξής  ερωτήματα:

  1. Οι  μαθητές  δεν  έρχονται  σε  επαφή  στην  αυλή  του σχολείου όπως και στα  διάφορα  κοινά  εργαστήρια  με  μαθητές  άλλων  τάξεων;
  2. Οι  εκπαιδευτικοί  που  διδάσκουν  σε  διάφορα  τμήματα, πέρα  από  αυτό  όπου  παρουσιάστηκε το  κρούσμα, δεν είναι  εν  δυνάμει  φορείς;
  3. Το  σχολείο  δεν αποτελεί  μια  ενιαία  μονάδα  όπως  και  οι  υπηρεσίες  διοίκησης; Γιατί   αντιμετωπίζεται διαφορετικά;
  4. Δεν πρέπει, λοιπόν,  να  γίνονται  τεστ  δωρεάν   σε  όλα  τα  μέλη  της  σχολικής  μονάδας,  ώστε  να  εντοπίζεται  το  σύνολο  των  κρουσμάτων  και  να  επιτυγχάνεται  στον  μέγιστο  δυνατό  βαθμό  η  αντιμετώπιση  της  εξάπλωσης  του  ιού;  

Είναι  ολοφάνερο  πως  η  πολιτεία  οφείλει  να  σταθεί  με  σοβαρότητα  απέναντι  στο  πρόβλημα  της πανδημίας  και  να  λάβει  όλα τα  αναγκαία  μέτρα  για  την  διαφύλαξη  της  υγείας  του  συνόλου των  πολιτών  και  πολύ  περισσότερο  των  μαθητών. Έχει  επισημανθεί , άλλωστε,  από  τους  ειδικούς  η  αναγκαιότητα  των  μαζικών  δωρεάν  τεστ,   προκειμένου  να  υπάρξει  η  δυνατότητα  χάραξης  υγειονομικής  πολιτικής  που  να  εδράζεται  σε  πραγματικά  δεδομένα  και  που  να  απαντά  έγκαιρα  και   εύστοχα  στις  δύσκολες  αλλά  όχι  πρωτόγνωρες  συνθήκες  του  δεύτερου  κύματος.  Η ενίσχυση  του συστήματος  υγείας  άμεσα  με  προσλήψεις  προσωπικού, η  δημιουργία  μικρότερων  τάξεων  στα  σχολεία  με  υιοθέτηση  του  σωστού αιτήματος  των 15  μαθητών  ανά  τάξη και η διενέργεια δωρεάν τεστ  σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και προπαντός στις σχολικές μονάδες όπου εμφανίζονται κρούσματα αποτελούν μερικά από τα βασικότερα μέτρα που πρέπει να ληφθούν άμεσα.

logo alfavita

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα από το alfavita.gr

Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Δεν αποκλείστηκε περιορισμός των γιορτών των Χριστουγέννων

Τηλεκπαίδευση: Οδηγός εκπαιδευτικού για το Webex Meetings

Γιατί εκτοξεύτηκε η ζήτηση του σεμιναρίου "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση"

Το κορυφαίο σεμινάριο στην Ελλάδα στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ για μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Στον αέρα η τράπεζα θεμάτων για τις Πανελλήνιες 2021


 

σχετικά άρθρα

Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Ανακοίνωση της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τους πίνακες κατάταξης λόγω παράβολου
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Ανακοίνωση του Μετώπου Δράσης και Αλληλεγγύης Εκπαιδευτικών στην Πρέβεζα για το νομοσχέδιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία
Να ανασταλεί η λειτουργεία των δομών Ειδικής Αγωγής ζητούν οι εργαζόμενοι σε ΣΜΕΑ της Θεσσαλονίκης, μέχρι να βελτιωθεί η επιδημιολογική κατάσταση της...
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία