Thumbnail
Ερώτηση του Πανελλήνιου Συλλόγου Χημικών Μηχανικών για τις προσλήψεις αναπληρωτών

Μόλις 23 εκπαιδευτικοί ΠΕ85 (χημικοί μηχανικοί) προσελήφθησαν κατά την Α΄φάση προσλήψεων αναπληρωτών, ενώ καμία πρόσληψη δεν έγινε στη Β΄φάση προσλήψεων.

Αναλυτικά η ερώτηση του Πανελλήνιου Συλλόγου Χημικών Μηχανικών για το ζήτημα:

Προς: Προϊσταμένους Β΄ βάθμιας Εκπαίδευσης και δια αυτών κοινοποίηση στα ΠΥΣΔΕ

Θέμα: ΕΡΩΤΗΜΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕ85

Με αφορμή τις Προσλήψεις Αναπληρωτών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Α΄ και Β΄ Φάση για το σχολικό έτος 2020-2021 όπου πραγματοποιήθηκαν 23 προσλήψεις ΠΕ85 στην Α΄ Φάση και 0 προσλήψεις στην Β΄ Φάση κρίνουμε σκόπιμο να σας ενημερώσουμε ξανά για τα παρακάτω:

Οι ΠΕ85 Χημικοί Μηχανικοί έχουν σε Α΄ ανάθεση τα μαθήματα:

  • Χημεία σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ.
  • Τεχνολογία στο Γυμνάσιο.
  • 1. Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία, 2. Στοιχεία Τεχνικής Θερμοδυναμικής-Εφαρμογές, 3. Μηχανική-Αντοχή Yλικών, 4.  Συντήρηση και Eπισκευή Eγκατάστασης Kαύσης Yγρών και Aέριων Kαυσίμων, 5. Σχέδιο Ειδικότητα στο ΕΠΑΛ.

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών γίνονται βάσει των κενών που προκύπτουν για τα μαθήματα που διδάσκονται σε Α΄ ανάθεση.

Το Κανονιστικό  Πλαίσιο  προσδιορισμού  των  Λειτουργικών  Κενών προκύπτει κατά αντιστοιχία με αυτό των οργανικών κενών σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες και ιδίως σύμφωνα με την εγκύκλιο 23866/Ε2/18-2-2020 με θέμα: «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Β΄ βάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2020 από περιοχή σε περιοχή». Συγκεκριμένα σελ. 2, επισήμανση «7. Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσοτέρων του ενός κλάδου/ ειδικότητας κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες».

Είναι φανερό ότι ΔΕΝ τηρείται το παραπάνω πλαίσιο στις προσλήψεις αναπληρωτών καμία σχολική χρονιά. Ειδικά την Σχολική Χρονιά 2020-2021 που διανύουμε στην Α΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών προσελήφθησαν 23 από την ειδικότητα ΠΕ85 ενώ στη Β΄ φάση δεν έγινε καμία πρόσληψη. Στις 2 προαναφερθείσες φάσεις  μόνο για τη κάλυψη των κενών του μαθήματος της Χημείας έγιναν 270 προσλήψεις από την Ειδικότητα Π.Ε 04.02 Χημικοί.

Στα πλαίσια της αρχής της ισότητας, όπως αυτή προκύπτει από το άρθρο 4 του Συντάγματος ζητούμε να μας απαντήσετε στο Ερώτημα αν στις 2 φάσεις που  έχουν  πραγματοποιηθεί  μέχρι  σήμερα  έχετε  ζητήσει  ως Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικούς της Ειδικότητας Π.Ε85 ;

Με εκτίμηση,

Οι συντάκτες της επιστολής

 

Ά. Γκορόγιας

Πρόεδρος ΠΣΧΜ

Ζ. Τσιριντάνη

Εκπαιδευτικός

A. Παπαποστόλου

Εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές