Κινητοποίηση της ΟΙΕΛΕ - Υγειονομικές «βόμβες» τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών
Σωρεία παραβάσεων της εργατικής νομοθεσίας και ελλιπή τήρηση των μέτρων προστασίας καταγγέλλει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος, σχετικά με τη λειτουργία φροντιστηρίων και κέντρων ξένων γλωσσών

Κινητοποίηση στο υπουργείο Εργασίας θα πραγματοποιήσει την Τρίτη (22 Σεπτεμβρίου) η ΟΙΕΛΕ, καταγγέλλοντας πλήθος παραβάσεων στα κέντρα ξένων γλωσσών και τα φρονιστήρια, ενώ ταυτόχρονα παρατηρειται ελλιπής τήρηση των μέτρων προστασίας έναντι του κορονοϊού.

Αναλυτικά:

Παράσταση διαμαρτυρίας της ΟΙΕΛΕ στο Υπουργείο Εργασίας την Τρίτη, 22/9, για την ακραία παραβατικότητα σε Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών – «Βόμβες» για τη δημόσια υγεία οι χώροι, τεράστιος ο κίνδυνος για τα παιδιά και τους εργαζόμενους

Η ΟΙΕΛΕ αποφάσισε να πραγματοποιήσει την Τρίτη, 22/9, και ώρα 11:30 παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας και πιο συγκεκριμένα στο γραφείο της Γενικής Γραμματέως Εργασίας κ. Στρατινάκη, καθώς, παρά τη δέσμευσή της εδώ και τρεις μήνες, αρνείται να δεχτεί σε συνάντηση το ΔΣ της Ομοσπονδίας, ώστε να συζητηθούν τα ακραία ζητήματα ανομίας που μαστίζουν το χώρο των Φροντιστηρίων και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών, αλλά και το γεγονός ότι πολλές από τις μονάδες αυτές είναι απολύτως ακατάλληλες και δεν τηρούν στοιχειώδεις προϋποθέσεις υγιεινής και ασφάλειας στην περίοδο της πανδημίας.

Η ΟΙΕΛΕ έχει, επίσης, ζητήσει να συζητηθεί το ζήτημα της δήθεν «εποχικότητας» στους χώρους αυτούς. Θυμίζουμε ότι με πρόσχημα τον «αθώο» χαρακτηρισμό των Φροντιστηρίων και των Κ.Ξ.Γ. ως τάχα «εποχιακών» επιχειρήσεων, μεγάλος αριθμός εργοδοτών στην ιδιωτική εκπαίδευση προχώρησαν μαζικά το καλοκαίρι σε παράνομες καταγγελίες σύμβασης εκπαιδευτικών ορισμένου χρόνου με τις πλάτες του Υπουργείου Εργασίας.

Η κατάσταση, σύμφωνα με καταγγελίες πολλών συναδέλφων, έχει εκτραχυνθεί με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι στους χώρους αυτούς οι εργοδότες επιβάλλουν:

  • Την καταγραφή των διαδικτυακών μαθημάτων για «μελλοντική χρήση»

  • Την διδακτική ώρα 60 λεπτών, παραβιάζοντας ωμά τη νόμιμη διάρκεια της διδακτικής ώρας που είναι 45 λεπτά. (Διευκρινίζουμε εδώ ότι ορίζοντας τη διδακτική ώρα ως 60λεπτη, οι «πονηροί» ιδιοκτήτες μειώνουν κατά 25% τις αποδοχές των εκπαιδευτικών, καθώς «κερδίζουν» 15 διδακτικά λεπτά για τα οποία δεν καταβάλουν αποδοχές και ασφαλιστικές εισφορές

  • Την υπερωριακή απασχόληση για τηλεκπαίδευση εκτός διδακτικού ωραρίου, για παραγωγή λογισμικού κ.λπ. χωρίς επιπλέον αμοιβή

  • Τον συνωστισμό μαθητών σε εξαιρετικά μικρές αίθουσες

  • Την υποχρέωση για εργασία στους χώρους αυτούς εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

Γίνεται φανερό ότι στην περίοδο επέλασης του κορωνοϊού, ένας χώρος στον οποίο συναθροίζονται τα απογεύματα εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά, εργαζόμενοι και γονείς, αποτελούν υγειονομικές βόμβες για τη δημόσια υγεία. Δυστυχώς, όμως, η κυβέρνηση και τα Υπουργεία Παιδείας και Εργασίας κωφεύουν.

Η ΟΙΕΛΕ, σε έναν εξαιρετικά αντίξοο χώρο, θα δώσει μάχη για να αποκατασταθούν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και ασφάλειας σε χιλιάδες συναδέλφους μας.

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης