Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη για τη Λειτουργία Παραρτημάτων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2020-2021.
Σύμφωνα με την απόφαση εγκρίνεται για το σχολικό έτος 2020 – 2021 η λειτουργία των Παραρτημάτων των Νηπιαγωγείων