ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Γκ. Μαγιορκίνης-Κορονοϊός: Μικρό κέρδος από διπλάσιες τάξεις και περισσότερους εκπαιδευτικούς
«Πολλά επιδημιολογικά μοντέλα λένε ότι δεν έχουμε μεγάλο κέρδος μικραίνοντας τις τάξεις και αυξάνοντας τον αριθμό των τάξεων», τόνισε ο καθηγητής του ΕΚΠΑ, ενώ επεσήμανε ότι «υπάρχουν πολλές δημοσιεύσεις οι οποίες λένε ότι δεν έχεις κέρδος εκπαιδευτικό μικραίνοντας τις τάξεις κάτω από τα 25 παιδιά»

Σε ερωτήσεις για το άνοιγμα των σχολείων, τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και τις αίθουσες διδασκαλίας απάντησε κατά την ενημέρωση για τον κρονοϊό την Παρασκευή ο επίκουρος Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας, Γκίκας Μαγιορκίνης.

Άνοιγμα σχολείων

Αναφορικά με την ημερομηνία έναρξης των μαθητών επεσήμανε ότι έως τώρα το κύριο σενάριο που βρίσκεται στο τραπέζι είναι το να ανοίξουν τα σχολεία κανονικά στις 7 Σεπτεμβρίου.

Μόνο αν αλλάξουν τα επιδημιολογικά δεδομένα προς το χειρότερο αναμένεται να αλλάξει η ημερομηνία αυτή, σύμφωνα με τον καθηγητή.

Αριθμός παιδιών - εκπαιδευτικών - τάξεων

Αναφορικά με τον αριθμό των μαθητών, ο κος Μαγιορκίνης έκανε λόγο για πολύπλοκη απάντηση, καθώς «δεν είναι εύκολο να πεις βάζω περισσότερες τάξεις, άρα χρησιμοποιώ περισσότερους εκπαιδευτικούς, άρα δημιουργώ περισσότερες εστίες». «Είναι πολύ πιο πολύπλοκο το μοντέλο των σχολείων από άλλα μοντέλα που αφορούν πχ χώρους εστίασης», επεσήμανε.

«Υπάρχουν πολλά επιδημιολογικά μοντέλα που λένε ότι δεν έχουμε μεγάλο κέρδος μικραίνοντας τις τάξεις και αυξάνοντας τον αριθμό των τάξεων», τόνισε ο καθηγητής του ΕΚΠΑ.

«Όταν κάναμε το εκ περιτροπής τα μισά παιδιά ήταν σπίτι τους. Είχαμε μισό χρόνο που ερχόντουσαν σε επαφή. Δεν ήταν ότι βρισκόντουσαν σε άλλες τάξεις και ερχόντουσαν σε επαφή», υπογράμμισε ο κος Μαγιορκίνης και συνέχισε λέγοντας ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είναι τελείως διαφορετικό από την εκ περιτροπής διδασκαλία.

«Υπάρχουν κιόλας πολλές δημοσιεύσεις οι οποίες λένε ότι δεν έχεις κέρδος εκπαιδευτικό μικραίνοντας τις τάξεις κάτω από τα 25 παιδιά», συμπλήρωσε παράλληλα.

Για το διπλασιασμό των αιθουσών, ο Γκίκας Μαγιορκίνης δήλωσε ότι «δεν μειώνονται όλες οι αποστάσεις, μειώνεται μόνο η απόσταση που έχεις με το διπλανό σου», ενώ ο παράγοντας της αερογενούς μετάδοσης δεν αλλάζει είτε έχεις 15 παιδιά σε μία τάξη είτε 25. Τα επιδημιολογικά δεδομένα δεν δείχνουν μεγάλη διαφορά, είπε ακόμα.

Κατά τον καθηγητή, αν υπάρξουν διπλάσιοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία θα που άλλοι τόσοι άνθρωποι στο ίδιο επιδημικό μοντέλο, άρα θα υπάρξει αντίστοιχα και αύξηση κινδύνου.

«Δεν είναι απλό το σενάριο για τη μείωση των μαθητών και την αύξηση των τάξεων», είπε.

Επιβαρυμένες περιοχές

Αναφερόμενος στο αν θα ανοίξουν σε διαφορετική ημερομηνία τα σχολεία στις επιβαρυμένες περιοχές, ο καθηγητής επεσήμανε ότι μέχρι τώρα δεν υπάρχουν τέτοιες περιοχές.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Έρχονται 1.163 μόνιμες προσφορές σε τρία υπουργεία

28η Οκτωβρίου: Πώς θα εορταστεί στα σχολεία - Τι ισχύει για τις μάσκες στην παρέλαση

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Επιχειρείται οι εκπαιδευτικοί να χρεώνονται την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου να χρεώνεται με τη σειρά της την...
Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης
Όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη είναι αποκαλυπτικά του αστραπιαίου τρόπου με τον οποίο μπορεί να μεταδοθεί ο κορονοϊός μεταξύ μαθητών στη σχολική...
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης