Τον απερχόμενο διευθυντή εκπαίδευσης στη ΔΙΔΕ Ανατολικής Αττικής καταγγέλλουν οι αιρετοί της ΕΑΠ στο ΠΥΣΔΕ της Ανατολικής Αττικής σχετικά με τις τοποθετήσεις που ανακοινώθηκαν στις 14/8, καθώς ο ίδιος, «επιδεικνύοντας υπερβάλλοντα ζήλο προέβη σε μια πολιτική επιλογή: επικαλούμενος το δικαίωμα που του δίνει το καθηκοντολόγιο για αποσπάσεις διαρκείας 2 μηνών για την αντιμετώπιση επειγουσών εκπαιδευτικών αναγκών, έκανε χωρίς πρόταση του υπηρεσιακού συμβουλίου, μόνος του τις τοποθετήσεις».
Σύμφωνα με το ενημερωτικό των αιρετών, «έχουν γίνει πολλά σφάλματα, αρκετοί συνάδελφοι δεν ενημερώθηκαν για να υποβάλουν αίτηση προτίμησης και σε πολλές περιπτώσεις δεν λήφθηκαν υπόψη οι εκτιμήσεις κενών των διευθυντών αλλά μόνον του my school, με αποτέλεσμα πολλές τοποθετήσεις να πρέπει να ακυρωθούν».
«Θα πρέπει, επίσης, να τονιστεί ότι μετά τη συγκρότηση των ΠΥΣΔΕ επίκειται και η πλήρωση πολλών θέσεων διευθυντών σχολικών μονάδων που κενώνονται λόγω συνταξιοδοτήσεων, γεγονός που θα διαφοροποιήσει τη σύνθεση πολλών συλλόγων και θα οδηγήσει σε αλλαγή των λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων, δημιουργώντας ζήτημα ίσης μεταχείρισης», σημειώνουν ακόμα οι αιρετοί.
Παράλληλα καλούν το νέο διευθυντή εκπαίδευσης «να προχωρήσει κανονικά στις διαδικασίες που προβλέπονται με την έναρξη του σχολικού έτους για τοποθετήσεις με τη σύμφωνη γνώμη του ΠΥΣΔΕ και καλούμε, επίσης, σε κάθε περίπτωση τους συναδέλφους να προβούν σε ενστάσεις κατά των τοποθετήσεων που προηγήθηκαν».
Αναλυτικά το ενημερωτικό των αιρετών της ΕΑΠ στο ΠΥΣΔΕ της Αν. Αττικής:
Ως αιρετοί του ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής, εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της Ενωτικής Αριστερής Πρωτοβουλίας, ενημερώνουμε τους συναδέλφους σχετικά με τις τοποθετήσεις που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 14/8/2020.
Σε προηγούμενο ενημερωτικό μας σημείωμα είχαμε επισημάνει ότι τόσο η εγκύκλιος της Γ.Γ.του Υπουργείου, όσο και οι διαδικασίες που δρομολόγησε η ΔΙΔΕ Αν. Αττικής με βάση την εγκύκλιο αυτή, δεν μπορούσαν και κυρίως δεν έπρεπε να εφαρμοστούν καθώς με βάση τα ισχύοντα Π.Δ. 50/96 και 100/97 οι υπηρεσιακές αυτές μεταβολές υλοποιούνται με την έναρξη του σχολικού έτους, με τα σχολεία ανοιχτά και τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίζουν για τις οριστικές κατανομές, τους μαθητές της β και γ λυκείου να οριστικοποιούν τις επιλογές των Ο.Π., τις μετεγγραφές των μαθητών να ολοκληρώνονται κι έτσι να οριστικοποιείται και ο αριθμός των τμημάτων και να ολοκληρώνονται και οι άλλες εκκρεμότητες (β φάση αποσπάσεων, αποσπάσεις σε φορείς κλπ), ώστε να μπορεί να αποτυπωθεί με ακρίβεια η λειτουργική εικόνα (κενά – πλεονάσματα) και οι συνάδελφοι να έχουν στη διάθεσή τους όλα τα κενά, ώστε να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους και να τοποθετηθούν με βάση τα μόριά τους στα σχολεία. Με βάση και τις ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ για το ίδιο θέμα, τα δύο αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ (Σωτηρόπουλος από την ΕΑΠ και Σκανδάλη από τη ΔΑΚΕ) κατέθεσαν κοινή δήλωση μη συμμετοχής στις προγραμματισμένες για τις 12 και 13 Αυγούστου συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ και απείχαν επίσης και τα διορισμένα μέλη (Νικολακάρου και Παπακώτσης).
Ωστόσο, ο απερχόμενος διευθυντής εκπαίδευσης επιδεικνύοντας υπερβάλλοντα ζήλο προέβη σε μια πολιτική επιλογή: επικαλούμενος το δικαίωμα που του δίνει το καθηκοντολόγιο για αποσπάσεις διαρκείας 2 μηνών για την αντιμετώπιση επειγουσών εκπαιδευτικών αναγκών, έκανε χωρίς πρόταση του υπηρεσιακού συμβουλίου, μόνος του τις τοποθετήσεις (λειτουργικές υπεραριθμίες, συμπληρώσεις ωραρίου, τοποθετήσεις των καθηγητών που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και τοποθετήσεις αποσπασμένων εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ). Του επισημάναμε πολλές φορές ότι μια τέτοια διαδικασία δεν είναι σύννομη, καθώς αφενός το καθηκοντολόγιο κάνει λόγο για αποσπάσεις εκπαιδευτικών για αντιμετώπιση επειγουσών εκπαιδευτικών αναγκών – που στην παρούσα φάση δεν συνέτρεχαν, και αφετέρου το Π.Δ. 100/97 ορίζει σαφώς ότι μόνα αρμόδια όργανα για τις υπηρεσιακές αυτές μεταβολές είναι τα ΠΥΣΔΕ. Δυστυχώς, δεν δέχτηκε τίποτα απ’ όσα του δηλώσαμε και προέβη στις τοποθετήσεις τις οποίες ανακοίνωσε την Παρασκευή 14/8.
Ήδη πληροφορούμαστε ότι έχουν γίνει πολλά σφάλματα, αρκετοί συνάδελφοι δεν ενημερώθηκαν για να υποβάλουν αίτηση προτίμησης και σε πολλές περιπτώσεις δεν λήφθηκαν υπόψη οι εκτιμήσεις κενών των διευθυντών αλλά μόνον του my school, με αποτέλεσμα πολλές τοποθετήσεις να πρέπει να ακυρωθούν. Θα πρέπει, επίσης, να τονιστεί ότι μετά τη συγκρότηση των ΠΥΣΔΕ επίκειται και η πλήρωση πολλών θέσεων διευθυντών σχολικών μονάδων που κενώνονται λόγω συνταξιοδοτήσεων , γεγονός που θα διαφοροποιήσει τη σύνθεση πολλών συλλόγων και θα οδηγήσει σε αλλαγή των λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων, δημιουργώντας ζήτημα ίσης μεταχείρισης.
Με βάση όλα τα παραπάνω, καλούμε τον νέο Δ/ντή εκπαίδευσης να προχωρήσει κανονικά στις διαδικασίες που προβλέπονται με την έναρξη του σχολικού έτους για τοποθετήσεις με τη σύμφωνη γνώμη του ΠΥΣΔΕ και καλούμε, επίσης, σε κάθε περίπτωση τους συναδέλφους να προβούν σε ενστάσεις κατά των τοποθετήσεων που προηγήθηκαν. Καλούμε, επίσης, το Υπουργείο να διασφαλίσει με κάθε δυνατό τρόπο την ασφαλή έναρξη των σχολείων λαμβάνοντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα (χορήγηση υγειονομικού υλικού, προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας και μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να εξασφαλιστεί η λειτουργία τμημάτων με μικρό αριθμό μαθητών).
Το εκπαιδευτικό κίνημα επιβάλλεται να βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να αποτραπεί η εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων που φέρνει το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε τον Μάιο. Μόνο η συντονισμένη δράση θα δημιουργήσει μικρές και μεγάλες ρωγμές στο νεοφιλελεύθερο οικοδόμημα που επιχειρούν να υψώσουν οι δυνάμεις της αντίδρασης ασελγώντας πάνω στο πτώμα του δημόσιου σχολείου.
ΑΚΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ τακτικό αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ αναπληρωματικό αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΕΑΠ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη