πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Παρεμβάσεις ΠΕ
Παρεμβάσεις ΠΕ: Περί της εγκυκλίου για «Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε λειτουργικά κενά»

Με τη χτεσινή εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας « Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε λειτουργικά κενά » (Αρ.πρ.102027/ΓΔ5/30/7/2020)  που στάλθηκε  στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ορίζεται να ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές (υπεραριθμίες, τοποθετήσεις, αποσπάσεις εντός, συμπληρώσεις ωραρίων κ.λπ.) ως τις 14 Αυγούστου, δηλαδή εν μέσω καλοκαιρινών διακοπών, ενώ οι αναπληρωτές έχουν απολυθεί και με κλειστά σχολεία !

Για μια ακόμη φορά η επίκληση της «αποφυγής συγχρωτισμού στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης»,  λειτουργεί υποκριτκά  και έρχεται στην περίπτωση αυτή να καταστρατηγήσει τη νομοθεσία και να παρακάμψει όλες τις διαδικασίες που ορίζονται σχετικά με την εκτίμηση των λειτουργικών αναγκών και τον προσδιορισμό των κενών. Μια τέτοια διαδικασία προϋποθέτει το άνοιγμα των σχολείων, αναλήψεις υπηρεσίας, ολοκλήρωση εγγραφών – μετεγγραφών , κατάθεση διαγνώσεων για ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κλπ. συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων για οριστικοποίηση τμημάτων μαθητών,  εκτίμηση  και δηλώσεις υπεραριθμιών θετικών ή αρνητικών,  καταγραφή των πραγματικών αναγκών  σε εκπαιδευτικούς . 

Δρομολογείται, πριν ακόμη ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αποσπάσεων Β΄φάσης, αποσπάσεων σε φορείς- ΑΕΙ, χωρίς γνώση των αναγκών που θα προκύψουν από την κατάθεση αιτήσεων μακροχρόνιων αδειών όλων των περιπτώσεων  (άδειες κύησης, επαπειλούμενες, ανατροφής, μακροχρόνιας ασθενείας κλπ) και με εκκρεμείς ακόμη τις συγκροτήσεις τμημάτων στα Νηπιαγωγεία για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης  αλλά και  τις ανάγκες για κατατμήσεις τμημάτων. Είναι προφανές  ότι θα προκληθούν  λάθη και αδικίες με συνεχείς επανατοποθετήσεις και αναστάστωση  της ζωής των συναδέλφων που θα αντιμετωπίζουν μια παρατεταμένη εκκρεμότητα  και σε μόνιμη μεταβλητότητα των σχολικών μονάδων.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η διαπίστωση των λειτουργικών υπεραριθμιών είναι προδήλως παράνομη, και θα βρίσκεται στον «αέρα» πριν από την έναρξη των σχολείων.

Το Υπουργείο Παιδείας, επιχειρεί να ξεκινήσει την εφαρμογή του νέου αντιεκπαιδευτικού νόμου καθώς στην εγκύκλιο αναφέρεται ότι «Αυτονόητο δε, είναι ότι, ο προσδιορισμός των λειτουργικών αναγκών γίνεται σύμφωνα με τα ισχύοντα ωρολόγια προγράμματα και τις αναθέσεις μαθημάτων για το σχολικό έτος 2020-2021». Πρόκειται για τα Ω.Π. της κατάργησης κλάδων και μαθημάτων στη Β΄θμια Εκπαίδευση, της εισαγωγής  των  αγγλικών στο Νηπιαγωγείο και  των εργαστηρίων δεξιοτήτων σε Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολειο. Στοχεύει ξεκάθαρα στην κατάργηση της δυνατότητας αποτύπωσης όλων των αναγκών των σχολικών μονάδων μέσα από τις συλλογικές διαδικασίες του συλλόγου διδασκόντων (συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων στις αρχές του Σεπτέμβρη) και την αποφυγή όλων των μορφών συλλογικής αντίδρασης του εκπαιδευτικού κινήματος. 

Στοχευμένα και μεθοδικά προσθέτει κομματάκια στη μαγική εικόνα μιας «κανονικότητας» με ελάχιστα  κενά, πολλούς «πλεονάζοντες» και τις λιγότερες δυνατές  προσλήψεις αναπληρωτών.

Επιχειρεί να απαλλαγεί από τις πιέσεις για την εξασφάλιση εκπαιδευτικών στο ολοήμερο πρόγραμμα, την ενισχυτική διδασκαλία, τα Τ.Ε. , τα μαθήματα ειδικοτήτων,τη λειτουργία τμημάτων με λιγότερους από 25 μαθητές ακόμα και όταν το απαιτούν οι κτιριακές συνθήκες ή /και η φοίτηση μαθητών με Ε.Ε.Α.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, εν μέσω θερινών διακοπών προσφεύγει στην «ατομική ευθύν绨των εκπαιδευτικών που οφείλουν «να  παρακολουθούν την ιστοσελίδα της Διεύθυνσής τους» όπου θα αναρτηθούν τα λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων προκειμένου να δηλώσουν προτιμήσεις για τοποθέτηση .

Παράπλευρες απώλειες  θα θεωρηθούν προφανώς και οι διοικητικοί υπάλληλοι που θα δουλεύουν υπερωριακά, επωμιζόμενοι  τεράστιο όγκο δουλειάς εν μέσω καλοκαιριού και αδειών.

Όλα  αυτά, όχι τυχαία, με ανοιχτή τη διαδικασία επιλογής νέων Δ/ντων Εκπαίδευσης.

Καταγγέλλουμε την ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας που παραβιάζει την εκπαιδευτική νομοθεσία και κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα.

Απαιτούμε την ανάκληση της εγκυκλίου. Καμία υπηρεσιακή μεταβολή, καμία τοποθέτηση δεν πρέπει να γίνει πριν από το άνοιγμα των σχολείων.

Καλούμε  τους συλλόγους  και τη ΔΟΕ να μπλοκάρουν τη διαδικασία

Καλούμε  τους αιρετούς να καταγγείλουν και να απέχουν από τις συνεδριάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων και να συμμετάσχουν  στο μπλοκάρισμα των διαδικασιών.  

Κανείς εκπαιδευτικός δε περισσεύει!

Η μαχόμενη εκπαίδευση είναι εδώ, παρούσα και θα αποτρέψει γι άλλη μια φορά τα επικίνδυνα σχέδιά τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pada
Πανελλαδικές 2025: Ποια Τμήματα του ΠΑΔΑ έχουν ισοτιμηθεί μέχρι τώρα με τo Πολυτεχνείο
Οι φετινοί υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων που στοχεύουν την πρόσβαση σε Πολυτεχνικές Σχολές ας γνωρίζουν ότι σύμφωνα με σχετική ΚΥΑ τέσσερα...
Πανελλαδικές 2025: Ποια Τμήματα του ΠΑΔΑ έχουν ισοτιμηθεί μέχρι τώρα με τo Πολυτεχνείο
kali xronia
Γνωστός αστρολόγος προβλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι ευνοημένοι του 2025
Στο κείμενο αυτό αναφέρονται οι προβλέψεις, μήνα-μήνα, για τους εκπαιδευτικούς και την Παιδεία για το έτος 2025 από έναν παγκοσμίου φήμης...
Γνωστός αστρολόγος προβλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι ευνοημένοι του 2025