ΠΑΜΑΚ: Διεθνές διαδικτυακό συνέδριο για τον κινηματογράφο
Ο κινηματογράφος στην Ελλάδα και τη νοτιοανατολική Ευρώπη

Τον τρόπο με τον οποίο ο ελληνικός κινηματογράφος συνδέεται με άλλους περιφερειακούς κινηματογράφους, όπως αυτούς της νοτιοανατολικής Ευρώπης και πώς οι διασυνδέσεις αυτές διαμορφώνουν «πολιτισμικές γειτονιές» θα διερευνήσεις Διεθνές Συνέδριο με τίτλο «Πολιτισμικές Γειτονιές και Συμπαραγωγές στη Νοτιοανατολική Ευρώπη - 4ο Συνέδριο στο Σύγχρονο Ελληνικό Φιλμικό Πολιτισμό», που θα διεξαχθεί ψηφιακά στην πλατφόρμα Ζουμ, στις 27 και 28 Αυγούστου 2020.

Το συνέδριο συνδιοργανώνεται από το τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, καθώς και την Ομάδα Μελέτης του Σύγχρονου Ελληνικού Φιλμικού Πολιτισμού.

Για την ψηφιακή παρακολούθηση του συνεδρίου θα υπάρξει ανακοίνωση στον ιστότοπο:

https://contemporarygreekfilmcultures4.blogspot.com/

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia