Πρότυπα σχολεία: Οι κωδικοί και οι βαθμολογίες των μαθητών που συμμετείχαν στις εξετάσεις
Οι θέσεις στα Πρότυπα γυμνάσια και λύκεια είναι 1.277. Οι υποψήφιοι που δήλωσαν συμμετοχή στις εξετάσεις ήταν περίπου 6.500

Η Επιστημονική Επιτροπή Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.) ανακοινώνει στην ηλεκτρονική διεύθυνσή της (http://depps.minedu.gov.gr/?p=9861) τις βαθμολογίες όλων των μαθητών/-τριών που έλαβαν μέρος στη δοκιμασία εισαγωγής των Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας στις 29/06/2020.

 Το Επιστημονικό και Εποπτικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) κάθε Προτύπου Σχολείου θα ανακοινώσει: α) τον πίνακα των εισακτέων μαθητών/-τριών στην Α΄ τάξη Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων και β) τον πίνακα επιλαχόντων/ επιλαχουσών μαθητών/-τριών στην ιστοσελίδα και τον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου του.

Δειτε τις βαθμολογίες αναλυτικά εδώ 

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR:

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia