Ειδικά σχολεία: Εγκύκλιοι για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου για το 2020-2021
Δύο νέες εγκυκλίους αναφορικά με τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου ειδικών δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας
  • Η πρώτη εγκύκλιος με θέμα «Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021 – Προγραμματισμός λειτουργίας ολοήμερου προγράμματος» αφορά:

Α. Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου

1. Εγγραφή μαθητών/τριών

2. Ωρολόγιο Πρόγραμμα– Πρόγραμμα Σπουδών – Εξατομικευμένα Προγράμματα Εκπαίδευσης

3. Κατανομή μαθητών - Δημιουργία Τμημάτων - Αναθέσεις μαθημάτων

4. Ωράριο Εκπαιδευτικού, Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

5. Διδακτικά Βιβλία – Υποστηρικτικό Υλικό

6. Αντισταθμιστικοί – Υποστηρικτικοί θεσμοί

7. Προγράμματα Συνεκπαίδευσης 8. Εκπαιδευτικές επισκέψεις – Εκδρομές

9. Επιμορφωτικές δράσεις

10. Μεταφορά μαθητών

11. Θέματα ασφάλειας, υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου

12. Σχολικές Βιβλιοθήκες

13. Ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος myschool

Β. Προγραμματισμός λειτουργίας Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος

1. Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των 4/θέσιων και άνω Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων

2. Ορισμός Υπευθύνου Ολοημέρου

3. Αναστολή λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος

4. Σίτιση –Χαλάρωση, Διατροφική Αγωγή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα

5. Έντυπα και διαδικασίες που αφορούν στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος

Δείτε εδώ την εγκύκλιο

  • Η δεύτερη εγκύκλιος με θέμα «Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Γυμνασίων Ε.Α.Ε., Λυκείων Ε.Α.Ε., Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ) και των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.), για το σχολικό έτος 2020-2021» αφορά:

1. Εγγραφές - Μετεγγραφές μαθητών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Α. Γυμνάσια Ε.Α.Ε. - Λύκεια Ε.Α.Ε.

Β. Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ) Γ. Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.)

2. Ωρολόγια – Αναλυτικά Προγράμματα Α. Γυμνάσια Ε.Α.Ε. & Λύκεια Ε.Α.Ε. Β. Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ) Γ. Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.)

3. Κατανομή μαθητών - Δημιουργία Τμημάτων Α. Γυμνάσια Ε.Α.Ε.– Λύκεια Ε.Α.Ε. Β. Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ) Γ. Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.)

4. Θέματα απουσιών– Χαρακτηρισμός φοίτησης

5. Κάλυψη ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μαθητών

6. Διδακτικά Βιβλία – Υποστηρικτικό Υλικό - Προσβασιμότητα

7. Προγράμματα Συνεκπαίδευσης

8. Σχολικοί Περίπατοι – Εκδρομές – Επισκέψεις

9. Επιμορφωτικές δράσεις

10. Ωράριο Εκπαιδευτικού, Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

11. Θέματα υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου

12. Ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος myschool 13. Μεταφορά Μαθητών

Δείτε εδώ την εγκύκλιο


 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ανακοίνωση για τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με φορείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Προβλήματα και καθυστερήσεις στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής στο δήμο Ηρακλείου καταγγέλλει ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης...
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες