ΣΕΠΕ Λήμνου: Γιατί απεργούμε στις 9 Ιουνίου
ΣΕΠΕ Λήμνου: ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ στην ΑΠΕΡΓΙΑ της Τρίτης 9/6 (3ωρη στάση εργασίας της ΔΟΕ+3ωρη στάση εργασίας που κηρύσσει το ΔΣ του Συλλόγου μας)και στην κοινή συγκέντρωση με την ΕΛΜΕ στην πλατεία ΟΤΕ στις 12.30 το μεσημέρι

Όλοι στον Αγώνα να μην ψηφιστεί το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο! Να καταργηθεί τώρα τροπολογία και Υπουργική Απόφαση για τις κάμερες στην τάξη! Να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια μαθητών, εκπαιδευτικών!

Να εφαρμοστεί ουσιαστικά και πανελλαδικά η Δίχρονη Προσχολική!

Μονιμοποίηση τώρα των αναπληρωτών, αυτόματη ανανέωση σύμβασής τους 30 Ιούνη, εξίσωση δικαιωμάτων τους με των μονίμων, εξασφάλιση των αναγκαίων αδειών τους λόγω πανδημίας χωρίς καμία περικοπή, οικονομική και εργασιακή!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Κατατέθηκε και πάει για ψήφιση στη Βουλή στις 10/6, το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ, με μικρές από το αρχικό αλλαγές κι αυτές κάτω από το βάρος των αγώνων μας. Η ουσία του νομοσχεδίου, που είναι μεγάλη στροφή στις δεξιότητες αντί γνώση σε όλη την υποχρεωτική εκπαίδευση και η αξιολόγηση των σχολείων και μέσω αυτών και των εκπαιδευτικών παραμένει. Το νομοσχέδιο αυτό χτυπάει τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα και προσαρμόζει το σχολείο στις νέες ανάγκες της καπιταλιστικής οικονομίας, η οποία ήδη μπήκε σε νέα βαθύτερη κρίση, για φτηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό.

Βασικοί άξονες πάλης μας:

- Να μην ψηφιστεί το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο!

- Παίρνουμε αποφάσεις με βάση το πρακτικό που σας έχει σταλεί από το Δ.Σ. για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος από την τάξη. Να καταργηθούν τώρα τροπολογία και Υ.Α. για τις κάμερες στην τάξη. Με το άνοιγμα των σχολείων οι εκπαιδευτικοί επιστρέφουν στην κανονική, δια ζώσης, εκπαιδευτική διαδικασία. Ο κάθε Σύλλογος Διδασκόντων, όπως σε κάθε περίπτωση απουσίας μαθητών από το σχολείο, έχει τη δυνατότητα να λάβει όλα τα απαραίτητα παιδαγωγικά μέτρα, ώστε να στηριχθούν και αυτό το διάστημα οι μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Το βασικό είναι η ίδια η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της.

- Να εφαρμοστεί η Δίχρονη Προσχολική Αγωγή πανελλαδικά τώρα με χρηματοδότηση, υποδομές και διορισμούς!

- Να μονιμοποιηθούν τώρα οι αναπληρωτές συνάδελφοι! Άμεσα να τους γίνει αυτόματη επαναπρόσληψη 30 Ιουνίου και να τους εξασφαλιστούν όλες οι αναγκαίες άδειες χωρίς καμία περικοπή οικονομική και εργασιακή! Εξίσωση δικαιωμάτων τους με των μονίμων τώρα!

ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 9 ΤΟΥ ΙΟΥΝΗ ΑΠΕΡΓΩ:

  • Γιατί η Κυβέρνηση φέρνει για ψήφιση ένα ακόμη αντιδραστικό – αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο, κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα των προηγούμενων κυβερνήσεων που τσακίζουν τα μορφωτικά και εργασιακά μας δικαιώματα.
  • Γιατί δε δέχομαι να γίνω γρανάζι στα σχέδια της Κυβέρνησης να βάλει κάμερες στις αίθουσες, να παγιωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Γιατί θέλω να προστατεύσω την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μου, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα. Η σχολική τάξη δεν είναι ριάλιτι!
  • Γιατί με το πολυνομοσχέδιο, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα σε 25 παιδιά όταν οι ίδιες οι εξελίξεις και εν μέσω πανδημίας δικαιώνουν το αίτημα για 15 παιδιά σε Νηπιαγωγείο και Α-Β Δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες. Κάθε άλλη ρύθμιση είναι επικίνδυνη τόσο για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών όσο και για τα μορφωτικά δικαιώματα.
  • Γιατί η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή, λάστιχο. Η λαϊκή οικογένεια θα ματώσει οικονομικά προκειμένου να καταφέρει να μορφώσει τα παιδιά της.
  • Γιατί είμαι ενάντια στις αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Σχολείου, με την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών από το Νηπιαγωγείο, τα «εργαστήρια δεξιοτήτων», αντί να ενισχύεται η ολόπλευρη μόρφωση ώστε να μπορούν να καλλιεργηθούν οι διάφορες ικανότητες των μαθητών.
  • Γιατί ΤΩΡΑ είναι αναγκαία η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Να μην παγιωθεί ο νόμος «σφαγείο» των αναπληρωτών, ο ν. Γαβρόγλου, που οδηγεί στο συνεχές κυνήγι προσόντων, που τσακίζει την προϋπηρεσία και εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις.
  • Γιατί η «αριστεία» τους, αφορά τους λίγους, οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.
  • Γιατί το «αποκεντρωμένο» σχολείο σημαίνει το ολοκληρωτικό πέρασμά του στους Δήμους, δηλαδή χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.
  • Γιατί η αντιδραστική αξιολόγηση θέλει τον εκπαιδευτικό να υλοποιεί όλες τις παραπάνω κατευθύνσεις! Να δουλεύει για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, να ψάχνει οικονομικούς πόρους για το σχολείο, να κρίνεται από τις επιδόσεις των μαθητών και την οικονομική συνδρομή των γονιών.
  • Γιατί η Κυβέρνηση δεν αναλαμβάνει  την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων! Κρύβεται και δεν παίρνει κανένα μέτρο (μονιμοποίηση καθαριστριών, αναλώσιμα, κλπ) βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

Απεργώ και συμμετέχω στις συγκεντρώσεις και στα συλλαλητήρια γιατί εκεί είναι η δύναμή μου!

 

σχετικά άρθρα

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Υπόμνημα προς την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας, καθώς και τον πρόεδρο του ΙΕΠ
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Η εταιρεία που εξαγόρασε 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ζητά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της «κατανομής κινδύνων», όπως αυτού της...
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Η έρευνα διεξάγεται με στόχο τη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής των μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εξέτασης από τους φοιτητές
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ