Η απίστευτη υποβάθμιση των Πανεπιστημίων στην εποχή της Νίκης Κεραμέως
Η αρμόδια Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως με τις ΠΝΠ προκάλεσε αλαλούμ στη εφετινή εξεταστική των Πανεπιστημίων

Κι αυτό διότι δίνει τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξεταστικής με αμφιβόλου ποιότητας ηλεκτρονικές υπηρεσίες που δε διασφαλίζουν σε καμία περίπτωση το αδιάβλητο της διαδικασίας!

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Με την άρση των περιοριστικών μέτρων από την πανδημία του Covid-19, άνοιξαν πρώτα τα Γυμνάσια-Λύκεια κι έπονται ακόμη τα Νηπιαγωγεία-Δημοτικά στη 1 Ιουνίου.

Εύλογα προκύπτει το εξής ερώτημα:

"Μα καλά, κολλάει το 3 χρόνο στο Νηπιαγωγείο και δε κολλάει ο 20 χρόνος φοιτητής Κορωνοϊό;"

Η απάντηση μοιάζει πολύ απλή για το μέσο νοήμων  Έλληνα που αντικρίζει την Παιδεία με μια ορθή λογική κι αντίληψη.

Στον αντίποδα, η πολιτεία προσφέρει τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξεταστικής υπό την απειλή τυχόν κρούσματος...

Όταν όμως ανοίγει ο τουρισμός στις 15 του  Ιούνη, ενώ ήδη θα έχει ολοκληρωθεί (έως τότε) η λειτουργία των υπόλοιπων εκπαιδευτικών δομών της χώρας, (καθ' όπως φαίνεται) απλά κάνουν τη κρίση του Κορωνοϊού ευκαιρία, ικανοποιώντας τις ανάγκες γαλάζιων στελεχών από το χώρο του Πανεπιστημίου, ενώ οι φοιτητικές κοινότητες απουσιάζουν συνολικά από τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών. 

Και τι εννοώ μ' αυτό; 

Πώς θα γίνει της αντιγραφής... για να πάρουν οι γνωστοί-άγνωστοι της κάθε σχολής το πτυχίο τους, μιας που δε θα πραγματοποιηθούν οι εφετινές φοιτητικές εκλογές στην Ελλάδα.

Κλείνοντας μ' αυτές τις σκέψεις, δε θα περίμενε κανείς από μια κυβέρνηση όπου ευαγγελίζεται τόσο καιρό την Αριστεία στη χώρα μας, να προχωρά σε αυτές τις επικίνδυνες ατραπούς για το μέλλον και τη ποιότητα των Πανεπιστημίων εν γένει. 

10 μήνες από τις περασμένες εθνικές εκλογές του Ιούλη, η νέα κυβέρνηση δε σταμάτησε να μας εκπλήσσει με τα φεικ πτυχία των Υπουργών της (βλ. Διαμαντάρης), με αντιλαϊκά πολυνομοσχέδια της ντροπής που αλλοιώνουν τον χάρτη της εκπαίδευσης συλλήβδην, καθώς και με τις μπίζνες για κάμερες και πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης από συγκεκριμένους ημετέρους.

Αν κάτι πρέπει να αλλάξει στον χώρο της Παιδείας είναι αναμφίβολα πλέον η σημερινή Υπουργός Ν. Κεραμέως και μάλιστα σύντομα, καθότι αποδείχτηκε ακατάλληλη με τα θέματα της Παιδείας.

* Ο Αβραάμ Θ. Λαφαζάνης είναι φιλόλογος, μεταπτυχιακός φοιτητής Ειδικής Αγωγής, μέλος συντονιστικού του τμήματος Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Σερρών και μέλος του κινήματος πολιτικών ακτιβιστών Roseband Socialists.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΑΝΟΣ ΡΟΥΤΣΙ
Ο Πάνος Ρούτσι δεν σταματάει τον αγώνας: «Δεν έχουμε προλάβει να πενθήσουμε, δεν αντέχω να είμαι στην εκταφή»
Ο πόνος ενός πατέρα που δεν ζητά τίποτε άλλο παρά δικαιοσύνη
Ο Πάνος Ρούτσι δεν σταματάει τον αγώνας: «Δεν έχουμε προλάβει να πενθήσουμε, δεν αντέχω να είμαι στην εκταφή»
λιμενικο
17 πρόσφυγες και μετανάστες νεκροί σε ναυάγιο ανοιχτά της Κρήτης
Η λέμβος εντοπίστηκε από φορτηγό πλοίο με τουρκική σημαία, το απόγευμα του Σαββάτου, και αμέσως κινητοποιήθηκαν δύο περιπολικά σκάφη του Λιμενικού,...
17 πρόσφυγες και μετανάστες νεκροί σε ναυάγιο ανοιχτά της Κρήτης
ταβανι
Τριτοκοσμικές συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς στην Ηγουμενίτσα - Πλημμυρισμένες αίθουσες και πτώσεις σοβάδων
Σύλλογος Εκπαιδευτικών απαιτεί άμεση αποκατάσταση της σχολικής λειτουργίας
Τριτοκοσμικές συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς στην Ηγουμενίτσα - Πλημμυρισμένες αίθουσες και πτώσεις σοβάδων
pc_tilekpaideusi_laptop.jpg
Τηλεκπαίδευση χωρίς προετοιμασία: Η εύκολη λύση κρύβει αδυναμίες, τεχνικά προβλήματα και χαμένα μαθήματα
Κακοκαιρία και ψηφιακή εκπαίδευση: Γιατί η άμεση εφαρμογή δεν φέρνει μαθησιακά αποτελέσματα
Τηλεκπαίδευση χωρίς προετοιμασία: Η εύκολη λύση κρύβει αδυναμίες, τεχνικά προβλήματα και χαμένα μαθήματα