Ενημέρωση για τη συνεδρίαση του ΑΠΥΣΠΕ Αττικής
Ενημέρωση των αιρετών εκπροσώπων Καββαδία Φωτεινής και Μελαμπιανάκη Ζέττας, εκλεγμένων με τις Παρεμβάσεις

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 – 4 – 2020 συνεδρίαση του Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αττικής (διά περιφοράς – μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), τα θέματα της Η. Δ. της συνεδρίασης ήταν τα παρακάτω:

ΘΕΜΑ 1ο : Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή

ΘΕΜΑ 2ο: Διακοπή άδειας άνευ αποδοχών

ΘΕΜΑ 3ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας

 

 

Στο θέμα νο (1 ) ένα που αφορούσε: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή απείχαμε από τη διαδικασία με βάση την πάγια θέση μας και το παρακάτω αιτιολογικό.

Για τις άδειες ιδιωτικού έργου Συντονιστών Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ.

Με βάση πάγια τοποθέτησή μας απέχουμε από τη διαδικασία και επισημαίνουμε ότι:

Αφενός η  άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου είναι αναφαίρετο δικαίωμά όλων των εκπαιδευτικών, είναι επίσης μία ανάγκη που  επιδείνωσαν οι μισθολογικές περικοπές των μνημονιακών χρόνων σε όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό (μόνιμους και αναπληρωτές).

Αφετέρου:

α) τα επαναλαμβανόμενα αιτήματα Συντονιστών Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου παρουσιάζουν αλληλοκάλυψη ωρών και ημερών πολλές φορές (στο παρελθόν έχουν εγκριθεί 6 έργα ετησίως). Σήμερα  31/1/2020 κληθήκαμε να εγκρίνουμε  18   κατά σειρά αιτήματα για άσκηση ιδιωτικού έργου Συντονιστών Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. με αναλογία 2 αιτήματα ανά διαφορετικό συντονιστή, στις περισσότερες περιπτώσεις, με ημερομηνίες λήξης έως το τέλος του τρέχοντος σχολικού έτους.

β) οι αυξημένες  αποδοχές που λαμβάνουν δεδομένου ότι το ΑΠΥΣΠΕ δεν τις ελέγχει  

γ) οι χρονικές και επιστημονικές δεσμεύσεις που τα έργα αυτά επιβάλλουν στο στελεχικό δυναμικό των Συντονιστών Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. με τα ήδη αυξημένα καθήκοντα καθώς και η στόχευσή των έργων.

Ζητάμε να υπάρχει από τις αρμόδιες και υπεύθυνες διοικητικές υπηρεσίες άμεση παρέμβαση για να διαμορφωθεί το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο που  θα καθορίζει τα όρια και τις προϋποθέσεις άσκησης ιδιωτικού έργου, έτσι ώστε να μην υπάρχει υπερβολική ενασχόληση των στελεχών εκπαίδευσης με έργο εκτός και εις βάρος των βασικών καθηκόντων τους.Επισημαίνουμε ότι ο Ν.3528/2007 αρ.31 θέτει κάποιες προϋποθέσεις για τις άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου,  αλλά την κύρια  ευθύνη -υπερευθύνη για το πλαίσιο έχει το υπηρεσιακό συμβούλιο με τη «σύμφωνη -αιτιολογημένη γνώμη» του.

 Συγκεκριμένα προτείνουμε:

 1. Να επανεξεταστεί όλο το πλαίσιο που επιτρέπει την άσκηση ιδιωτικού έργου στα στελέχη με ερώτημα-αίτημα  της περιφέρειας προς την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας.

  2. Να υπάρχει ο προβλεπόμενος οικονομικός έλεγχος και η οικονομική καταγραφή των ποσών που εισπράττονται από την άσκηση του ιδιωτικού έργου.

Στα θέματα νο (2) δύο και νο (3) τρία, απαντήσαμε θετικά.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Εν μέσω πανδημίας, με τα σχολεία κλειστά, με τις απαγορεύσεις/περιορισμούς κυκλοφορίας και την αναστολή πολιτικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων σε πλήρη ισχύ, με τους εκπαιδευτικούς να αδυνατούν να πραγματοποιήσουν Γενικές Συνελεύσεις, η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας έδωσαν, την Τετάρτη 22 Απριλίου, στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία με πρόθεση να το ψηφίσουν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Με βάση τις ανακοινώσεις του ΥΠΑΙΘ το πολυνομοσχέδιο, μεταξύ άλλων,  περιλαμβάνει:

  • Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, εσωτερική και εξωτερική, από το Σεπτέμβριο του 2020 και ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από το Σεπτέμβριο του 2021. Δηλαδή, επαναφορά του επιθεωρητισμού με έμφαση στην κατηγοριοποίηση/ανταγωνισμό των σχολικών μονάδων και την ατομική αξιολόγηση/χειραγώγηση/κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών.

  • Αύξηση του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα σε 24 μαθητές στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά (άρθρο 49). Μπορεί να γίνει και αύξηση 10% με απόφαση Διευθυντή Σχολικής μονάδας. Στα νηπιαγωγεία δεν μπορεί να υπάρξει τμήμα κάτω από 16 μαθητές και στα δημοτικά κάτω από 20. Αυτά θα ισχύσουν για τις εγγραφές στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό από τη σχολική χρονιά 2020 – 2021 και μετά.

  • Μετατροπή του Λυκείου και του Γυμνασίου σε εξεταστικό κέντρο και ένταση των ταξικών φραγμών, με την αύξηση του μέσου όρου προαγωγής/απόλυσης, με την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων, με την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων στο Λύκειο και την ένταση των εξεταστικών φραγμών στο Γυμνάσιο. Παράλληλα, έμφαση στο αυταρχικό σχολικό πλαίσιο (αποβολές, διαγωγή, κλπ.). Με δυο λόγια: σχολείο για όποιον αντέχει. Οικονομικά, μορφωτικά, ψυχολογικά.

  • Έμφαση στην αριστεία, με αύξηση των πρότυπων σχολείων.

  • Αμφισβήτηση του παιδαγωγικού ρόλου του νηπιαγωγείου με την κατάτμηση του προγράμματος μέσω της εισαγωγής θεματικών ενοτήτων (Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή).

  • Αναπροσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών σε νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση (έμφαση στις δεξιότητες και όχι στη γνώση)

  • Επαναφορά της αναγραφής της διαγωγής στα απολυτήρια Γυμνασίου και Λυκείου δίνοντας έμφαση στο αυταρχικό σχολικό πλαίσιο με σκοπό το φόβο και την πειθάρχηση της νεολαίας.

Είναι ενδεικτικό των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης της Ν.Δ. ότι «καίγεται» να θεσμοθετήσει την αξιολόγηση και την Τράπεζα Θεμάτων μέσα σε συνθήκες πανδημίας, ενώ αδιαφορεί και συγκαλύπτει τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση εν μέσω πανδημίας, τα μορφωτικά ελλείμματα που συσσωρεύονται και τις ανισότητες που οξύνονται από την αδυναμία μεγάλου μέρους των μαθητών να αποκτήσουν πρόσβαση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν ακολουθεί αυτή την απαράδεκτη τακτική απλώς και μόνο διότι διακατέχεται από ιδεολογικές εμμονές. Αξιοποιούν κυνικά τις σημερινές συνθήκες για να υλοποιήσουν σαν κοινοί απατεώνες τα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια. Τα μέτρα που επιχειρούν να περάσουν έχουν σαφές ταξικό πρόσημο: ευνοούν τα ανώτερα ταξικά στρώματα, τους σχολάρχες, τα φροντιστήρια και την παραπαιδεία.

Δε θα το επιτρέψουμε!

Οι σχεδιασμοί και η τακτική της κυβέρνησης πρέπει να καταδικαστούν απ’ όλη την κοινωνία. Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρόκειται ούτε να αιφνιδιαστεί ούτε να φιμωθεί.

Συσπειρωμένοι στα σωματεία μας μαζί με το εκπαιδευτικό κίνημα στο σύνολό του να απαντήσουμε δυναμικά και μαχητικά

και σήμερα και αύριο και για όσο χρειαστεί για την ανατροπή τέτοιου είδους αντιλαϊκών – αντιεκπαιδευτικών πολιτικών!!

 

Καββαδία Φωτεινή Τακτική Αιρετός εκπρόσωπος στο Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αττικής εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο των Παρεμβάσεων –Κινήσεων- Συσπειρώσεων Π. Ε. τηλ. επικοινωνίας :6932628101 – 2108068683

Μελαμπιανάκη Ζέττα Αναπληρωματική Αιρετός εκπρόσωπος στο Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αττικής

εκλεγμένες με το ψηφοδέλτιο των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων Π. Ε. τηλ. επικοινωνίας: 6977885092

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dypa
ΔΥΠΑ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για προγράμματα κατάρτισης ανέργων
Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τα 3 νέα επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης ανέργων της ΔΥΠΑ σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα
ΔΥΠΑ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για προγράμματα κατάρτισης ανέργων