Υπουργείο Παιδείας: Αυτή είναι η σειρά μόνιμων διορισμών ανά κλάδο και ειδικότητα
Όποιος διορίζεται αποκλείεται από διορισμούς στους επόμενους κλάδους/ειδικότητες

Με τη ρύθμιση του άρθρου 43 στο υπό Διαβούλευση σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ, οι διορισμοί των εκπαιδευτικών, καθώς και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), πραγματοποιούνται με τη σειρά των κλάδων/ειδικοτήτων, που αναφέρεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 29* του ν. 4521/2018 (Α΄ 38).

Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, αποτυπώνεται - με τον τρόπο αυτό και νομοθετικά - η πάγια πρακτική της διοίκησης να προβαίνει σε διορισμούς κατά την ανωτέρω σειρά των κλάδων/ειδικοτήτων.

Σύμφωνα με τον αιρετό ΚΥΣΕΕΠ Βασίλη Βούγια, προβλέπεται, ακόμα, ότι εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ και ΕΒΠ που διορίζεται κατά τα ανωτέρω, αποκλείεται από τους διορισμούς στους επόμενους κατά σειρά κλάδους/ειδικότητες, όπου είναι υποψήφιος για διορισμό.

Η ρύθμιση κρίνεται αναγκαία κατά το ΥΠΑΙΘ, προκειμένου να αποτρέπεται η καθυστέρηση στη στελέχωση των σχολικών μονάδων με μόνιμο προσωπικό, η οποία προκαλείται από το γεγονός ότι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ ή ΕΒΠ, οι οποίοι, έχοντας συμπεριληφθεί σε περισσότερους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης, έχουν δικαίωμα διορισμού σε περισσότερους του ενός κλάδους/ειδικότητες.

Το άρθρο 43

Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)

Η παρ. 4 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:

«4. Ο διορισμός των εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. διενεργείται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τη σειρά των κλάδων ή ειδικοτήτων που αναφέρεται στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018 (Α΄ 38), βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων. Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που διορίζεται κατά τα ανωτέρω, αποκλείεται από τους διορισμούς στους επόμενους κατά σειρά κλάδους ή ειδικότητες, όπου είναι υποψήφιος για διορισμό. Οι εκπαιδευτικοί των κοινών κλάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίζονται στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανάλογα με τις ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Η παράγραφος 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018, με τη σειρά των κλάδων/ειδικοτήτων

2. Το εκπαιδευτικό  προσωπικό  της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,  μετά την ενοποίηση  της παραγράφου 1, υπάγεται συνολικά σε κλάδους και ειδικότητες ως εξής:

pinakas1.jpg
pinakas2.jpg

 

pinakas3.jpg
pinakas4.jpg

 

pinakas5.jpg
pinakas6.jpg

 

pinakas6.jpg
pinakas7.jpg

 

pinakas8.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
Το νέο σχολείο αποτελεί παράδειγμα καινοτομίας και βιωσιμότητας, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή ενεργειακά αποδοτικών δημόσιων σχολείων σε όλη...
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
αστυνομία
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
Εσύ χαζεύεις στο κινητό σου για να περάσει η ώρα μέχρι να ξαναγίνει η ιατρική επίσκεψη... και ξάφνου βλέπεις τη φάτσα σου "εν ώρα εργασίας", το...
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό