Το αλαλούμ των οδηγιών του υπουργείου Παιδείας….
Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ ) καλεί το Υπουργείο να εγκαταλείψει τους επικοινωνιακούς χειρισμούς και να ικανοποιήσει άμεσα χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις τις ανάγκες όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε φορητές συσκευές και σύνδεση στο διαδίκτυο.

Ο «βομβαρδισμός» των σχολείων τις τελευταίες ημέρες από το Υπουργείο με απανωτές ασαφείς και ασυνάρτητες οδηγίες σχετικά με την καταγραφή ηλεκτρονικού εξοπλισμού, πέρα από τη σύγχυση που έχει προκαλέσει σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, καταδεικνύει ουσιαστικά δύο πράγματα:

  • Την αδυναμία της ηγεσίας του Υπουργείου να σταθεί στο ύψος των κρίσιμων  περιστάσεων και να ανταποκριθεί στη συλλογική προσπάθεια της εκπαιδευτικής κοινότητας που κατόρθωσε χωρίς υποστήριξη σε μέσα, υποδομές και επιμόρφωση να διατηρήσει ζωντανή την εκπαιδευτική λειτουργία.
  • Την προτεραιότητα του Υπουργείου όχι στην αντιμετώπιση των έκτακτων και πιεστικών αναγκών αλλά στην επικοινωνιακή προβολή των «πρωτοβουλιών» του.

Με πρώτη οδηγία δίνεται εντολή στους Διευθυντές των σχολείων να διερευνήσουν –μέσα σε ελάχιστες ώρες(!) και χωρίς καθορισμό κριτήριων- τις ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών.

 Με επόμενη διευκρίνιση  «διευκρινίζεται» ότι  η καταγραφή δεν αφορά σε φυσικά πρόσωπα αλλά σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας.

Με τρίτη οδηγία το Υπουργείο «ξεκαθαρίζει» ότι οι παραπάνω οδηγίες δεν αφορούν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ότι η αναλογία συσκευών θα είναι μία ανά 50 μαθητές.

Σε άλλο σημείο γίνεται «σαφές» ότι τα παραπάνω σχετίζονται όχι με την έκτακτη ικανοποίηση των αναγκών αλλά  «με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης  βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων».

Αυτό  το αλαλούμ των οδηγιών σε συνθήκες «κανονικότητας» θα μπορούσε ακόμη και να μην σχολιαστεί  αφού  τέτοιου είδους  χειρισμοί είναι συνηθισμένο φαινόμενο για το Υπουργείο.

Στις σημερινές όμως κρίσιμες για τους μαθητές αλλά και για τη γενικότερη λειτουργία των σχολείων περιστάσεις, η άγνοια και το επικοινωνιακό άγχος της ηγεσίας του Υπουργείου δημιουργούν έντονη ανησυχία για την «επόμενη ημέρα».

Είναι η ώρα που επιτέλους το Υπουργείο πρέπει να τιμήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που καθημερινά πασχίζουν για τη διατήρηση της διδακτικής - παιδαγωγικής σχέσης με τους μαθητές τους,   με ένα σοβαρό σχεδιασμό για την επιμόρφωση, τις δομές και τα μέσα.

Καλούμε το Υπουργείο να εγκαταλείψει τους επικοινωνιακούς χειρισμούς και να ικανοποιήσει άμεσα χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις τις ανάγκες όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε φορητές συσκευές και σύνδεση στο διαδίκτυο.

 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παύλος Μαρινάκης - Κυβερνητικός εκπρόσωπος
Μαρινάκης για αγρότες: «Ενθαρρυντική εξέλιξη που όλο και περισσότεροι θέλουν διάλογο»
Ο ειλικρινής διάλογος –και μόνο αυτός- θα φέρει τις λύσεις, επισημαίνει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Μαρινάκης για αγρότες: «Ενθαρρυντική εξέλιξη που όλο και περισσότεροι θέλουν διάλογο»
πασοκ εκλογές υποψήφιοι
«Ζυμώνονται» οι λίστες του ΠΑΣΟΚ ενόψει εκλογών: το «όνομα-έκπληξη» στο Επικρατείας
Με το ενδεχόμενο των εθνικών εκλογών να παραμένει ανοιχτό από το 2026 και πάντως πριν από την άνοιξη του 2027, το ΠΑΣΟΚ μπαίνει σταδιακά σε καθεστώς...
«Ζυμώνονται» οι λίστες του ΠΑΣΟΚ ενόψει εκλογών: το «όνομα-έκπληξη» στο Επικρατείας
Τηλεκπαίδευση
Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Υπαίθρου Ν. Θεσσαλονίκης για πλατφόρμας γονέων: Κίνδυνοι για προσωπικά δεδομένα και παιδαγωγική
Πλατφόρμα για «θετικές εμπειρίες» ή εργαλείο ανταγωνισμού; Οι επιφυλάξεις των δασκάλων
Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Υπαίθρου Ν. Θεσσαλονίκης για πλατφόρμας γονέων: Κίνδυνοι για προσωπικά δεδομένα και παιδαγωγική