Το αλαλούμ των οδηγιών του υπουργείου Παιδείας….
Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ ) καλεί το Υπουργείο να εγκαταλείψει τους επικοινωνιακούς χειρισμούς και να ικανοποιήσει άμεσα χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις τις ανάγκες όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε φορητές συσκευές και σύνδεση στο διαδίκτυο.

Ο «βομβαρδισμός» των σχολείων τις τελευταίες ημέρες από το Υπουργείο με απανωτές ασαφείς και ασυνάρτητες οδηγίες σχετικά με την καταγραφή ηλεκτρονικού εξοπλισμού, πέρα από τη σύγχυση που έχει προκαλέσει σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, καταδεικνύει ουσιαστικά δύο πράγματα:

  • Την αδυναμία της ηγεσίας του Υπουργείου να σταθεί στο ύψος των κρίσιμων  περιστάσεων και να ανταποκριθεί στη συλλογική προσπάθεια της εκπαιδευτικής κοινότητας που κατόρθωσε χωρίς υποστήριξη σε μέσα, υποδομές και επιμόρφωση να διατηρήσει ζωντανή την εκπαιδευτική λειτουργία.
  • Την προτεραιότητα του Υπουργείου όχι στην αντιμετώπιση των έκτακτων και πιεστικών αναγκών αλλά στην επικοινωνιακή προβολή των «πρωτοβουλιών» του.

Με πρώτη οδηγία δίνεται εντολή στους Διευθυντές των σχολείων να διερευνήσουν –μέσα σε ελάχιστες ώρες(!) και χωρίς καθορισμό κριτήριων- τις ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών.

 Με επόμενη διευκρίνιση  «διευκρινίζεται» ότι  η καταγραφή δεν αφορά σε φυσικά πρόσωπα αλλά σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας.

Με τρίτη οδηγία το Υπουργείο «ξεκαθαρίζει» ότι οι παραπάνω οδηγίες δεν αφορούν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ότι η αναλογία συσκευών θα είναι μία ανά 50 μαθητές.

Σε άλλο σημείο γίνεται «σαφές» ότι τα παραπάνω σχετίζονται όχι με την έκτακτη ικανοποίηση των αναγκών αλλά  «με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης  βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων».

Αυτό  το αλαλούμ των οδηγιών σε συνθήκες «κανονικότητας» θα μπορούσε ακόμη και να μην σχολιαστεί  αφού  τέτοιου είδους  χειρισμοί είναι συνηθισμένο φαινόμενο για το Υπουργείο.

Στις σημερινές όμως κρίσιμες για τους μαθητές αλλά και για τη γενικότερη λειτουργία των σχολείων περιστάσεις, η άγνοια και το επικοινωνιακό άγχος της ηγεσίας του Υπουργείου δημιουργούν έντονη ανησυχία για την «επόμενη ημέρα».

Είναι η ώρα που επιτέλους το Υπουργείο πρέπει να τιμήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που καθημερινά πασχίζουν για τη διατήρηση της διδακτικής - παιδαγωγικής σχέσης με τους μαθητές τους,   με ένα σοβαρό σχεδιασμό για την επιμόρφωση, τις δομές και τα μέσα.

Καλούμε το Υπουργείο να εγκαταλείψει τους επικοινωνιακούς χειρισμούς και να ικανοποιήσει άμεσα χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις τις ανάγκες όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε φορητές συσκευές και σύνδεση στο διαδίκτυο.

 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

 

σχετικά άρθρα

Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
«Στην Α δημοτικού και στο νηπιαγωγείο υπήρχε η μείωση στα 22 παιδιά για έναν χρόνο. Άρα ουσιαστικά ομογενοποιείται αυτό το οποίο υπήρχε σε όλες τις...
Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
Κινητοποίηση για τον Τζ. Φλόιντ στην Αθήνα - Επεισόδια στην αμερικάνικη πρεσβεία (Βίντεο)
Κινητοποίηση για τον Τζ. Φλόιντ στην Αθήνα - Επεισόδια στην αμερικάνικη πρεσβεία (Βίντεο)
Σε εξέλιξη πορεία για τη δολοφονία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ, στο κέντρο της Αθήνας
Κινητοποίηση για τον Τζ. Φλόιντ στην Αθήνα - Επεισόδια στην αμερικάνικη πρεσβεία (Βίντεο)
Σ. Νικολάου: Ο Β. Δημάκης έλεγε ψέματα και ξεσήκωνε τους κρατούμενους
Σ. Νικολάου: Ο Β. Δημάκης έλεγε ψέματα και ξεσήκωνε τους κρατούμενους
Η γ.γ Αντεγκληματικής Πολιτικής υποστηρίζει ότι ο κρατούμενος φοιτητής έλεγε ψέματα, καθώς και ότι θα μπορούσε να παρακολουθήσει τα μαθήματά του από...
Σ. Νικολάου: Ο Β. Δημάκης έλεγε ψέματα και ξεσήκωνε τους κρατούμενους