Οδηγίες και υλικό για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας απέστειλε αναλυτικές οδηγίες προς όλες τις σχολικές μονάδες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδος συναισθανόμενοι από την πρώτη στιγμή τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που διαμορφώνονται μετά την αναστολή λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων και ανταποκρινόμενοι με υψηλό αίσθημα ευθύνης στην αποστολή τους τόσο απέναντι στους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους όσο και στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την επιτυχή εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας υποστηρίζει όλους τους εκπαιδευτικούς στο δύσκολο και πρωτόγνωρο έργο που καλούνται να φέρουν εις πέρας. Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου βρίσκονται καθημερινά σε άμεση επαφή και επικοινωνία με όλους τους εκπαιδευτικούς και τους επιμορφώνουν συστηματικά στην παιδαγωγική αξιοποίηση των προτεινόμενων ψηφιακών εργαλείων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Στο συλλογικό έργο που επιτελείται από όλους τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, κοινό μας όραμα αποτελεί η υλοποίηση του στόχου τόσο της διατήρησης της επαφής όλων των μαθητών και όλων των μαθητριών με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους όσο και η συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τη μαθησιακή διαδικασία χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Στο πλαίσιο αυτό, το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας απέστειλε αναλυτικές οδηγίες προς όλες τις σχολικές μονάδες για την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των προτεινόμενων ψηφιακών μέσων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Ο Οργανωτικός Συντονιστής

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας

Δρ. Χρίστος Β. Μαρκαντώνης


Δείτε εδώ αναλυτικά τις οδηγίες


Αξιότιμοι/ες συνάδελφοι/ισες

Σύμφωνα με τις τελευταίες εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων καλούμαστε ως εκπαιδευτικοί λειτουργοί να οργανώσουμε την καθημερνή εκπαιδευτική διαδικασία με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που μέχρι τώρα γνωρίζαμε. Στη δύσκολη συγκυρία την οποία διαβιώνουμε και εμείς και οι μαθητές/τριές μας οφείλουμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα εργαλεία που μας παρέχονται και διαθέτουμε προκειμένου κανένας μαθητής/τρια να
μην αποκλειστεί από την επαφή του με το σχολείο και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Στα πλαίσια αυτά και με γνώμονα πάνω από όλα το συμφέρον των μαθητών/τριών μας/σας, το ΥΠΑΙΘ προτείνει την εξ αποστάσεως διδασκαλία με Σύγχρονο αλλά και Ασύγχρονο τρόπο. Κατά την ασύγχρονη και σύγχρονη επικοινωνία με τους/τις μαθητές/τριες σας λάβετε υπόψη σας τα ακόλουθα:

Η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν υποκαθιστά την καθημερινή διδακτική πράξη-διδασκαλία στην τάξη. Ως εκ τούτου δεν προχωράμε στην ύλη και δεν παραδίδουμε καθημερινό μάθημα. Οι δραστηριότητες δεν είναι ασκήσεις που απαιτούν άμεση ανατροφοδότηση αφού αυτό δενείναι εφικτό ούτε για εσάς αλλά ούτε και για το σύνολο των μαθητών σας.

Στο υλικό μας δεν περιλαμβάνονται οι καθημερινές εργασίες με την μορφή «φωτοτυπίας», αφού αυτό δημιουργεί επιπλέον άγχος σε γονείς και μαθητές. Σε αυτή την πρώτη φάση εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θεωρούμε ότι δεν θα πρέπει να είμαστε πιεστικοί σε ότι αφορά την εκπλήρωση των υποχρεώσεων των μαθητών
μας, αφού για να γίνει αυτό εμπλέκονται και οι γονείς τους στις περισσότερες περιπτώσεις και αυτό δημιουργεί επιπλέον υποχρεώσεις σε αυτούς που στην παρούσα φάση δεν μπορούν να ανταποκριθούν έγκαιρα. Ας μην ξεχνάμε ότι τελικός στόχος είναι η αποφόρτιση της τεταμένης και δυσάρεστης κατάστασης που όλοι βιώνουμε.

Επιλέγουμε δραστηριότητες που εξασφαλίζουν την συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών, ενισχύουν την αυτοεκτίμησή τους και την αυτοπεποίθησή τους, τους/τις δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα και τους/τις αποφορτίζουν, με τρόπο δημιουργικό και ταυτόχρονα ψυχαγωγικό. Στοχεύουμε στην ενδυνάμωση της ψυχολογίας τους και στη θετική ενίσχυσή τους.

01.png

 

02.png

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
sklirinsi
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε ότι οι ασθενείς με αυτά τα αυτοαντισώματα είχαν αυξημένα επίπεδα νευροϊνιδίων χαμηλού μοριακού βάρους (Nfl), πρωτεϊνικά...
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα