Thumbnail
Διαμαρτυρία για τη στάση των κατά τόπους Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, αναφορικά με το κλείσιμο των σχολείων και τα προληπτικά μέτρα κατά του κορονοϊού

Με έγγραφό τους οι κατά τόπους Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, παρά την αναστολή λειτουργίας των σχολείων για 14 ημέρες, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του κορωνοϊού, ορίζουν ότι τα όργανα διοίκησης, διευθυντές/τριες, υποδιευθυντές/τριες και οι διοικητικοί υπάλληλοι που τυχόν υπηρετούν σε αυτές θα πρέπει να παρευρίσκονται κανονικά στο χώρο εργασίας τους.

Να κάνουν τι άραγε, αναρωτιόμαστε;

Μήπως δεν γνωρίζουν οι ΠΔΕ ότι την ηλεκτρονική επικοινωνία των σχολικών μονάδων οι διευθυντές/ των σχολείων την εκτελούν και από το σπίτι τους και μάλιστα σε όλη τη διάρκειά της ημέρας;

Μήπως δεν γνωρίζουν οι ΠΔΕ ότι σε πολλές περιπτώσεις οι διευθυντές των σχολείων, όπως και μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών είναι μεγάλης ηλικίας και -εξαιτίας αυτής της «ιδιαιτερότητας»- με προβλήματα υγείας;

Δεν γνωρίζουν οι ΠΔΕ ότι έχει δημιουργηθεί μια ψυχολογία ανησυχίας λόγω του κορωνοϊού η οποία οδήγησε και στην Κοινή Υπουργική Απόφαση στην οποία προβλέπεται η προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας;

Δεν θα μπορούσε να βγει ανακοίνωση που να καθοδηγεί όποιον ήθελε κάποιο έγγραφο από ένα σχολείο να απευθύνεται στην Διεύθυνση εκπαίδευσης η οποία με τη σειρά της να ειδοποιεί τα όργανα διοίκησης των σχολείων για την εξυπηρέτησή του;

Σε αυτά προσθέστε ότι οι γονείς δεν επιτρέπεται να πηγαίνουν σχολείο (το ξεκαθάρισαν όταν τις προηγούμενες ημέρες είπαν ότι η ενημέρωση για τους βαθμούς στο Δημοτικό σχολείο θα γίνεται τηλεφωνικά και σε κλειστό φάκελο στην τσάντα των παιδιών).

Αν προσθέσουμε σε αυτά ότι το ίδιο το ΦΕΚ στην παράγραφο 2 απαγορεύει να λειτουργήσουν όλοι οι χώροι του σχολείου, συμπεραίνουμε ότι οι διευθυντές/ντριες θα πηγαίνουν στα σχολεία, θα κάθονται σε αερόστατο και θα φτιάχνουν σαϊτες...

Σαν αιρετοί της ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας διαμαρτυρόμαστε γι αυτή την απόφαση της ΠΔΕ Αττικής και ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας και τον ΠΔΕ Αττικής να πάρουν πίσω αυτή την απόφασή τους.

Χρήστος Κάτσικας, τακτικός, [Εσπερινό Γυμνάσιο Μοσχάτου, ΠΕ02] και Μάκης Μαυρέλης, αναπληρωματικός, [4ο ΓΕΛ Καλλιθέας, ΠΕ03], Αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ, εκπρόσωποι των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_blue.jpg
Κοινωνικός αυτοματισμός στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς υπό το πρόσχημα της «συμπερίληψης»
Όταν δοκιμάζονται οι αντοχές εκπαιδευτικών και μαθητών στο όνομα της «αποασυλοποίησης»
Κοινωνικός αυτοματισμός στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς υπό το πρόσχημα της «συμπερίληψης»
απθ
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
Την Ελληνική Κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο Υφυπουργός Παιδείας, Νίκος Παπαϊωάννου, ο οποίος, ως πρώην Πρύτανης του Αριστοτελείου, είχε διαδραματίσει...
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
aithousa_taksi
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
Κινητοποιήσεις στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας ενάντια στην υποστελέχωση των σχολείων
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»
«Aδιανόητο» το φαινόμενο μαθητών που, ενώ έχουν επιλέξει τη Γαλλική γλώσσα, αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη - Η επιστολή των καθηγητών Γαλλικής...
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»