Παιδί: Δυσκολία συγκέντρωσης στην εκμάθηση από το σπίτι
Τα παιδιά δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν στην εκμάθηση στο σπίτι

Τα παιδιά δεν μπορούν να συγκεντρωθούν στην εκμάθηση στο σπίτι μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων στην Κίνα, σύμφωνα με έρευνα.

Έρευνα του Πανεπιστημίου Εκπαίδευσης έδειξε ότι πολλά παιδιά περνούν μία έως τέσσερις ώρες σε ηλεκτρονικές συσκευές, δεν αναπτύσσουν ενδιαφέροντα και διαταράσσονται εύκολα από άλλα μέλη της οικογένειας.

Αυτά προέκυψαν αφού το υπουργείο Παιδείας στην Κίνα ανακοίνωσε την παρατεταμένη αναστολή των σχολικών συγκροτημάτων, δηλαδή των νηπιαγωγείων, των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέχρι τις 20 Απριλίου εξαιτίας του κορονοϊού Covid-19.

Το παιδαγωγικό τμήμα του πανεπιστημίου διεξήγαγε συνεντεύξεις με 6.702 γονείς παιδιών νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ 19 και 22 Φεβρουαρίου.

Πάνω από το 80% των γονέων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και σχεδόν το 70% των γονέων των παιδικών σταθμών δήλωσαν ότι τα παιδιά τους αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εκμάθηση στο σπίτι. Επίσης ανησυχούσαν ότι θα πέσει η επίδοση των παιδιών στα μαθήματά τους.

Μεταξύ αυτών των γονέων, πάνω από το 70% δήλωσαν ότι τα παιδιά δεν μπορούν να συγκεντρωθούν ή παρουσιάζουν έλλειψη ενδιαφέροντος εκμάθησης και ότι δεν υπάρχουν επαρκείς πόροι ή υποστήριξη.

Περισσότερο από το 70% των γονέων μαθητών των νηπιαγωγείων και το 80% των γονέων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση επισήμαναν ότι τα σχολεία παρέχουν ηλεκτρονικές δραστηριότητες μάθησης κατά τη διάρκεια της αναστολής.

Ωστόσο, το 35% των γονέων στα νηπιαγωγεία και σχεδόν οι μισοί γονείς στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ήταν δυσαρεστημένοι με τον συγκεκριμένο τρόπο εκμάθησης, κάνοντας καταγγελίες για έλλειψη υποστήριξης και επικοινωνίας μεταξύ γονέων και σχολείων.

Επιπλέον, οι μαθητές κατάντησαν να περνούν πολύ περισσότερο χρόνο με ηλεκτρονικές συσκευές. Σχεδόν το 80% των γονέων σε παιδικούς σταθμούς δήλωσαν ότι τα παιδιά τους περνούν πάνω από μία ώρα την ημέρα σε αυτές.

Παρόλο που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει ότι παιδιά ηλικίας από δύο έως τεσσάρων ετών δεν πρέπει να κάθονται μπροστά από μια οθόνη περισσότερο από μία ώρα, κάθε μέρα. Και το 40% των γονέων στα δημοτικά σχολεία δήλωσε ότι τα παιδιά περνούν πάνω από τέσσερις ώρες καθημερινά μπροστά στις οθόνες.

Οι μαθητές των νηπιαγωγείων δεν μπορούν να ολοκληρώσουν μόνοι τους τα μαθήματα, έτσι χρειάζονται γονική βοήθεια. Χωρίς υποστήριξη, οι γονείς με περιορισμένη εκπαίδευση θα αισθάνονται φυσικά πιεσμένοι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Kakokaiρια
Χαλάει ο καιρός - Βροχές και πτώση θερμοκρασίας από το Σαββατοκύριακο
Βαρομετρικό χαμηλό από τη Σύρτη φέρνει αλλαγή σκηνικού – Ανοιχτό το ενδεχόμενο διαδοχικών κακοκαιριών έως τις αρχές του νέου έτους
Χαλάει ο καιρός - Βροχές και πτώση θερμοκρασίας από το Σαββατοκύριακο
Κάμπινγκ στη Φοινικούντα
Παραδόθηκε 30χρονος στην Καλαμάτα για το διπλό φονικό στη Φοινικούντα
Η υπόθεση της Φοινικούντας εξακολουθεί να προκαλεί έντονο ενδιαφέρον, τόσο λόγω της αγριότητας του εγκλήματος όσο και λόγω των σύνθετων σχέσεων...
Παραδόθηκε 30χρονος στην Καλαμάτα για το διπλό φονικό στη Φοινικούντα
aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Τι φοβούνται και τι διεκδικούν οι φοιτητές: Το μέλλον μέσα από τα μάτια τους
Κλιματική κρίση, διεθνής αστάθεια και οικονομική αβεβαιότητα στην κορυφή των προβληματισμών – Τι ζητούν από το πανεπιστήμιο
Τι φοβούνται και τι διεκδικούν οι φοιτητές: Το μέλλον μέσα από τα μάτια τους