Παιδί: Δυσκολία συγκέντρωσης στην εκμάθηση από το σπίτι
Τα παιδιά δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν στην εκμάθηση στο σπίτι

Τα παιδιά δεν μπορούν να συγκεντρωθούν στην εκμάθηση στο σπίτι μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων στην Κίνα, σύμφωνα με έρευνα.

Έρευνα του Πανεπιστημίου Εκπαίδευσης έδειξε ότι πολλά παιδιά περνούν μία έως τέσσερις ώρες σε ηλεκτρονικές συσκευές, δεν αναπτύσσουν ενδιαφέροντα και διαταράσσονται εύκολα από άλλα μέλη της οικογένειας.

Αυτά προέκυψαν αφού το υπουργείο Παιδείας στην Κίνα ανακοίνωσε την παρατεταμένη αναστολή των σχολικών συγκροτημάτων, δηλαδή των νηπιαγωγείων, των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέχρι τις 20 Απριλίου εξαιτίας του κορονοϊού Covid-19.

Το παιδαγωγικό τμήμα του πανεπιστημίου διεξήγαγε συνεντεύξεις με 6.702 γονείς παιδιών νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ 19 και 22 Φεβρουαρίου.

Πάνω από το 80% των γονέων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και σχεδόν το 70% των γονέων των παιδικών σταθμών δήλωσαν ότι τα παιδιά τους αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εκμάθηση στο σπίτι. Επίσης ανησυχούσαν ότι θα πέσει η επίδοση των παιδιών στα μαθήματά τους.

Μεταξύ αυτών των γονέων, πάνω από το 70% δήλωσαν ότι τα παιδιά δεν μπορούν να συγκεντρωθούν ή παρουσιάζουν έλλειψη ενδιαφέροντος εκμάθησης και ότι δεν υπάρχουν επαρκείς πόροι ή υποστήριξη.

Περισσότερο από το 70% των γονέων μαθητών των νηπιαγωγείων και το 80% των γονέων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση επισήμαναν ότι τα σχολεία παρέχουν ηλεκτρονικές δραστηριότητες μάθησης κατά τη διάρκεια της αναστολής.

Ωστόσο, το 35% των γονέων στα νηπιαγωγεία και σχεδόν οι μισοί γονείς στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ήταν δυσαρεστημένοι με τον συγκεκριμένο τρόπο εκμάθησης, κάνοντας καταγγελίες για έλλειψη υποστήριξης και επικοινωνίας μεταξύ γονέων και σχολείων.

Επιπλέον, οι μαθητές κατάντησαν να περνούν πολύ περισσότερο χρόνο με ηλεκτρονικές συσκευές. Σχεδόν το 80% των γονέων σε παιδικούς σταθμούς δήλωσαν ότι τα παιδιά τους περνούν πάνω από μία ώρα την ημέρα σε αυτές.

Παρόλο που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει ότι παιδιά ηλικίας από δύο έως τεσσάρων ετών δεν πρέπει να κάθονται μπροστά από μια οθόνη περισσότερο από μία ώρα, κάθε μέρα. Και το 40% των γονέων στα δημοτικά σχολεία δήλωσε ότι τα παιδιά περνούν πάνω από τέσσερις ώρες καθημερινά μπροστά στις οθόνες.

Οι μαθητές των νηπιαγωγείων δεν μπορούν να ολοκληρώσουν μόνοι τους τα μαθήματα, έτσι χρειάζονται γονική βοήθεια. Χωρίς υποστήριξη, οι γονείς με περιορισμένη εκπαίδευση θα αισθάνονται φυσικά πιεσμένοι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλιοθήκη, βιβλία, ράφι, μελέτη, ανάγνωση
Σχολικές βιβλιοθήκες Δημοτικών Σχολείων: Εγκύκλιος για τη διεύρυνση του δικτύου
Δυνατότητα εγγραφής στο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν τα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία που διαθέτουν αυτόνομο χώρο για τη...
Σχολικές βιβλιοθήκες Δημοτικών Σχολείων: Εγκύκλιος για τη διεύρυνση του δικτύου
παντειο απδπχ
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Μνημόνιο συνεργασίας με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων για διαρκή επιμόρφωση
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων (ΑΠΔ) και το Πάντειο Πανεπιστήμιο συμφώνησαν να συνεργαστούν ενεργά προς όφελος της ενημέρωσης και της διαρκούς...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Μνημόνιο συνεργασίας με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων για διαρκή επιμόρφωση