Σχολεία Κλεάνθους
Ικανοποίηση γονέων και εκπαιδευτικών για την επαναπροκήρυξη νέας μελέτης

Ικανοποιημένοι από την απόφαση του δήμου Θεσσαλονίκης να αποσύρει τον διαγωνισμό για την ενεργειακή αναβάθμιση του σχολικού συγκροτήματος της Κλεάνθους και να επαναπροκηρύξει το έργο με νέους όρους, εμφανίστηκαν γονείς, μαθητές και καθηγητές των πέντε σχολείων που στεγάζονται στο κτίριο (2ο και 4ο Γυμνάσια Τούμπας, 20ο ΓΕΛ, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο και 2ο Πειραματικό ΓΕΛ).

Εκπρόσωποι των γονιών και της εκπαιδευτικής κοινότητας συμμετείχαν στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης με τη συμμετοχή των αντιδημάρχων Τεχνικών Έργων, Εφραίμ Κυριζίδη και Παιδείας, Δήμητρας Ακριτίδου, την ώρα που στον αύλειο χώρο ήταν σε εξέλιξη παράσταση διαμαρτυρίας με πανό και συνθήματα.

Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του κεντρικού δήμου να ακυρώσει τον διαγωνισμό και να τροποποιήσει τη μελέτη, ώστε να εξεταστεί το ενδεχόμενο υλοποίησης του έργου με παράλληλη λειτουργία των σχολικών μονάδων, δίχως να χρειαστεί η διασπορά των μαθητών σε γειτονικά σχολεία.

 «Όλες αυτές οι παλινωδίες και η μη εύρεση οριστικής και αταλάντευτης λύσης από την πλευρά της Δευτεροβάθμιας μας οδήγησαν μέσα στα χρονικά πλαίσια που έχουμε, για να μην απενταχθεί το έργο από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, στη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας», είπε -μετά τη σύσκεψη- ο αντιδήμαρχος κ. Κυριζίδης.

Πρόσθεσε, δε, ότι θα διερευνηθεί η δυνατότητα να μην γίνουν μετακινήσεις των μαθητών ή εφόσον δεν είναι αυτό δυνατό, να μετακινηθούν λιγότερα σχολεία, συμπληρώνοντας πως η νέα πρόταση του δήμου για την υλοποίηση του έργου θα συζητηθεί με όλους τους ενδιαφερόμενους σε νέα συνάντηση, σε περίπου ένα μήνα.

Η αντιδήμαρχος κ. Ακριτίδου υποστήριξε πως γνώμονας για την απόφαση ακύρωσης του διαγωνισμού και επαναπροκήρυξης νέας μελέτης ήταν τα παιδιά και η καλύτερη παιδαγωγική τους αντιμετώπιση. «Η επόμενη πρόταση που θα έρθει θα είναι πολύ καλύτερη και εντελώς βελτιωμένη», σημείωσε.

«Στόχος είναι να γίνουν οι εργασίες, ενώ θα λειτουργούν όλα τα σχολεία. Μας ενδιαφέρει να μην μετακινηθούν οι μονάδες, εκτός αν υπάρχει μεγάλη ανάγκη, καθώς και η ασφάλεια των μαθητών. Το έργο θα γίνει, ο δήμος έκανε πίσω», είπε ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Κόπτσης.

Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος του 2ου Γυμνασίου Τούμπας Αναστασία Λάτσα υπογράμμισε πως «έχει γίνει ένα βήμα, βλέπουμε φως στο τούνελ» και συμπλήρωσε πως «περιμένουμε τον επόμενο μήνα τα καινούργια δεδομένα».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»