Αναγνώριση κολεγίων: "Κορυφαία πολιτική πράξη υπονόμευσης των πανεπιστημιακών πτυχίων"
Το κεντρικό άρθρο του ενημερωτικού δελτίου του περιοδικού "Νέα Παιδεία" Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2020 αναφέρεται στο ζήτημα των κολεγίων, οι απόφοιτοι των οποίων αποκτούν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό δυναμικό.

Η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για ανεξέλεγκτη ένταξη και των αποφοίτων κολεγίων στο μελλοντικό εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας δεν αποτελεί μόνο ισχυρή απόδειξη εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων. Ούτε απαιτεί τεκμήρια για την οφθαλμοφανή υστέρηση της ποιότητας σπουδών των "πτυχιούχων" ανάλογων χώρων, που εποφθαλμιούν την ένταξη στον δημόσιο τομέα τον οποίο μετά βδελυγμίας αποστρέφονται οι ιδρυτές τέτοιου τύπου ιδρυμάτων!

Η ρύθμιση αυτή ερμηνεύεται αρχικά ως η κορυφή του παγόβουνου σε μια μακροχρόνια σειρά ύπουλων νομοθετικών και άλλων "ρυθμίσεων", που είχαν ως στόχο την υποβάθμιση των πανεπιστημιακών πτυχίων αλλά και την αλλοίωση της ταυτότητας του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού μέσα από την "παράπλευρη νομιμοποίηση" πτυχίων και άλλων τίτλων σπουδών, που τόσο η απόκτησή τους όσο και η εν τη πράξει αξιολόγησή τους αποδείκνυε και αποδεικνύει την ανυπαρξία ποιοτικών και αξιοκρατικών κριτηρίων στην απονομή τους, άρα την ακαταλληλότητα των κατόχων τους για το έργο του εκπαιδευτικού!

Ο κύριος στόχος, λοιπόν, της πρόσφατης ρύθμισης είναι πιο φιλόδοξος και πιο ιδιοτελής! Από τη μια πλευρά, η σταδιακή πλήρης αποδόμηση χωρίς την ανάγκη αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος, και από την άλλη, η τελική άλωση του χώρου της δημόσιας εκπαίδευσης με τη διοχέτευση και ένταξη ενός εκπαιδευτικού δυναμικού με εμφανή επιστημονική και παιδαγωγική ανεπάρκεια αλλά με επαρκή διάθεση υποταγής σε ποικίλες εντολές και επιθυμίες των "ευεργετών" του!

Ας το δηλώσουμε, λοιπόν, με παρρησία ενάντια σε όσους όψιμα και υποκριτικά διαμαρτύρονται.

Πολύ σύντομα θα αποδειχθεί ότι η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για ανεξέλεγκτη ένταξη και των αποφοίτων κολεγίων στο μελλοντικό εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας αποτελεί μεταπολιτευτικά την κορυφαία πολιτική πράξη υπονόμευσης τόσο των πανεπιστημιακών πτυχίων όσο και της ίδιας της επιστημονικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών.

Και το έργο αυτό έχει, βέβαια, φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς-θύτες, αλλά προπαντός θα έχει πολλά θύματα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Το παζλ των βάσεων: Ποιες σχολές «εκτοξεύτηκαν» και ποιες βούτηξαν
Σε 232 τμήματα καταγράφεται ανοδική τάση, ενώ 200 βλέπουν τις βάσεις τους να υποχωρούν, διαμορφώνοντας ένα εκρηκτικό τοπίο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Το παζλ των βάσεων: Ποιες σχολές «εκτοξεύτηκαν» και ποιες βούτηξαν
ΑΤΜ
Συντάξεις Ιανουαρίου και επιδόματα: Ανατροπή με τις πληρωμές λόγω εορτών
Οι καταβολές των συντάξεων μεταφέρονται έως και 10 ημέρες νωρίτερα, ενώ και τα επιδόματα του ΟΠΕΚΑ θα δοθούν νωρίτερα ενόψει Χριστουγέννων
Συντάξεις Ιανουαρίου και επιδόματα: Ανατροπή με τις πληρωμές λόγω εορτών
foto_education_pencils_2.jpg
Εκπαιδευτικοί: Οι μαθητές της ψηφιακής εποχής χάνουν τη συγκέντρωση και τη φαντασία τους
Σχολεία - Εκπαιδευτικοί: Μειώνεται δραματικά η ικανότητα συγκέντρωσης των παιδιών
Εκπαιδευτικοί: Οι μαθητές της ψηφιακής εποχής χάνουν τη συγκέντρωση και τη φαντασία τους