Ειδικό μάθημα για τη διαπαιδαγώγηση και μάθημα επιχειρηματικότητας στα σχολεία
Τη διδασκαλία ειδικού μαθήματος για τη διαπαιδαγώγηση και τον σεβασμό στους άλλους, καθώς και την εισαγωγή μαθήματος επιχειρηματικότητας στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων ανακοίνωσε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη

Μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινοί Τύποι» του ΑΝΤ1 για το απίστευτο περιστατικό σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, όπου μαθητές ανάγκασαν μαθήτρια να γλείψει τουαλέτα, η Σ. Ζαχαράκη επισήμανε ότι είναι σημαντικό να διερευνηθεί η υπόθεση, ενώ έκανε λόγο για ένα μεμονωμένο περιστατικό. Επιπλέον, προανήγγειλε τη διδασκαλία ειδικού μαθήματος για τη διαπαιδαγώγηση και τον σεβασμό στους άλλους στα σχολεία.

Ακόμη, υπογράμμισε την ανάγκη να υπάρχει ψυχολόγος σε κάθε σχολείο και δήλωσε χαρακτηριστικά «είμαστε πάνω από κάθε σχολική μονάδα».

Mάθημα επιχειρηματικότητας στο ωρολόγιο πρόγραμμα

Για την ανάγκη της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας μίλησε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη κατά τη διάρκεια του ΙΙ Ευρωπαϊκού Φόρουμ Ανάπτυξης, που διοργανώνουν η Περιφέρεια Θεσσαλίας με την εφημερίδα «Ελευθερία» της Λάρισας.

Η κ. Ζαχαράκη ξεκινώντας με τη διαπίστωση ότι υπάρχει έλλειψη της διασύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, μίλησε για τις πρωτοβουλίες και τις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας να εισαχθούν στην εκπαίδευση όλα εκείνα τα μαθήματα που θα επιτρέψουν στους αποφοίτους να προσαρμοστούν στις αλλαγές που συμβαίνουν καθημερινά στο διεθνές και ευρωπαϊκό περιβάλλον.

Μεταξύ άλλων η υφυπουργός είπε για το θέμα, ότι υπάρχει δέσμευση του υπουργείου να εισαχθεί το μάθημα της επιχειρηματικότητας στο ωρολόγιο πρόγραμμα στα σχολεία, να αυξηθεί η επαφή των μαθητών με το ψηφιακό περιβάλλον, αλλά και άλλων μαθημάτων που θα εμπλουτίσουν το πρόγραμμα του δημόσιου σχολείου.

«Ψηφιακές δεξιότητες λοιπόν. Θα δοθεί συνεπώς πιο θεσμοθετημένα και η δυνατότητα να ασχοληθούν τα παιδιά με το κομμάτι της λήψης των ψηφιακών δεξιοτήτων, με την ενίσχυση του μαθήματος της πληροφορικής, της τεχνολογίας και άλλων μαθημάτων» σημείωσε.

Επίσης, η υφυπουργός αναφέρθηκε στην ανάγκη να εισαχθούν νέες θεματικές ενότητες στην εκπαίδευση με στόχο να αναπτυχθούν οι ήπιες δεξιότητες των παιδιών, ενώ μίλησε για τις αλλαγές στα προγράμματα σπουδών, την επικαιροποίηση των βιβλίων καθώς και την εισαγωγή του μαθήματος του επαγγελματικού προσανατολισμού. «Πρέπει να τραβήξουμε μια γραμμή με το παρελθόν, κρατώντας όσα καλά έγιναν αλλά και παράλληλα προσπαθώντας να θεραπεύσουμε οτιδήποτε δεν λειτουργούσε» είπε μεταξύ άλλων η κ. Ζαχαράκη.

σχετικά άρθρα

Θ. Καμπαγιάννης: Εν ενεργεία ιατροδικαστής αποτέλεσε πηγή κιτρινισμού
Θ. Καμπαγιάννης: Εν ενεργεία ιατροδικαστής αποτέλεσε πηγή κιτρινισμού
Να περιφρουρήσει την Ιατροδικαστική Υπηρεσία και το κύρος της Δικαιοσύνης, προβαίνοντας σε όλες τις κατά νόμο απαιτούμενες ενέργειες, ζητά από τον...
Θ. Καμπαγιάννης: Εν ενεργεία ιατροδικαστής αποτέλεσε πηγή κιτρινισμού
Νεκρό βρέφος: Προκαταρκτική έρευνα για πειθαρχικό παράπτωμα του ιατροδικαστή
Νεκρό βρέφος: Προκαταρκτική έρευνα για πειθαρχικό παράπτωμα του ιατροδικαστή
Ύστερα από την θύελλα αντιδράσεων της επιστημονικής κοινότητας κι όχι μόνο, για τα τραγικά λάθη του ιατροδικαστή
Νεκρό βρέφος: Προκαταρκτική έρευνα για πειθαρχικό παράπτωμα του ιατροδικαστή
ΟΛΜΕ: Ζητά παράταση στην κατάθεση δικαιολογητικών για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών -Δεν προλαβαίνουν οι ΔΙΔΕ της Αττικής
ΟΛΜΕ: Ζητά παράταση στην κατάθεση δικαιολογητικών για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών -Δεν προλαβαίνουν οι ΔΙΔΕ της Αττικής
Με επιστολή της προς στο υπουργείο Παιδείας η ΟΛΜΕ ζητά ουσιαστικά παράταση της διαδικασίας κατάθεσης των δικαιολογητικών, λόγω των προβλημάτων στις...
ΟΛΜΕ: Ζητά παράταση στην κατάθεση δικαιολογητικών για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών -Δεν προλαβαίνουν οι ΔΙΔΕ της Αττικής
ΟΑΕΔ: Αιτήσεις στο πρόγραμμα «Νεανικής Επιχειρηματικότητας Ανέργων»
ΟΑΕΔ: Αιτήσεις στο πρόγραμμα «Νεανικής Επιχειρηματικότητας Ανέργων»
Την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020, λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το νέο «πιλοτικό πρόγραμμα υποστήριξης επιχειρηματικών σχεδίων άνεργων...
ΟΑΕΔ: Αιτήσεις στο πρόγραμμα «Νεανικής Επιχειρηματικότητας Ανέργων»