pliroforiki-diadiktio
Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Νομού Λάρισας

Αγαπητές & Αγαπητοί συνάδελφοι,

Το ΔΣ του συλλόγου είχε συνάντηση με τον Διευθυντή Περιφερειακής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας την Τετάρτη 22-01-2020 για να συζητήσει μαζί του τις τρέχουσες εξελίξεις στο μάθημα της Πληροφορικής στην Π/θμια & Β/θμια Εκπ/ση και να του επιδώσει Υπόμνημα σχετικά με τις θέσεις και τις προτάσεις μας. 
Στη συνάντηση αυτή , η οποία διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, αναφέρθηκαν οι προβληματισμοί και η αγωνία όλων των συναδέλφων Πληροφορικών για τα τρέχοντα αλλά και χρονίζοντα προβλήματα του κλάδου μας όπως η απώλεια ωρών στην Β/θμια, ο άλλοτε απαρχαιωμένος και άλλοτε ανύπαρκτος εργαστηριακός εξοπλισμός (ειδικά στην Α/θμια), η ουσιαστική έλλειψη τεχνικής υποστήριξης μετα την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., η απουσία συγγράμματος για την Α/θμια, η μη ύπαρξη αναγνώρισης 3ης εργαστηριακής απασχόλησης στους Υπεύθυνους Εργαστηρίων κ.α..

Ο Διευθυντής τοποθετήθηκε αρχικά λέγοντας ότι όλα τα αιτήματα και οι θέσεις που παρουσιάσαμε είναι λογικά και δικαιολογημένα. Όσο αφορά τον εργαστηριακό εξοπλισμό μας ανέφερε ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία παράδοσης του εξοπλισμού προς τις σχολικές μονάδες από τον Διαγωνισμό προμήθειας που είχε εξαγγείλει Περιφέρεια ( ύψους 5.500.000€ ) και μάλιστα μας ανέφερε πως για την Λάρισα και την Καρδίτσα θα πραγματοποιηθεί ως τα τέλη Φεβρουαρίου 2020. Η Μαγνησία, τα Τρίκαλα και τα ΕΠΑ.Λ. θα παραλάβουν προς τα τέλη του Σχολικού έτους.

Επίσης, συμφώνησε με την πάγια θέση μας ότι μονόωρο μάθημα Πληροφορικής, ειδικά στη Β/θμια, δεν θα έπρεπε να υφίσταται καθότι έτσι υποβαθμίζεται καθώς και με τη πρότασή μας για την καθιέρωση  δίωρου μαθήματος Πληροφορικής στο Γυμνάσιο και στα μαθήματα της Α & Β Λυκείου, μετατρέποντας παράλληλα και το μάθημα της Α Λυκείου σε Γενικής Παιδείας. 

Παραδέχθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα με την υποστελέχωση των νέων δομών που αντικατέστησαν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και έλαβε σοβαρά υπόψη του τις προτάσεις μας στο θέμα αυτό (δυνατότητα απόσπασης εκπαιδευτικού από άλλο νομό κτλ.).

Τέλος, έγινε αναφορά στην θετική εξέλιξη της θέσπισης του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής (ΚΠΠ) και σε αυτό το σημείο επισημάναμε το γεγονός ότι πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τα παιδιά που παρακολούθησαν τον κύκλο μαθημάτων της χρονιάς 2018-19, αλλα δεν εξετάστηκαν για να λάβουν την εν λόγω πιστοποίηση.

Συνοψίζοντας συνάδελφοι θα μπορούσαμε να πούμε ότι η συζήτησή μας υπήρξε γόνιμη και ειλικρινής και θεωρούμε ότι τα προβλήματα που εκθέσαμε ακούστηκαν και οι θέσεις μας έγιναν  απολύτως κατανοητές . Το ΔΣ του ΣΕΠΠΔΕΛ θα παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις των προαναφερθέντων θεμάτων και θα παρεμβαίνει κατάλληλα όπου και όπως κρίνεται απαραίτητο.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Συναγερμός για τον 1ο καύσωνα: 43°C και υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών

Δόμνα Μιχαηλίδου: Επίδομα 200 ευρώ για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025
Οργανικά κενά στη Δευτεροβάθμια ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025 - Πίνακες
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025
κατασκηνώσεις υπουργείου Παιδείας
Κατασκήνωση Υπουργείου Παιδείας: Μέχρι πότε οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για διακοπές με 25 ευρώ την εβδομάδα
Πρόσκληση Συμμετοχής Εκπαιδευτικών στις Κατασκηνώσεις Ζούμπερι 2025
Κατασκήνωση Υπουργείου Παιδείας: Μέχρι πότε οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για διακοπές με 25 ευρώ την εβδομάδα
megalonei-to-sxoliko-etos.jpg
Όταν το ΙΕΠ διαγράφει την Ιντιφάντα από το σχολικό βιβλίο: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη
Όταν σταματάμε να μαθαίνουμε για τους καταπιεσμένους, αρχίζουμε να τους ξεχνάμε. Και όταν το σχολείο παύει να διδάσκει δικαιοσύνη, συμπόνια, ιστορική...
Όταν το ΙΕΠ διαγράφει την Ιντιφάντα από το σχολικό βιβλίο: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη