Το Τεχνικό Επιμελητήριο διαφωνεί με την εξίσωση πτυχίων διπλωματούχων μηχανικών και αποφοίτων κολεγίων
Τη διαφωνία του με τη νομοθετική ρύθμιση για την «αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων κολεγίων και των ξένων πανεπιστημίων εκφράζει το ΤΕΕ

Τη διαφωνία του με τη νομοθετική ρύθμιση για την «αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων κολεγίων και των ξένων πανεπιστημίων, καθώς «είναι κατάφωρα άδικη για τους διπλωματούχους μηχανικούς» εκφράζει το ΤΕΕ. Σε ανακοίνωσή της η διοικούσα επιτροπή του Επιμελητηρίου «ζητά από την κυβέρνηση να αποσύρει τις διατάξεις του άρθρου 50 του σχεδίου νόμου "Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις"», υπογραμμίζοντας ότι με το άρθρο αυτό αίρεται στην πράξη το άρθρο 16 του Συντάγματος για την υπεράσπιση της δημόσιας Παιδείας.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, «το ΤΕΕ έχει ήδη τονίσει προς όλες τις κατευθύνσεις με την ομόφωνη απόφαση της Αντιπροσωπείας του στις 5/10/2019, ότι η ρύθμιση που προωθείται από την κυβέρνηση με την οποία προβλέπεται αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων κολεγίων και των ξένων πανεπιστημίων, είναι κατάφωρα άδικη για τους διπλωματούχους μηχανικούς, επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον και ισοπεδωτική για την δημόσια παιδεία».

Το ΤΕΕ αναφέρει, ότι «ως υπεύθυνος φορέας για τη διαδικασία απονομής άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και κατ' επέκταση επαγγελματικών δικαιωμάτων, με γνώμονα την τεχνική ευθύνη και το δημόσιο συμφέρον, δεν θα επιτρέψει την απαξίωση των διπλωμάτων των ενιαίων 5ετών αδιάσπαστων προγραμμάτων σπουδών των Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών της χώρας αποδεχόμενο την αποσύνδεση της άσκησης του επαγγέλματος του Μηχανικού από τους ακαδημαϊκούς τίτλους σπουδών. Η ανάληψη δε της τεχνικής ευθύνης στο ανώτατο επίπεδο νοείται μόνο από διπλωματούχους μηχανικούς».

Καταλήγοντας στην ανακοίνωσή του, το ΤΕΕ επισημαίνει ότι «θα ασκήσει με κάθε πρόσφορο τρόπο τον θεσμικό, επιστημονικό και κοινωνικό του ρόλο ώστε η πολιτική άκριτης εμπορευματοποίησης της παιδείας και νομοθετικής εξίσωσης διαφορετικών επιπέδων επιστημονικής γνώσης να καταργηθεί στην πράξη».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχετικά άρθρα

Βίντεο - Φρίκη με επεισόδια στον Έβρο: Ουρλιαχτά από τους πρόσφυγες και βροχή τα δακρυγόνα
Βίντεο - Φρίκη με επεισόδια στον Έβρο: Ουρλιαχτά από τους πρόσφυγες και βροχή τα δακρυγόνα
Νέα επεισόδια  στο μπλόκο των αστυνομικών στις Καστανιές Έβρου έγιναν αργά το βράδυ της Παρασκευής από πρόσφυγες και μετανάστες που βρίσκονται στα...
Βίντεο - Φρίκη με επεισόδια στον Έβρο: Ουρλιαχτά από τους πρόσφυγες και βροχή τα δακρυγόνα
Εγκλωβισμένοι φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ - Ματ πετούν χημικά και κρότου λάμψης - Συγκέντρωση αλληλέγγυων έξω από το κτίριο (UPD)
Εγκλωβισμένοι φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ - Ματ πετούν χημικά και κρότου λάμψης - Συγκέντρωση αλληλέγγυων έξω από το κτίριο (UPD)
Εκτεταμένη χρήση χημικών γύρω από τη σχολή, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη μουσική εκδήλωση του φοιτητικού συλλόγου (Συνεχής Ενημέρωση)
Εγκλωβισμένοι φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ - Ματ πετούν χημικά και κρότου λάμψης - Συγκέντρωση αλληλέγγυων έξω από το κτίριο (UPD)
Μαθητής έγραψε άριστα και ζήτησε να δοθούν οι "μπόνους πόντοι" του σε συμμαθητή που έγραψε χαμηλότερα!
Μαθητής έγραψε άριστα και ζήτησε να δοθούν οι "μπόνους πόντοι" του σε συμμαθητή που έγραψε χαμηλότερα!
Την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου ξεκινάει το κορυφαίο σεμινάριο στην Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, εξ...
Μαθητής έγραψε άριστα και ζήτησε να δοθούν οι "μπόνους πόντοι" του σε συμμαθητή που έγραψε χαμηλότερα!
Στα σκαριά ειδική ενημέρωση σχετικά με τον κορονοϊό για σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές
Στα σκαριά ειδική ενημέρωση σχετικά με τον κορονοϊό για σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές
Όπως επισημαίνει το υπουργείο Παιδείας, ο ΕΟΔΥ ετοιμάζει κείμενο εξειδικευμένων ερωταπαντήσεων
Στα σκαριά ειδική ενημέρωση σχετικά με τον κορονοϊό για σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές