Σεμινάριο, εκπαιδευτικοί
Το σεμινάριο που ήταν προαιρετικό και απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Γλυφάδας και του Παλαιού Φαλήρου και ήταν μία συνδιοργάνωση του ΟΚΑΝΑ (δια του Κέντρου Πρόληψης Γλυφάδας), του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Α/θμιας& Β/θμιας.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταδικάζει την παρέμβαση της Δημοτικής Αρχής Γλυφάδας σε Πρόγραμμα επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Η δημοτική αρχή διέκοψε κύκλο σεμιναρίων που διοργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης Γλυφάδας  με θέμα «Το σχολείο που μας χωράει» με σκοπό την Ευαισθητοποίηση και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών στην πρόληψη των διακρίσεων και του αποκλεισμού.

Το σεμινάριο που ήταν προαιρετικό και απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Γλυφάδας και του Παλαιού Φαλήρου και ήταν μία συνδιοργάνωση του ΟΚΑΝΑ (δια του Κέντρου Πρόληψης Γλυφάδας), του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Α/θμιας& Β/θμιας.

Όπως ενημερωθήκαμε από τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ Νότιας  Αθήνας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γλυφάδας, καθώς και από την επιστολή της επιστημονικά υπεύθυνης του Κέντρου, το συγκεκριμένο σεμινάριο διακόπηκε, έπειτα από παρέμβαση και προφορικές πιέσεις που άσκησε η Δημοτική Αρχή του δήμου Γλυφάδας ενώ η επιστημονικά υπεύθυνη οδηγήθηκε σε παραίτηση. Όπως καταγγέλλεται οι προφορικές εντολές για τη διακοπή του σεμιναρίου ήταν αποτέλεσμα των πιέσεων και των αντιδράσεων που προέρχονται από το χώρο της τοπικής Εκκλησίας.

Θεωρούμε απαράδεκτες και λυπηρές τέτοιου είδους παρεμβάσεις από τη δημοτική αρχή, σε θέματα επιμόρφωσης για την καταπολέμηση των διακρίσεων και των ανισοτήτων στο σχολείο. Η Δημοτική Αρχή με αυτές τις κινήσεις, που γίνονται για καιροσκοπικούς λόγους, υπηρετεί αναχρονιστικές απόψεις που θυμίζουν άλλες εποχές.

Η Δημοτική Αρχή της Γλυφάδας οφείλει να δώσει εξηγήσεις για το γεγονός.  Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί το Δήμαρχο Γλυφάδας να ασχοληθεί με τα χρόνια προβλήματα των σχολείων του Δήμου του, όπως η απαράδεκτη στέγαση του 7ου Γυμνασίου Γλυφάδας σε πολυκατοικία, τα κτηριακά προβλήματα των υπόλοιπων σχολείων, οι ελλείψεις  σε βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, φύλακες κτλ) και η ουσιαστική εφαρμογή της 2χρονης προσχολικής Αγωγής σε σύγχρονες κτηριακές υποδομές.

Ας δείξει την πρέπουσα «ευαισθησία» στα θέματα της αρμοδιότητας του και ας αφήσει τις δράσεις επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στους αρμόδιους φορείς.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ της ΟΛΜΕ ζητάει να πραγματοποιηθεί  κανονικά το πρόγραμμα αρχές του 2020.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μάτια
Γιατί ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας; Τι ανακάλυψαν οι επιστήμονες
Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι το να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους βοηθάει στη λίπανση, το καθάρισμα και την ενυδάτωση των ματιών
Γιατί ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας; Τι ανακάλυψαν οι επιστήμονες
Φλωρεντία
Μαγικό ταξίδι στην Τοσκάνη της Ιταλίας: Μέρη που κόβουν την ανάσα (Video)
Η ομορφιά της Τοσκάνης στο «πιάτο» - Δείτε βίντεο υψηλής ευκρίνειας από τη Φλωρεντία, τη Σαν Τζιμινιάνιο, το Μοντεριτζιόνι και το Κολόντι
Μαγικό ταξίδι στην Τοσκάνη της Ιταλίας: Μέρη που κόβουν την ανάσα (Video)