φοιτητές
Στοιχεία για τους Έλληνες και Αμερικανούς φοιτητές που συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα σε ΗΠΑ και Ελλάδα

Η.Π.Α. και Ελλάδα σημειώνουν αξιοσημείωτη αύξηση στις εκπαιδευτικές ανταλλαγές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Open Doors 2019, που  δημοσιεύεται από το Ινστιτούτο Διεθνούς Εκπαίδευσης (ΙΙΕ), ο αριθμός των Ελλήνων φοιτητών που σπουδάζουν στις Η.Π.Α. αυξήθηκε κατά 5,3% κατά το ακαδημαϊκό έτος 2018/19, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός των Αμερικανών φοιτητών που ήρθαν στην Ελλάδα το ακαδημαϊκό έτος 2017/18, αυξήθηκε κατά 20%. 

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα, η Ελλάδα ανέβηκε τρεις θέσεις, κατακτώντας πλέον τη 14η θέση στους διεθνείς εκπαιδευτικούς προορισμούς, όπως επιλέγονται από τους Αμερικανούς φοιτητές (ήταν στη 17η θέση στην αντίστοιχη έκθεση πέρυσι), με 5.223 φοιτητές από τις Η.Π.Α. να επισκέπτονται την Ελλάδα για εκπαιδευτικά προγράμματα κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017/18, συγκριτικά με τους 4.351 του προηγούμενου έτους. 

εκπαιδευτικές ανταλλαγές ΗΠΑ Ελλάδας - γράφημα

Παράλληλα, από τους 2.523 Έλληνες φοιτητές που συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα στις Η.Π.Α. το 2018/19, συγκριτικά με τους 2.395 του προηγούμενου έτους, σχεδόν οι μισοί (1.153) παρακολούθησαν μεταπτυχιακά και διδακτορικά, 789 παρακολούθησαν προπτυχιακά, και οι υπόλοιποι άλλου είδους ακαδημαϊκά προγράμματα. 

ipa_ellada.jpg
ipa_ellada_.jpg

Πηγή: 2019 Open Doors Report (όπως δημοσιεύθηκε από το IIE, με χρηματοδότηση του Υπουργείου Εξωτερικών των Η.Π.Α.)

«Χαιρόμαστε με τη συνεχή αύξηση του αριθμού των διεθνών φοιτητών στις Η.Π.Α. και των Αμερικανών φοιτητών που σπουδάζουν στο εξωτερικό,» δήλωσε η Marie Royce, υφυπουργός Εξωτερικών για Υποθέσεις Παιδείας και Πολιτισμού, κατά την παρουσίαση του IIE Open Doors Report για τις Διεθνείς Εκπαιδευτικές Ανταλλαγές, στις 18 Νοεμβρίου 2019. «Η προώθηση της διεθνούς φοιτητικής κινητικότητας παραμένει κύρια προτεραιότητα για το Γραφείο Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων και θέλουμε να δούμε ακόμα περισσότερους φοιτητές στο μέλλον, να επιλέγουν τις ΗΠΑ για τις σπουδές τους».

Σχετικά με το Open Doors 
Το Open Doors δημοσιεύεται από το Ινστιτούτο Διεθνούς Εκπαίδευσης (ΙΙΕ), το οποίο διενεργεί ετήσιες στατιστικές αναλύσεις σχετικά με τους διεθνείς φοιτητές στις ΗΠΑ από τη δημιουργία του το 1919, πλέον σε συνεργασία με το γραφείο Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ από το 1972. Το Open Doors επίσης αναλύει τους αριθμούς των διεθνών φοιτητών που σπουδάζουν σε αμερικανικά πανεπιστήμια και των διεθνών φοιτητών που παρακολουθούν Εντατικά Προγράμματα Αγγλικών, στο πλαίσιο προετοιμασίας τους για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Περισσότερες πληροφορίες για τις αναλύσεις και τα συμπεράσματα του Open Doors 2019 είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Open Doors. 

 

Το γράφημα αποτυπώνει στοιχεία για τους Έλληνες και Αμερικανούς φοιτητές που συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα σε ΗΠΑ και Ελλάδα, αντίστοιχα / ΑΠΕ-ΜΠΕ / Δημοσιογραφική επιμέλεια: Βασ. Κοριμέντζας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

education_chalkboard_0_80.jpg
ΑΠΥΣΠΕ Αττικής: 206 παραιτήσεις στελεχών μέσα σε δύο χρόνια
Αιρετοί ΔΑΚΕ στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής: «Πρέπει να δοθεί άμεσα λύση στο φαινόμενο της εργασιακής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών που τους οδηγεί να...
ΑΠΥΣΠΕ Αττικής: 206 παραιτήσεις στελεχών μέσα σε δύο χρόνια
crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής: «Άμεση και πλήρη 100% κάλυψη κενών στη Β΄ Φάση προσλήψεων»
ΠΑΣΕΠ: Αδιανόητο να μιλάμε για «σχολεία της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης», όταν λείπει ο εκπαιδευτικός από την τάξη
Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής: «Άμεση και πλήρη 100% κάλυψη κενών στη Β΄ Φάση προσλήψεων»