Λ. Κανέλλη προς Ζαχαράκη: Μπορείτε να βρείτε λύση, αν θέλετε για το παράβολο του ΑΣΕΠ
«Μπορείτε να βρείτε λύση, αν θέλετε» είπε απευθυνόμενη στην υφυπουργό Παιδείας, προσθέτοντας πως «αν δεν θέλετε, θα νομιμοποιούμαι να πω ότι έτσι όπως προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός, με πρόσχημα την ανεξαρτησία του ΑΣΕΠ και όχι ουσιαστική αντίληψη, μπορούμε να το αφήσουμε και να συνεχίσετε την πολιτική των προηγουμένων» είπε απευθυνόμενη στη Σοφία Ζαχαράκη η βουλευτής του ΚΚΕ

«Οι μη πληρώσαντες το τρίευρω το έχουν πληρώσει όλοι με ανακοίνωσή τους. Επομένως, ακόμη και σε αυτό το σημείο ένας επαναπροσδιορισμός και μια επανεισαγωγή αυτών μέσα, μπορεί να γλυτώσει από το να χάσουμε κάποιους ανθρώπους που θα άξιζαν τον κόπο και θα αποκλειστούν γι’ αυτό το πράγμα» τόνισε από τη Βουλή η Λιάνα Κανέλλη ζητώντας να διορθωθούν οι αδικίες που διαπιστώθηκαν με την ανακοίνωση των πινάκων της Ειδικής Αγωγής (επίκαιρη ερώτηση). 

Απευθυνόμενη στην υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη που είπε ότι θα πρέπει να γίνει σεβαστή η «ανεξαρτησία του ΑΣΕΠ, ο οποίος, εν τέλει, θα κρίνει την κάθε περίπτωση ξεχωριστά», η βουλευτής του ΚΚΕ σημείωσε πως εφόσον ο ΑΣΕΠ «δέχθηκε να διορθώσει ένα λάθος στο κλικάρισμα του αριθμού, μπορεί να διορθώσει και άλλα. Αν δεν μπορείτε να το ζητήσετε εσείς, το ζητάμε εμείς. Σας το λέω πολύ απλά, διότι εφόσον το ΑΣΕΠ μπορεί να διορθώσει λάθος σε ένα κλικάρισμα, μπορεί να διορθώσει και σε άλλα κλικαρίσματα το λάθος».

Και συμπλήρωσε: «Ποιος θα το προτείνει στο ΑΣΕΠ χωρίς να καταργεί την ανεξαρτησία του; Εγώ δεν είπα κάτι που να σας αναγκάσει να παρανομήσετε. Δεύτερον, το αν θα δεχθεί ή δεν θα δεχθεί θεραπευτικές ενστάσεις το ΑΣΕΠ είναι και ζήτημα ερμηνείας. Υπάρχουν ερμηνευτικές εγκύκλιοι από τους νόμους μέχρι τις εφορίες και δεν θα σας κατηγορούσε κανένας -όχι εσάς, τους ενδιαφερόμενους, με τη στήριξη της δικής σας, της δική μας, των προηγούμενων, των μεθεπόμενων- εκεί που είναι οφθαλμοφανείς οι αδικίες να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση. Μπορεί να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση του ΑΣΕΠ χωρίς να καταργείται η διαδικασία. Αν θέλει, ας ολοκληρώσει εντελώς λανθασμένα όλους τους καταλόγους, ας δεχθεί να διορθώσει μόνο μερικά κλικ, εγώ δεν θα πάψω να διεκδικώ για λογαριασμό κάποιων ανθρώπων το δικαίωμα σε μία ελπίδα». 

«Μπορείτε να βρείτε λύση, αν θέλετε» είπε απευθυνόμενη στην υφυπουργό Παιδείας, προσθέτοντας πως «αν δεν θέλετε, θα νομιμοποιούμαι να πω ότι έτσι όπως προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός, με πρόσχημα την ανεξαρτησία του ΑΣΕΠ και όχι ουσιαστική αντίληψη, μπορούμε να το αφήσουμε και να συνεχίσετε την πολιτική των προηγουμένων. Αυτό θα είναι πάρα πολύ δυσάρεστο για τους ανθρώπους που ψάχνουν στον ήλιο μοίρα και μια δουλειά σε έναν χώρο που η ανεργία τσακίζει και οι ανάγκες παραμένουν τεράστιες». 

σχετικά άρθρα

Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας η Νίκη Κεραμέως και ο Κ. Μητσοτάκης
Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας η Νίκη Κεραμέως και ο Κ. Μητσοτάκης
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και η υφ. Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη πραγματοποίησαν σύντομη επίσκεψη
Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας η Νίκη Κεραμέως και ο Κ. Μητσοτάκης
Ξεκινά σήμερα η προθεσμία αιτήσεων υποτροφίας για μεταπτυχιακό στη Γαλλία
Ξεκινά σήμερα η προθεσμία αιτήσεων υποτροφίας για μεταπτυχιακό στη Γαλλία
Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών ΙΚΥ δημιουργεί για το ακαδημαϊκό έτος 2020 ένα πρόγραμμα υποτροφιών...
Ξεκινά σήμερα η προθεσμία αιτήσεων υποτροφίας για μεταπτυχιακό στη Γαλλία
ΜΑΤ: Αγοράζουν χιλιάδες ασπίδες, δακρυγόνα, αλεξίσφαιρα γιλέκα λόγω Έβρου
ΜΑΤ: Αγοράζουν χιλιάδες ασπίδες, δακρυγόνα, αλεξίσφαιρα γιλέκα λόγω Έβρου
Προμήθεια τεράστιων ποσοτήτων για τα συνήθη ελληνικά δεδομένα υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε μια προσπάθεια τυχόν εξελίξεις στα σύνορα
ΜΑΤ: Αγοράζουν χιλιάδες ασπίδες, δακρυγόνα, αλεξίσφαιρα γιλέκα λόγω Έβρου
Καθηγητές 2ου Πειραματικού ΓΕΛ: Η ζωντανή μετάδοση βλάπτει σοβαρά την αυθεντική εξ αποστάσεως διδασκαλία
Καθηγητές 2ου Πειραματικού ΓΕΛ: Η ζωντανή μετάδοση βλάπτει σοβαρά την αυθεντική εξ αποστάσεως διδασκαλία
Ψήφισμα Συλλόγου διδασκόντων 2ου Πειραματικού ΓΕΛ Αθηνών
Καθηγητές 2ου Πειραματικού ΓΕΛ: Η ζωντανή μετάδοση βλάπτει σοβαρά την αυθεντική εξ αποστάσεως διδασκαλία