Συνάντηση του Πρύτανη του ΑΠΘ με τον Αργύρη Κουμτζή, τον φοιτητή χωρίς όραση που αρίστευσε
Α.Κουμτζής: «Όταν πας σε ένα Πανεπιστήμιο, περιμένεις κάποιος να σε πιάσει από το χέρι και να σε βοηθήσει. Στη δική μου περίπτωση, εγώ ήμουν αυτός που έπρεπε να ανακαλύπτω συνεχώς το δρόμο. Έτσι, όμως, μαθαίνεις και παράλληλα αναπτύσσεις νέες δεξιότητες»

Με τον Αργύρη Κουμτζή, τον φοιτητή χωρίς όραση που αρίστευσε στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ, συναντήθηκε την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019, ο Πρύτανης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου, στην Πρυτανεία.

Ο Αργύρης Κουμτζής αποφοίτησε από το Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ με βαθμό πτυχίου 9,39/10, τη μεγαλύτερη βαθμολογία μεταξύ των φοιτητών που ορκίστηκαν την περασμένη Πέμπτη από το συγκεκριμένο Τμήμα.

Ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου, έδωσε θερμά συγχαρητήρια στον Αργύρη Κουμτζή για τη συνολική του προσπάθεια κατά τη διάρκεια των σπουδών του, υπογραμμίζοντας ότι «αυτή σου η προσπάθεια μάς έχει συγκινήσει όλους ξεχωριστά, αν και δεν πρόκειται μόνο για ένα απλό συναίσθημα συγκίνησης, αλλά είναι θέμα αριστείας και τιμής, καθώς κατάφερες να επιτύχεις τον μεγαλύτερο βαθμό ανάμεσα στους συμφοιτητές σου».

Ακόμη, ο Πρύτανης του ΑΠΘ έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο για τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Αργύρης κατά τη φοίτησή του, όσο και για τον τρόπο με τον οποίο τις ξεπέρασε. Επίσης, θέλησε να ενημερωθεί για τη συνέχιση των σπουδών του Αργύρη Κουμτζή, αφού είναι ήδη υποψήφιος διδάκτορας στο Ινστιτούτο Max Planck της Γερμανίας στον τομέα της ηλιακής φυσικής.

Από την πλευρά του, ο Αργύρης Κουμτζής δήλωσε χαρούμενος για την απόκτηση του πτυχίου από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και εξήγησε πώς κατάφερε να ανταπεξέλθει στην καθημερινότητα και τις απαιτήσεις των σπουδών του.

«Όταν πας σε ένα Πανεπιστήμιο, περιμένεις κάποιος να σε πιάσει από το χέρι και να σε βοηθήσει. Στη δική μου περίπτωση, εγώ ήμουν αυτός που έπρεπε να ανακαλύπτω συνεχώς το δρόμο. Έτσι, όμως, μαθαίνεις και παράλληλα αναπτύσσεις νέες δεξιότητες», είπε χαρακτηριστικά. Τόνισε, μάλιστα, ότι είναι διατεθειμένος να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο μπορεί το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο όσον αφορά τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Τέλος, ο Πρύτανης του ΑΠΘ, συμμεριζόμενος τις δυσκολίες του Αργύρη, δήλωσε ότι στόχος του Αριστοτελείου είναι να ενισχυθούν οι δράσεις και οι ενέργειες, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η φοίτηση των συγκεκριμένων ομάδων στο Πανεπιστήμιο.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση