Κατάληψη για τέταρτη ημέρα σε δύο ΓΕΛ της Καλύμνου
Με κεντρικό του σύνθημα «Θέλουμε σχολείο να μορφώνει και όχι να εξοντώνει» οι μαθητές των δύο λυκείων της Καλύμνου, που για τέταρτη μέρα βρίσκονται σε κατάληψη, πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί πορεία μέχρι τον Δήμο, όπου και επέδωσαν ψήφισμα με τα αιτήματά τους.
 
Κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους, οι μαθητές του 1ου και 2ου ΓΕΛ, σήμερα Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, που διανύουν την τέταρτη μέρα της κατάληψης, πραγματοποίησαν μια μαζική και δυναμική πορεία, από τον χώρο του 2ου Λυκείου, όπου συγκεντρώθηκαν, διανύοντας τον κεντρικό δρόμο, μέχρι τον χώρο έξω από το Δημαρχείο. 
 
Ακολουθεί το κείμενο με τα αιτήματα των μαθητών, που υποβλήθηκε στον Δήμο, όπως αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα palmostiskalymnou.blogspot.com. Οι μαθητές ζητούν:
 
-Την ανανέωση των σχολικών εγχειριδίων που εμπεριέχουν παρωχημένη γνώση που δεν έχει κάποια εφαρμογή στην ζωή του νέου πολίτη. Προς το παρόν, η το σχολείο εξοντώνει τον μαθητή, καταστρατηγεί το δικαίωμά του για ουσιαστική μόρφωση, σκοτώνει την φαντασία και απαξιώνει κάθε προοδευτική μέθοδο διδασκαλίας. Η φαντασία, ένα από τα σημαντικότερα εφόδια του σύγχρονου ανθρώπου, έρεισμα της καινοτομίας, της δημιουργίας, της προόδου υπονομεύεται και υποσκελίζεται από την στείρα αποστήθιση παρελθοντικών δεδομένων.
 
-Την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας, που δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης θα επανέλθουμε στο εκπαιδευτικό σύστημα του 1980-1982 που διεξάγονταν πανελλήνιες εξετάσεις στην Β’ και Γ’ λυκείου με το Ν. 1035/1980 (ΦΕΚ 60). Αν η εδραίωση αυτού του συστήματος «Τράπεζας θεμάτων» πραγματοποιηθεί, τότε το μόνο που θα αλλάξει σε σχέση με το προαναφερόμενο σύστημα θα είναι η ονομασία. Θα είναι ένα σύστημα που θα εντείνει ακόμα περισσότερο το άγχος και θα κλονίσει την ψυχική ισορροπία των διδασκόμενων.
 
-Τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, της εκπαίδευσης και του περιεχομένου της.
 
Την σταθερότητα σε ένα πρόγραμμα που συμβάλλει στην ψυχική υγεία, σέβεται τα δικαιώματα του μαθητή και του επιτρέπει να προκόψει.
 
-Την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος και την δαπάνη κρατικών πόρων ώστε να επιτευχθεί ο εκμοντερνισμός του. Την ίση ευκαιρία σε όλους τους υποψηφίους για ανώτατη εκπαίδευση.
 

σχετικά άρθρα

Δολοφονία 33χρονου Αφγανού στα Πατήσια - Μαχαιρώθηκε θανάσιμα στην Αχαρνών
Δολοφονία 33χρονου Αφγανού στα Πατήσια - Μαχαιρώθηκε θανάσιμα στην Αχαρνών
Εξιχνιάστηκε η δολοφονία 33χρονου Αφγανού - Πυροβόλησε εναντίον ομοεθνών του και τον μαχαίρωσαν θανάσιμα
Δολοφονία 33χρονου Αφγανού στα Πατήσια - Μαχαιρώθηκε θανάσιμα στην Αχαρνών
Μεγάλο αφιέρωμα του alfavita.gr στον τρόπο επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης
Μεγάλο αφιέρωμα του alfavita.gr στον τρόπο επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης
Το alfavita.gr ξεκινά αύριο Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου ένα μεγάλο αφιέρωμα στο θέμα του τρόπου επιλογής των στελεχών της Ελληνικής εκπαίδευσης.
Μεγάλο αφιέρωμα του alfavita.gr στον τρόπο επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης
«Με έριξε στο έδαφος και με κλωτσούσε» λέει ο Φιλιππινέζος μαθητής που ξυλοκοπήθηκε από πατέρα συμμαθήτριας του
«Με έριξε στο έδαφος και με κλωτσούσε» λέει ο Φιλιππινέζος μαθητής που ξυλοκοπήθηκε από πατέρα συμμαθήτριας του
Ο 11χρονος με καταγωγή από τις Φιλιππίνες που δέχθηκε επίθεση με ρατσιστικά κίνητρα μίλησε για το θλιβερό περιστατικό
«Με έριξε στο έδαφος και με κλωτσούσε» λέει ο Φιλιππινέζος μαθητής που ξυλοκοπήθηκε από πατέρα συμμαθήτριας του