Κατάληψη για τέταρτη ημέρα σε δύο ΓΕΛ της Καλύμνου
Με κεντρικό του σύνθημα «Θέλουμε σχολείο να μορφώνει και όχι να εξοντώνει» οι μαθητές των δύο λυκείων της Καλύμνου, που για τέταρτη μέρα βρίσκονται σε κατάληψη, πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί πορεία μέχρι τον Δήμο, όπου και επέδωσαν ψήφισμα με τα αιτήματά τους.
 
Κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους, οι μαθητές του 1ου και 2ου ΓΕΛ, σήμερα Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, που διανύουν την τέταρτη μέρα της κατάληψης, πραγματοποίησαν μια μαζική και δυναμική πορεία, από τον χώρο του 2ου Λυκείου, όπου συγκεντρώθηκαν, διανύοντας τον κεντρικό δρόμο, μέχρι τον χώρο έξω από το Δημαρχείο. 
 
Ακολουθεί το κείμενο με τα αιτήματα των μαθητών, που υποβλήθηκε στον Δήμο, όπως αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα palmostiskalymnou.blogspot.com. Οι μαθητές ζητούν:
 
-Την ανανέωση των σχολικών εγχειριδίων που εμπεριέχουν παρωχημένη γνώση που δεν έχει κάποια εφαρμογή στην ζωή του νέου πολίτη. Προς το παρόν, η το σχολείο εξοντώνει τον μαθητή, καταστρατηγεί το δικαίωμά του για ουσιαστική μόρφωση, σκοτώνει την φαντασία και απαξιώνει κάθε προοδευτική μέθοδο διδασκαλίας. Η φαντασία, ένα από τα σημαντικότερα εφόδια του σύγχρονου ανθρώπου, έρεισμα της καινοτομίας, της δημιουργίας, της προόδου υπονομεύεται και υποσκελίζεται από την στείρα αποστήθιση παρελθοντικών δεδομένων.
 
-Την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας, που δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης θα επανέλθουμε στο εκπαιδευτικό σύστημα του 1980-1982 που διεξάγονταν πανελλήνιες εξετάσεις στην Β’ και Γ’ λυκείου με το Ν. 1035/1980 (ΦΕΚ 60). Αν η εδραίωση αυτού του συστήματος «Τράπεζας θεμάτων» πραγματοποιηθεί, τότε το μόνο που θα αλλάξει σε σχέση με το προαναφερόμενο σύστημα θα είναι η ονομασία. Θα είναι ένα σύστημα που θα εντείνει ακόμα περισσότερο το άγχος και θα κλονίσει την ψυχική ισορροπία των διδασκόμενων.
 
-Τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, της εκπαίδευσης και του περιεχομένου της.
 
Την σταθερότητα σε ένα πρόγραμμα που συμβάλλει στην ψυχική υγεία, σέβεται τα δικαιώματα του μαθητή και του επιτρέπει να προκόψει.
 
-Την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος και την δαπάνη κρατικών πόρων ώστε να επιτευχθεί ο εκμοντερνισμός του. Την ίση ευκαιρία σε όλους τους υποψηφίους για ανώτατη εκπαίδευση.
 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΣΕΠΕ «Σωκράτης»: Απαράδεκτες και υπονομευτικές οι δηλώσεις του προέδρου της ΑΔΕΔΥ σσχετικά με το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις
ΣΕΠΕ «Σωκράτης»: Απαράδεκτες και υπονομευτικές οι δηλώσεις του προέδρου της ΑΔΕΔΥ σσχετικά με το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις
Καταγγελία
ΣΕΠΕ «Σωκράτης»: Απαράδεκτες και υπονομευτικές οι δηλώσεις του προέδρου της ΑΔΕΔΥ σσχετικά με το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις
«Οι "άριστοι" του Μπακογιάννη δεν βρήκαν ούτε ένα ευρώ για τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή»
«Οι "άριστοι" του Μπακογιάννη δεν βρήκαν ούτε ένα ευρώ για τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή»
«Η δημαρχία Μπακογιάννη που έδωσε μέσα σε μια συνεδρίαση 2.000.000 ευρώ για την πιλοτική εφαρμογή του "μεγάλου περίπατου", δε βρήκε να δώσει ούτε ένα...
«Οι "άριστοι" του Μπακογιάννη δεν βρήκαν ούτε ένα ευρώ για τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή»