πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δημοτικό, αυλή μαθητές, σάκες
Σύλλογος ΠΕ Αν. Αττικής "Ο Σωκράτης": Με το σταγονόμετρο και οι τελευταίες προσλήψεις

Δεκάδες είναι τα κενά που παραμένουν ακάλυπτα στη Β΄ Αν. Αττική και μετά την τελευταία φάση πρόσληψης των συμβασιούχων εκπαιδευτικών

Συγκεκριμένα υπάρχουν κενά σε πρωινά τμήματα, τάξη που λειτουργεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς με 26 παιδιά (Δ. ΣΧ. Αφιδνών), ολοήμερα τμήματα που δεν αναπτύσσουν πλήρως το πρόγραμμά τους. Κενά υπάρχουν και στις ΔΥΕΠ, με αποτέλεσμα να μην ξεκινήσει η λειτουργία της στο Δ. Σχ. Μαλακάσας. Πολλά κενά υπάρχουν  σε ειδικότητες αλλά  και στην ειδική αγωγή, αφού οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών στην  παράλληλη στήριξη καλύπτει μόλις το 40% των αναγκών που υπάρχουν σήμερα.

Για ακόμα μία φορά  «κατακρεουργείται» στην πράξη η Ειδική Αγωγή με το «να μοιράζεται»  ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης σε δύο παιδιά στις περισσότερες των περιπτώσεων στα δημοτικά σχολεία, ενώ στα νηπιαγωγεία η πλειοψηφία των συναδέλφων «μοιράζεται» σε δύο σχολεία.

Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας αποδεικνύουν για πολλοστή φορά ότι  η πλήρης κάλυψη των κενών, για την  παροχή ουσιαστικής και ποιοτικής, αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν παιδείας δεν είναι στις προτεραιότητες και της νέας κυβερνητικής πολιτικής.

Η μιζέρια στις προσλήψεις ξεσκεπάζει το υποκριτικό ενδιαφέρον  της κυβέρνησης για την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου, την οποία τάχα θα εξασφαλίσει μέσω της αξιολόγησης! Διαλύονται επίσης οι όποιες ψευδαισθήσεις καλλιεργεί και η πλειοψηφία στη ΔΟΕ, όταν τάσσεται επί της ουσίας υπέρ της αξιολόγησής, βάζοντας πλάτη στη κυβέρνηση, ενώ την ίδια στιγμή «έχει σταυρώσει τα χέρια» σε ό,τι αφορά την οργάνωση και κλιμάκωση του αγώνα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών.

Ο Σύλλογος Π.Ε. Αν. Αττικής «ο Σωκράτης» καλεί:

1 ) τους εκπαιδευτικούς, τους Συλλόγους ΠΕ της Αν. Αττικής σε Παράσταση Διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Π.Ε Αν. Αττικής την Τρίτη 19/11 στις 13:30  για την ουσιαστική κάλυψη των κενών, το απαράδεκτο «καθεστώς» στην παράλληλη στήριξη, αλλά και για την απόδοση των Μ.Κ. που για ακόμη μια χρονιά καθυστερεί υπερβολικά.

2) στο πανελλαδικό συλλαλητήριο ΣΥΛΛΟΓΩΝ- ΕΛΜΕ και ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ το Σάββατο 23 Νοεμβρίου για να απαιτήσουμε, το αυτονόητο αλλά όχι δεδομένο τον 21ο αιώνα, σταθερή και μόνιμη δουλειά με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών.

 

Όλοι μαζί ταξικά ενωτικά μπορούμε να ανατρέψουμε τα δεδομένα.

 

Για το Δ.Σ

Ο   ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                 H  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ  ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ           ΔΕΣΠΟΙΝΑ  ΧΟΥΤΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προκ
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
Η απόφαση που προκαλεί σοκ: Παιδιά στέλνονται σε πρόχειρες προκάτ αίθουσες σε χώρο που δεν επαρκεί, εγείροντας φόβους για την ασφάλειά τους
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο