ΑΠΘ: Κυρίαρχος ο ρόλος  στην Ελλάδα σε θέματα ανάπτυξης τεχνολογίας μη-επανδρωμένων αεροχημάτων
Φωτογραφία: Ο Αντιπρύτανης Έρευνας και Διά Βίου Εκπαίδευσης του ΑΠΘ, Αν. Καθηγητής Ευστράτιος Στυλιανίδης, ο Επίτροπος Ανθρωπιστικής Βοήθειας και Διαχείρισης Κρίσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Χρήστος Στυλιανίδης, ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας UAV-iRC, Καθηγητής Κυριάκος Υάκινθος, και o Πρόεδρος του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, Καθηγητής Παναγιώτης Σεφερλής επιθεωρούν drone.

Με τον Πρύτανη του ΑΠΘ, Καθηγητή Νικόλαο Γ. Παπαϊωάννου, συναντήθηκε την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019 ο Επίτροπος Ανθρωπιστικής Βοήθειας και Διαχείρισης Κρίσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και απόφοιτος της Οδοντιατρικής Σχολής του ΑΠΘ, Χρήστος Στυλιανίδης.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, Καθηγητής Παναγιώτης Σεφερλής, και ο Πρόεδρος της Νομικής Επιτροπής του ΑΠΘ, Καθηγητής Παναγιώτης Γκλαβίνης.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο του ΑΠΘ, καθώς και στον ρόλο της ακαδημαϊκής κοινότητας σε θέματα ευρωπαϊκής πολιτικής.

Ακολούθησε επίσκεψη του Επιτρόπου στο Κέντρο Διεπιστημονικής Έρευνας και Καινοτομίας (ΚΕΔΕΚ) του ΑΠΘ, όπου συναντήθηκε με την ερευνητική ομάδα Ολιστικής Έρευνας σε Μη-Επανδρωμένα Αεροχήματα, UAV-iRC.

Στην επίσκεψη παρέστησαν ο Αντιπρύτανης Έρευνας και Διά Βίου Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και μέλος της ερευνητικής ομάδας UAV-iRC, Αν. Καθηγητής Ευστράτιος Στυλιανίδης, ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας UAV-iRC, Καθηγητής Κυριάκος Υάκινθος, o Πρόεδρος του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ και μέλος της ερευνητικής ομάδας UAV-iRC, Καθηγητής Παναγιώτης Σεφερλής, καθώς και το σύνολο των ερευνητών και υποψήφιων Διδακτόρων της ερευνητικής ομάδας.

Ο Επίτροπος ενημερώθηκε για το ΚΕΔΕΚ και τις δράσεις της ομάδας UAV-iRC σχετικά με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την κατασκευή των πειραματικών μοντέλων μη-επανδρωμένων αεροχημάτων και των δυνατοτήτων τους, ενώ η συζήτηση επικεντρώθηκε στα τελευταία μοντέλα αεροχημάτων που αναπτύσσει η ομάδα, καθώς και στα ερευνητικά προγράμματα που συντονίζει, τα οποία είναι συγχρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και από ελληνικές επιχειρήσεις, σε συνεργασία και με άλλα ελληνικά Πανεπιστήμια.

Επιπρόσθετα, αναδείχθηκε το θέμα της χρήσης τεχνολογιών αυτόνομων μη-επανδρωμένων αεροχημάτων σε αποστολές ανθρωπιστικής βοήθειας για την αντιμετώπιση φυσικών ή ανθρωπογενών καταστροφών και επισημάνθηκε ο κυρίαρχος ρόλος του ΑΠΘ  στην Ελλάδα σε θέματα ανάπτυξης της τεχνολογίας στα μη-επανδρωμένα αεροχήματα, μέσω συνεργασιών με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
Την Ελληνική Κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο Υφυπουργός Παιδείας, Νίκος Παπαϊωάννου, ο οποίος, ως πρώην Πρύτανης του Αριστοτελείου, είχε διαδραματίσει...
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
aithousa_taksi
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
Κινητοποιήσεις στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας ενάντια στην υποστελέχωση των σχολείων
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»
«Aδιανόητο» το φαινόμενο μαθητών που, ενώ έχουν επιλέξει τη Γαλλική γλώσσα, αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη - Η επιστολή των καθηγητών Γαλλικής...
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»