Σ. Ζαχαράκη για τα κενά στα σχολεία: Οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες
Τι δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας για τα χιλιάδες κενά αναπληρωτών

Στον καθιερωμένο αγιασμό παρέστη σήμερα η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, η οποία επισκέφθηκε τα συστεγαζόμενα 39ο-141ο Δημοτικά Σχολεία και 97ο Νηπιαγωγείο Αθηνών.

Αναφερόμενη στα χιλιάδες κενά που υπάρχουν στα σχολεία κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και τη σχετική καταγγελία της ΟΛΜΕ, η υφυπουργός ανέφερε ότι «οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες. Κάνουμε επικαιροποίηση της εικόνας στην Ελλάδα και σύντομα θα αντιδράσουμε με την επόμενη φάση πρόσληψης αναπληρωτών». 

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, η Σοφία Ζαχαράκη πρόσθεσε ότι η σημερινή ημέρα είναι για τα παιδιά και τους δασκάλους. «Γι’ αυτούς δουλεύουμε και τους υποσχόμαστε ότι έχουμε ανοικτά τα αυτιά για οποιοδήποτε αίτημα προκύψει μέσα στη χρονιά», δήλωσε. 

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις της υφυπουργού:

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia